Gå til innhold

Øvre aldersgrense på stroppeløs brudekjole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ingen aldersgrense, men de fleste vil jo ta seg bra ut når de gifter seg. Jeg synes det kommer mer an på kroppstypen din enn alderen (med mindre du er 70). Stroppeløse kjoler er penest på de som er forholdsvis slanke og ikke har for store bryster. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aldersgrense. 4 -åringer går i bikini. 

Anonymkode: 94195...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aldersgrense, bare kjør på med riktig passform og undertøy. Finnes ikke noe mere trist enn en stroppeløs kjole og BH med dårlig støtte.

Anonymkode: 4624f...77e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen aldersgrense.

Har sett personer på 20 som absolutt ikke burde vist seg i stroppeløs plagg. Og personer på 40+ som ser helt fantastisk ut i en trang, stroppeløs kjole. 

Anonymkode: 9efc8...e1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stroppeløs brudekjoler burde vært forbud. Stygt uansett alder. Alle får "ryggvalk" uansett hvor tynn de er. Under armen kommer det også alltid en bulk. Problemet her på de tynne er at de er så selvopptatt på det. Mareritt. 

Hilsen bryllupsfotograf 

Anonymkode: 1e05b...bbe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aldersgrense. Enig i at det passer best til normalt slanke som ikke har gigantiske pupper

Anonymkode: d84c5...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil si sånn ca 78 år ;) 

Altså: det er ikke alderen som er avgjørende, men om man kler kjolen. Det er alt for mange ukritiske bruder der ute som burde fått noen ærlige og gode råd under kjolekjøp. 

Dette gjelder ikke bare brudekjoler, men også forloverkjoler, ballkjoler og gallakjoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsfasongen som burde avgjøre. Dessverre er det få som tar hensyn til det når de velger kjole.

Selv vet jeg at jeg har for kraftige armer og brede skuldre, så drømmen om stroppløs brudekjole gikk ikke i oppfylelse. Valgte ermer og fin utringing og må si at den virkelig kledde meg fantastisk. Sånn helt objektiv. :Hehe:

Anonymkode: 26e7d...e6e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alder spiller ingen rolle. Men stroppeløst er sjeldent pent på noen, spesielt ikke om den har rett skjæring - det får en til å se kortere og bredere ut. I tillegg må det strammes så hardt at man får unaturlige valker. 

Anonymkode: 008db...939

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stroppeløse kjoler er sjelden pent. Ofte er feltet mellom hals og pupp langt og ser bare rart ut. For ikke snakke om hvis kjolen har noen skikkelige skåler til puppene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ytterst få som kler stroppløs kjole uansett alder. Har man et kirkebryllup synes jeg også det er upassende. 

Hilsen sur og konservativ. :jepp:

Endret av Perle
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg må si som flere har sagt: det er ytterst få som kler stroppeløse kjoler. Dette er en brudemote som er helt håpløs - men det er fortsatt den store drømmen for svært mange. 

Når det gjelder aldersgrense: hvis man ellers har kropp til det synes jeg aldersgrensen går ca der man har svært skrukkete hud. Kilogrensen går lenge før ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.1.2019 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Stroppeløs brudekjoler burde vært forbud. Stygt uansett alder. Alle får "ryggvalk" uansett hvor tynn de er. Under armen kommer det også alltid en bulk. Problemet her på de tynne er at de er så selvopptatt på det. Mareritt. 

Hilsen bryllupsfotograf 

Anonymkode: 1e05b...bbe

Hilsen tjukk og bitter bryllupsfotograf*

Anonymkode: 19ace...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2019 den 14.37, Ullvott skrev:

Jeg vil si sånn ca 78 år ;) 

Altså: det er ikke alderen som er avgjørende, men om man kler kjolen. Det er alt for mange ukritiske bruder der ute som burde fått noen ærlige og gode råd under kjolekjøp. 

Dette gjelder ikke bare brudekjoler, men også forloverkjoler, ballkjoler og gallakjoler. 

Noen skal jo absolutt ha alle venninnene som brudepiker med like kjoler, selv om alle har ulike kroppstyper... 

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2019 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Stroppeløs brudekjoler burde vært forbud. Stygt uansett alder. Alle får "ryggvalk" uansett hvor tynn de er. Under armen kommer det også alltid en bulk. Problemet her på de tynne er at de er så selvopptatt på det. Mareritt. 

Hilsen bryllupsfotograf 

Anonymkode: 1e05b...bbe

Enig! Syns ikkje det er pent!

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri engang tenkt over eller satt i sammenheng før jeg så overskriften her. Har aldri tenkt at noen er for gammel for en brudekjole stil, så mitt svar er helt klart nei det er ingen øvre aldersgrense for stroppeløs brudekjole :) Alle bruder er vakre og har kledelige kjoler uansett hvordan de er kuttet og sydd ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...