Gå til innhold

Shoppestopp klubben 2019. Hvordan går det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.1.2019 den 20.08, Ny Bruker skrev:

Går veldig bra her. Har ikke kjøpt noe unødvendig hittil. Det går for det meste i regninger, parkering, mat (tar med matpakke) og vitaminer. Ikke kjøpt noen annet. 

Vitaminer har ingen effekt med mindre man har mangler☺

Anonymkode: a7bcd...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2019 den 10.40, Million skrev:

Det var så mye hundehår på det, og det er umulig å få hundehår av f.eks. fleece. Og vasker man noe med hundehår i maskinen, blir det liggende masse hundehår igjen inne i maskinen, som klistrer seg på neste runde med klesvask....

Så nei. Er det så tilgriset med hundehår som dette var, kastes det istedet. Umulig å få det av.

Har selv hund som røyter veldig mye, men har aldri hatt noe problem med at det blir hår igjen i vaskemaskinen. Og selve teppet i hundesenga er jo fullt av hår etter ti minutter uansett, så om man skal kjøpe ny pga det ville man jo måttet kjøpe en om dagen.

Anonymkode: 5ccf6...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også bra :) Har nettopp vært på Kiwi og handlet fra 1/2-prisdisken og ellers det jeg trengte av First Price varer.

Anonymkode: 055a1...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har selv hund som røyter veldig mye, men har aldri hatt noe problem med at det blir hår igjen i vaskemaskinen. Og selve teppet i hundesenga er jo fullt av hår etter ti minutter uansett, så om man skal kjøpe ny pga det ville man jo måttet kjøpe en om dagen.

Anonymkode: 5ccf6...610

Det har jeg hatt, og det vil jeg ikke ha i fremtiden. Hundehår i maskinen fester seg på alt i neste vask.

Jeg skifter "sengetøy" i hundesengen ca to ganger i året. Et fleecepledd koster f.eks. 50 kr og en billig babydyne 150. Det går fint. Innimellom plukker jeg vekk hundehår, men til slutt kaster jeg det altså.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mistet disiplinen og kjøpte en diger vase til 250kr.  jeg hadde en helt lik vase ifjor som ble knust. Og da jeg fant vasen til halv pris slo jeg til. Var så glad i den vasen..  😌 Jeg har og kjøpt et stuebord på finn til 250kr. Hadde ikke stuebord så det var noe jeg faktisk trengte og ikke unødvendig shopping. Veldig fornøyd med at jeg fant et jeg virkelig likte til en så bra pris. Finn er virkelig gull om man skal spare penger!! 

Anonymkode: e22fe...006

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel egentlig ikke lovet meg selv noen shoppestopp, men prøver å handle så lite som mulig. Har kun handlet på Finn i år (jakke, støvler og skiutstyr), og det teller ikke som shopping når det er brukt, sant?:phaedra::fnise:

Kjøpte nytt undertøy i går da, som var noe jeg virkelig trengte og det er litt dumt å kjøpe brukt:P

Endret av Knirke
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har syndet :sjenert: Jeg ble grepet av akutt kjøpegalskap da mine to favorittbutikker på nettet hadde supersalg. Nå har jeg klær for resten av livet tenker jeg :blush: Men NÅ er det FULL shoppeSTOPP altså :opplyser: Jeg skal være streng med meg selv fremover og være fornuftig :engel:

Anonymkode: 055a1...c37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...