Gå til innhold

Humorserien Magnus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns faktisk denne serien er veldig bra. Det er noe av det mest originale som er laget på lang tid. Alt er uforutsigbart og merkelig på en fascinerende måte. Jeg syns også skuespillet er bra. Det er ikke overspilt og kleint slik som norske serier har en tendens til å være. 

Anonymkode: 18c76...572

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også Vidar Magnussen i Side om side, men ikke i denne serien.

TS

Anonymkode: e754d...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forfriskende annerledes, og jeg gir den en sjanse. Digger forøvrig Vidar Magnussen. 

Anonymkode: b42a5...aaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Vidar Mognussen, men denne serien var ikke for meg. Syntes konseptet og estetikken er kul, men syntes ikke det var særlig morsomt eller spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si at det er enda en serie med pinlighumor??

Anonymkode: 7eaff...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎01‎.‎2019 den 0.46, æøå* skrev:

Ikke sett, med Vidar Magnussen i Side om side er jo hysterisk morsom!

Syns han er den teiteste der. Faktisk gadd jeg ikke se på Side om Side før kun pga han , men nå har jeg gått tom for alle andre serier så da får jeg holde han ut for serien ellers er jo bra. Kommer ikke til å se den nye serien hans. 

Anonymkode: 279de...e3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns han er den teiteste der. Faktisk gadd jeg ikke se på Side om Side før kun pga han , men nå har jeg gått tom for alle andre serier så da får jeg holde han ut for serien ellers er jo bra. Kommer ikke til å se den nye serien hans. 

Anonymkode: 279de...e3d

Smaken er som baken, også når det gjelder humor. Liker man Jim Carrey, liker man Vidar Magnussen. Litt samme type, med gummitryne og merkelige fakter og lyder.

Selv syns jeg karakterene Lisbeth og Celine er ekstremt irriterende og null morsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2019 den 1.46, AnonymBruker skrev:

Jeg liker også Vidar Magnussen i Side om side, men ikke i denne serien.

TS

Anonymkode: e754d...5a7

For meg er det omvendt, synes han til tider er vel slitsom i side om side, men jeg er fascinert over denne nye serien hans. Ser noen her kaller den «forfriskende», og det synes jeg stemmer bra. Den er ikke sånn haha-morsom, men jeg dro ofte på smilebåndet. Mest fordi jeg lot meg imponere over vendinger, reaksjoner og finurlige detaljer. Opplever den absolutt ikke som et forsøk på en rendyrket komedie, men som noe mer kreativt og nytenkende. Synes det var mange som gjorde gode biroller her også. Opplever serien som gjennomført, og er spent på de neste episodene. Men serien er meget sær, og absolutt ikke for alle, tror jeg!

Anonymkode: c8156...0e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo bare et ansiktsuttrykk! Litt morsomt i Side om side, men det er jo langt fra nok til å få sin egen serie.

Anonymkode: b17f6...208

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2019 den 19.36, æøå* skrev:

Smaken er som baken, også når det gjelder humor. Liker man Jim Carrey, liker man Vidar Magnussen. Litt samme type, med gummitryne og merkelige fakter og lyder.

Selv syns jeg karakterene Lisbeth og Celine er ekstremt irriterende og null morsomme.

Det stemmer nok ikke. Nå blir det motsatt for min egen del, jeg kan ikke fordra Jim Carrey, men poenget er at jeg ikke syns de er like. JC er utrolig slitsom og krampeaktig, mens VM er mer naturlig morsom, etter min mening. 

Min dom over serien: Jeg liker Vidar Magnussen, og serien skal ha for at den er original, men jeg finner den overhodet ikke morsom. Det eneste jeg ler litt av er han som vil ta livet av seg, men ikke får det til. 

Anonymkode: 99520...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er forfriskende og annerledes. har ledd 3 ganger ila de to første episodene.

Anonymkode: 07994...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker serien! 😃 

Det er veldig tydelig at de har hentet inspirasjon litt her og der, men det er bra gjort og får ikke følelsen av at de kopierer andre. Min type humor. Tar meg selv i å humre høyt når jeg ser på alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den. Her er det noe rart og særpregent :)

Anonymkode: f488c...324

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hviken rolle spiller Silje Storstein, har ikke sett henne siden Sofies verden, men kjenner ikke igjen.

Anonymkode: f488c...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen. Endelig noe nytt.

Det eneste jeg sliter litt med er lyden. Har til tider skikkelig problemer med å få med meg dialogen. Samme med gubben i huset.

Anonymkode: 9925a...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...