Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Snakker om solen! Ser nå plutselig at Cecilie har kommet inn hos Detuperfekteliv😊

Mammatiljuliaan Cecilie ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Belenan skrev:

Mammatiljuliaan Cecilie ? 

Nei hun fra Ålesund eller rundt der. Hun som ikke var bra nok for mammahjerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ryktepredning og spekulasjoner her må jeg si. Snakket med Cecilie (Ålesund) på chat, ettersom jeg la henne til når hun var med i mammahjerter.  Hun skrev jo de merkeligste ting om mammahjertene. Veldig usaklig og stygge ting som virker lite troverdig. Total overdrivelse og mulig bitterhet spør du meg. Husker mammahjerter overrasket henne med en hilsen fra en artist som betydde og hadde betydde mye for henne. 

Vi vet jo ingeting om hva som skjer bak kulissene. Føler det er ufattelig mye negative holdinger om ting man ikke vet noe særlig om. Personlig har jeg mye konstruktiv kritikk jeg ønsker å dele med mammahjerter. Men det tar jeg heller direkte til de, istedenfor å sitte på et forum og kontinuerlig finne noe møkk eller negativt å snakke om. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være den mest usmakelige diskusjonen på hele kvinneguiden. 

Jeg synes det er meget synd at mennesker som dere skal spre kvalme og gjøre unge uvitende usikre. Vi snakker ofte om at vi ingen skal bli mobbet, vi skal værne om barna våre, vi skal lage mat fra bunn av. Men vetdu første prioritet bør være og være voksne nok til og kunne gi konstruktiv kritikk, hadde dere ønsket og oppnå at mammahjerter skulle jobbet annerledes så hadde dere vært voksne nok til og ikke skrive drit bak anonyme brukere, kaste oppgulp på uskyldige mødre som prøver og spre glede. 

Mammahjerter står idag stille pga slike som dere, som psyker ned gode mennesker med gode intensjoner. Og når det eneste dere har og komme med at folk er kjedelige, for mye energi, da har DERE et problem og ikke mammahjerter. Ingen kan endre personlighet, de viser faktisk hverdagen uten filter og her 100% seg selv - det står det respekt av! Det er noe annet en dette! Skjerp dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym1990. skrev:

Dette må være den mest usmakelige diskusjonen på hele kvinneguiden. 

Jeg synes det er meget synd at mennesker som dere skal spre kvalme og gjøre unge uvitende usikre. Vi snakker ofte om at vi ingen skal bli mobbet, vi skal værne om barna våre, vi skal lage mat fra bunn av. Men vetdu første prioritet bør være og være voksne nok til og kunne gi konstruktiv kritikk, hadde dere ønsket og oppnå at mammahjerter skulle jobbet annerledes så hadde dere vært voksne nok til og ikke skrive drit bak anonyme brukere, kaste oppgulp på uskyldige mødre som prøver og spre glede. 

Mammahjerter står idag stille pga slike som dere, som psyker ned gode mennesker med gode intensjoner. Og når det eneste dere har og komme med at folk er kjedelige, for mye energi, da har DERE et problem og ikke mammahjerter. Ingen kan endre personlighet, de viser faktisk hverdagen uten filter og her 100% seg selv - det står det respekt av! Det er noe annet en dette! Skjerp dere. 

La oss snu det, HVA LIKER DU VED MAMMAHJERTER? 

Er det i det heletatt noen som kommenterer da? Gi litt glede for faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker alle på Mammahjerter jeg. Bryr meg ikke om de har diskusjoner seg i mellom eller hva, de gjør meg glad! Av og til irritert, av og til lei meg, og iblandt flau 😃 men følger de fordi jeg liker de 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 minutt siden, Anonym1990. skrev:

La oss snu det, HVA LIKER DU VED MAMMAHJERTER? 

Er det i det heletatt noen som kommenterer da? Gi litt glede for faen.

Er ikke mye å like ved mødre som utleverer ungene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Er ikke mye å like ved mødre som utleverer ungene sine.

Det er det dummeste jeg har hørt!

mammahjerter er uansett ikke den kontoen med mest eksponering heller.

klarer du virkelig ikke peke ut NOE du liker, ja vet du - da kan du holde deg i negative omgivelser. Da fortjener du ikke og følge den fine gjengen heller. Sier litt om deg. Tenker jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kosetosta skrev:

Jeg liker alle på Mammahjerter jeg. Bryr meg ikke om de har diskusjoner seg i mellom eller hva, de gjør meg glad! Av og til irritert, av og til lei meg, og iblandt flau 😃 men følger de fordi jeg liker de 😃

Så koselig og se ros her ! Det fortjener gjengen. Jeg tror heller ikke det er så mye uenighet - tror det er mest rykter. Jeg har sett både medlemmer av JM og tidligere medlemmer av mammahjerter dele og kommentere hos mammahjerter i ettertid ! Alltid to sider av en sak:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, Anonym1990. skrev:

Det er det dummeste jeg har hørt!

mammahjerter er uansett ikke den kontoen med mest eksponering heller.

klarer du virkelig ikke peke ut NOE du liker, ja vet du - da kan du holde deg i negative omgivelser. Da fortjener du ikke og følge den fine gjengen heller. Sier litt om deg. Tenker jeg. 

De må kunne tåle negativ kritikk når de stikker seg ut på den måten og prøver og tjene penger på fjaset sitt, en av bakdelene. Selv om ikke de er de verste er de en del av ukritiske mødre som tydeligvis ikke tenker særlig langt. Sikkert lett å bli frista litt med noe ekstra ved siden av nav pengene sine da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Keikolina skrev:

De må kunne tåle negativ kritikk når de stikker seg ut på den måten og prøver og tjene penger på fjaset sitt, en av bakdelene. Selv om ikke de er de verste er de en del av ukritiske mødre som tydeligvis ikke tenker særlig langt. Sikkert lett å bli frista litt med noe ekstra ved siden av nav pengene sine da..

Mammahjerter har ved flere anledninger sagt at de ikke får betalt, at de tar imot spos hvis detkan gi goder til følgere som giveaway. Og at reklame ikke er tillat. Så mammahjerter er ikke en kjøpt og betalt kanal. Kanskje sjekke fakta før man dømmer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Clara80 skrev:

Er det positivt å utlevere seg selv uten filter?

Er det positivt og hate bak anonyme brukere? 

Og før du nevner det, ja er anonym selv, men jeg bruker det ikke for og hate. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer virkelig ikke folk og få noe positivt ut av seg? Heh. Nei det var det jeg tenkte meg, det blir jo bare negativt atter en gang. Folk altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Mammahjerter har ved flere anledninger sagt at de ikke får betalt, at de tar imot spos hvis detkan gi goder til følgere som giveaway. Og at reklame ikke er tillat. Så mammahjerter er ikke en kjøpt og betalt kanal. Kanskje sjekke fakta før man dømmer. 

Ha ha, tror jeg lite på. Alt blir gjort for å tjene penger. Man må jo jobbe seg opp først, får håpe de nye lovene kommer snart, så kortenkte mødre ikke har lov å vise fram barna som tilbehør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Ha ha, tror jeg lite på. Alt blir gjort for å tjene penger. Man må jo jobbe seg opp først, får håpe de nye lovene kommer snart, så kortenkte mødre ikke har lov å vise fram barna som tilbehør.

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Ha ha, tror jeg lite på. Alt blir gjort for å tjene penger. Man må jo jobbe seg opp først, får håpe de nye lovene kommer snart, så kortenkte mødre ikke har lov å vise fram barna som tilbehør.

Sjukt hva sjalusi gjør 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Er det positivt og hate bak anonyme brukere? 

Og før du nevner det, ja er anonym selv, men jeg bruker det ikke for og hate. 

Jeg hater ikke. Jeg bare spør.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Jeg har ikke bilde av barna på facebook engang, så forstår ikke hva jeg skal være sjalu på. Jobb har jeg også. Burde vært de som var sjalu på meg da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Jeg har ikke bilde av barna på facebook engang, så forstår ikke hva jeg skal være sjalu på. Jobb har jeg også. Burde vært de som var sjalu på meg da 🤣

Nei det er jo veldig bra. Men hadde du villet at ditt barn skulle lest uviten fakta om deg på nett? Slik som dette? Blir ikke dette en evig ond sirkel? Og er ikke du en bidragsyter til netthat? Jo. Så i bunn og grunn synes jeg mere synd på dine barn med en mor med en slik holdning ovenfor andre mødre. Tror neppe barna dems som viser seg titt og ofte i bakgrunn på en snap tar skade av det. 

Tror neppe mennesker vil være som en sur bitter dame bak anonymt navn op KG. Desverre. 

Tenk deg litt om og se deg i speilet før du kommenterer på nett. Er det verdt det? Er disse unge mødrene så dårlige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...