Gå til innhold

Humorserien Magnus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Ja, da har det kommet en ny humorserie på NRK som heter Magnus. 

«Magnus - politiets kanskje dårligste etterforsker - settes til å løse en drapsgåte fra en annen verden, og da mener vi en HELT annen verden.»

https://tv.nrk.no/serie/magnus

Min mening: Jeg har sett de to episodene som har kommet ut, men serien falt ikke heeelt i smak for meg. Mulig den ikke er helt i min målgruppe. Jeg er usikker på om jeg kommer til å fortsette å se.

Kjør diskusjon, hva synes dere?

 

Anonymkode: e754d...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare sett første episode enda, for jeg har ikke seriekondis for fem flate øre ;) Joda, jeg synes den var grei nok og litt artig, selv om den overdriver ironiseringen over noirsjangeren litt FOR krampaktig. Derfor er jeg ikke helt overbevist ennå. Jeg hadde visse forventninger, for jeg hadde lest VGs anmeldelse og han var jo så fra seg av begeistring at jeg et øyeblikk trodde det gikk for ham. (For ikke å snakke om den overdrevne mengden namedroppingen han klate å presse inn for å vise at «se her er det en som har peiling på det han snakker om», men det er en annen sak.)  

Min konklusjon: terningkast 4. Jeg skal se neste episode, siden den allerede ligger ute, men hvis jeg ikke blir hekta da, kommer jeg ikke til å fullføre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuespilleren Vidar Magnussen faller ikke helt i smak hos meg dessverre. Spiller bare forskjellige utgaver av seg selv.  Null variasjon.

Anonymkode: f8e7f...cc9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige greier, hvorfor er vi så dårlige på film og serier i Norge? Vidar Magnussen funker ikke for min del heller.

Anonymkode: b1295...8bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe så dårlig.... gadd ikke å se ferdig første episode 

Anonymkode: 1c7b5...d45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ullvott skrev:

Jeg har bare sett første episode enda, for jeg har ikke seriekondis for fem flate øre ;) Joda, jeg synes den var grei nok og litt artig, selv om den overdriver ironiseringen over noirsjangeren litt FOR krampaktig. Derfor er jeg ikke helt overbevist ennå. Jeg hadde visse forventninger, for jeg hadde lest VGs anmeldelse og han var jo så fra seg av begeistring at jeg et øyeblikk trodde det gikk for ham. (For ikke å snakke om den overdrevne mengden namedroppingen han klate å presse inn for å vise at «se her er det en som har peiling på det han snakker om», men det er en annen sak.)  

Min konklusjon: terningkast 4. Jeg skal se neste episode, siden den allerede ligger ute, men hvis jeg ikke blir hekta da, kommer jeg ikke til å fullføre. 

Kan du forklare noirsjanger for en blondine? 

Anonymkode: 8e5bf...26a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke den var særlig undeholdende. Jeg så den med min bror og mor, og de lo godt, så tydeligvis faller den i smak hos noen. Jeg kjedet meg gjennom andre episode, og hadde aldri sett den frivillig.

Men: Huset til Magnus var skikkelig fint! Og det estetiske uttrykket likeså; jeg kom meg gjennom en time av denne serien ved å studere interiøret.

Anonymkode: 22c40...993

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste greier, kommer nok ikke til å se mer enn de to første episodene. 

Anonymkode: c895a...d6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Fjugur said:

Her er den opprinnelige tråden, ingen grunn til ny tråd

Hvor?

Anonymkode: 2ef99...8fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fjugur skrev:

Her er den opprinnelige tråden, ingen grunn til ny tråd

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor?

Anonymkode: 2ef99...8fe

Hvis det er min tråd på kulturforumet du sikter til, så laget jeg den for ikke å avspore denne, rett og slett fordi det ikke handler om tv-serien, men om en bygning. 

Endret av Ullvott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne serien overrasket meg. Da jeg så traileren syntes jeg den så utrolig klein ut, men jeg "måtte" se litt av den siden jeg er venn med en av statistene 😄

Og jeg syntes faktisk ikke den var dårlig og den fikk meg til å le mer enn en gang :)

Jeg vet ikke om jeg kommer til å fortsette å se den, men den var ikke i nærheten av det jeg fikk inntrykk av. 

Endret av Rowan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ullvott skrev:

 

Hvis det er min tråd på kulturforumet du sikter til, så laget jeg den for ikke å avspore denne, rett og slett fordi det ikke handler om tv-serien, men om en bygning. 

Nei, det ble opprettet en ny tråd om humorserien nå isted, hvor oppretteren skrev at h*n ikke så det var laget tråd om den tidligere, men... her er den! Løftet for å vise 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...