Gå til innhold

Trist eller deilig at julen er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen av delene. Jul er hyggelig, og nå er det over. Blir heller ikke letta eller trist over at påska, høstferien eller vinterferien er over.

Anonymkode: 88454...dc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, FrankDrebin skrev:

Jeg synes det er helt greit. Misforstå meg rett, jeg hadde det hyggelig på julaften, god mat, godt selskap og alt det der, men det er godt å komme tilbake til normalen igjen. Litt som å komme hjem igjen etter en ferietur. :)

Samme her, akkurat sånn jeg føler det også. 

Også gleder jeg meg til lysere tider og vår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad den er over! Pleier å synes det er trist  , for den flyr så fort forbi...

Men ikke i år. Høygravid og alene bortsett fra på selve julaften. Det var kjedelig og ensomt. 

Anonymkode: a8986...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glad iallfall. Ikke direkte trist men det er jo ikke bra at den er over, jeg liker jul og synes alltid den går litt for fort. Mest trist over at feriedagene er ferdig da.

Anonymkode: 21e17...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk, så jula er noe slit. Og er utrulig glad når den er over. Kundene er så irriterte og stresset. Overhode ikke koselig.

Anonymkode: 97202...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jula er ikke over før 20. dag.....

Anonymkode: ac675...df7

I de fleste land er det 13. dag jul. 

Anonymkode: a53a0...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner at det er fri. Det er det eneste.

Anonymkode: ae6ba...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Meadow skrev:

Samme her, akkurat sånn jeg føler det også. 

Også gleder jeg meg til lysere tider og vår. 

Jeg også, gleder meg til varmere dager og veier uten snø og is. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt kjipt, men det har noe med at juleferien jeg hadde gledet meg til hele året endte med innleggelse på sykehus fra kvelden på julaften og utskrivning andre nyttårsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker vanligvis julen, men dette har vært den verste julen i mitt liv - så er bare glad det er over

Anonymkode: 8d791...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket julen, og koste meg hele veien. Elsker å være tilbake til hverdagen, på jobb og alt et nytt år bærer med seg. 

Er generelt slik at jeg gleder meg til det som kommer, koser meg absolutt maks i øyeblikket, og alltid er ferdig med ting når det er slutt. 

Anonymkode: 28736...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin jul, men også en del stress rundt alt fordi sykdom i familien (ikke alvorlig) veltet planene og det måtte gjøres en del tilpasninger som vi ikke hadde tid til å forberede. Det ble også lite rom for ekstra adventskos. Neste år skal vi planlegge litt annerledes og være mer i forkant med nødvendig vask (evt leie byrå), ordne gaver, gjøre klar pynt og sørge for juleantrekk tidlig osv.

Anonymkode: 7031b...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at jula er forbi. Gleder med til å få fastelavns-riset i hus og starte fasten til påske:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2019 den 17.18, AnonymBruker skrev:

I de fleste land er det 13. dag jul. 

Anonymkode: a53a0...486

Men ikke her. 

Anonymkode: 4047e...e19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før syntes jeg det var leit at den gikk over nå ved disse tider, men nå som godt voksen er det deilig fordi det nærmer seg vår.

Endret av tussi680
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt begge deler....

Det blir alltid så mørkt og tomt i stua når jula ryddes ut, dessuten var det så godt å ha alle mine kjære hjemme; studentjenta hadde lang juleferie etter siste eksamen, og mannen min hadde mye fri denne jula her. Mye god mat, brettspill, filmkvelder, lange turer med hundene

Nå er hverdagen her, studentjenta har reist igjen, stua er sitt vanlige jeg (vurderer å kjøpe vinduslampetter), kongerøkelsen er pakket bort, yngstejenta stresser med prøver og innleveringer.....

Men, det som er deilig er at dagene blir lysere og lysere, og vi går mot vår! Den vakre, fine våren. Gleder meg til å kjenne sola varme igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det både er litt trist og litt deilig. Har ikke tatt ned julegardinene eller julestjernene i vinduene ennå, men til helga forsvinner alt. Har noen medisterkaker i fryseren vi kan kose oss med også, så lider ingen nød. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sørgelig når alle lysene blir tatt bort. Januar og februar er to mørke, langtekkelige måneder, så jeg kunne tenke meg at den koselige belysningen varte hele vinteren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...