Gå til innhold

Rapporteringstråd for feil med annonser


Forumassistent

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Nå er det i gang igjen. Har dere ikke kontroll over de som annonserer her? Får de bare kjøpe spalteplass på steder dere har sagt det ikke skal være reklame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Problemet er at annonsørene kjøper plass over hele plattformen (alle Egmont Publishing sine digitale sider), og så legges det inn i et system der de som legger det inn ikke ser sitene. De sitter ikke her på huset. Forumformatet er unikt i den forstand at mye annonser ikke fungerer på samme måter som på artikkelsider. 

Men jeg skal ta kontakt med han som har ansvar for det her på huset - altså han som er i kontakt med de annonsefolka som selger den plassen.

Hanne Mari, forumansvarlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bank i bordet*

Her har det vært krøll- og tullfritt en stund.  Håper det vedvarer.   :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den reklamen midt i trådene er stoppet (igjen). 

Den andre er jeg helt enig i at ikke passer inn her - men jeg er usikker på om vi har lov til å nekte at det selges annonser på slike ting. Jeg skal sjekke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sjekket. Dessverre har vi visst ingen regler om at slike reklamer skjermes fra KG lenger. Tidligere hadde vi en redaksjonell side og profil der dette var bannlyst, men nå når vi kun har forum er det visst ingen regler for det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Reklamen for Sophie Elise sitt program øverst skriker Photoshop så øynene mine blør, kan den fjernes? Det ser ut som hun er en blanding av shih tzu og king charles spaniel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2019 den 22.11, Keikolina skrev:

Reklamen for Sophie Elise sitt program øverst skriker Photoshop så øynene mine blør, kan den fjernes? Det ser ut som hun er en blanding av shih tzu og king charles spaniel.

Hehe, vi kan dessverre ikke fjerne betalte annonser så lenge det ikke er en teknisk feil, denne annonsen er det ikke noe sånt i veien med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Brielle

Hei.

Når jeg går inn på forumet nå, og blar meg nedover i kategorier, så dukker det raskt opp en stor reklame som dekker hele skjermen. Den er så overdimensjonert at jeg ikke ser hva det er reklame for engang, blir bare som et stort tåkete bilde. Så dukker resten av kategoriene opp under igjen. Den samme reklamen dukker opp når jeg klikker meg inn i trådene, er der bare plutselig innimellom teksten, og er like stor da også slik at ingenting annet synes. Det er så forstyrrende og irriterende at jeg bare må klikke meg ut igjen.

Vil egentlig bare si fra om dette, og lurer på hvorfor det er slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei
Takk for at dere sier ifra. Dette skulle være lagt inn, men ikke for innloggede brukere, kun for gjester. Jeg skal gi beskjed!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært bra et par timer, før den plutselig kom tilbake på «mine innlegg». Det er den samme Audi-annonsen igjen. Vær så snill og få den vekk, for den er skikkelig irriterende! :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jeg godt! (Det mest irriterende er at jeg vet det ble lagt inn ekstra beskjed om at disse ikke skulle ut til innloggede brukere!) Jeg håper virkelig det blir fjernet asap!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at du jobber med saken, @HanneMari Egmont Det ser ikke ut til at teknikerne er på sitt mest kompentente i dag, for nå dukket den jammen opp i språkforumet, også! :sinnatagg:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audireklamen ødelegger hele nettstedet for meg nå, det går nesten ikke an å navigere her. Jeg bruker ipad pro om det har noe å si. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det samme skjeddd her....bildet blir pittelite mens en gedigen reklame for Audi tar hele skjermen. Sjukt irriterende, håper det fikses snart 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audireklame ja, gjør forumet på PC om til mobilversjon, men selv med en gedigen skjerm får jeg ikke sett hele reklamen/forumet i bredden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...