Gå til innhold

Det var den BMW,en, trolig blir den kondemnert...!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Han kan umulig ha lest min første post i denne saken med en slik uttalelse...

Jo leg leste ditt første innlegg, der kommer det tydelig frem at du sannsynligvis kom for fort på det føret som var. Hvorfor stoppet du ikke?

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Vær glad du aldri har opplevd det med en liten elbil, og be til overnaturlige makter om at du aldri opplever det i fremtiden heller. 

Du tror at en pisking av en elbil hadde taklet den kollisjonen? Hohoho 😂😂

Tror nok en elbil hadde klart seg mye bedre enn din bmw. Bmw tåler ikke en liten kollisjon med en tilhenger før den er knust, dårlig kvalitet

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok en elbil hadde klart seg mye bedre enn din bmw. Bmw tåler ikke en liten kollisjon med en tilhenger før den er knust, dårlig kvalitet

Anonymkode: 283ed...17d

Ser ikke hvorfor du skal komme med slike uttalelser og dra egne konklusjoner. Er ikke vits i å stille spørsmål om hvorfor man ikke gjorde ting annerledes, gjort er gjort. Dessverre.

Virkelig lei opplevelse, TS. Man kan bli veldig glad i disse bilene, så jeg har full forståelse for hvordan det føles, men enda bra du kom helskinnet ut. Krysser fingrene for at Bimmeren ikke får dødsdom!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Swift skrev:

Ser ikke hvorfor du skal komme med slike uttalelser og dra egne konklusjoner. Er ikke vits i å stille spørsmål om hvorfor man ikke gjorde ting annerledes, gjort er gjort. Dessverre.

Virkelig lei opplevelse, TS. Man kan bli veldig glad i disse bilene, så jeg har full forståelse for hvordan det føles, men enda bra du kom helskinnet ut. Krysser fingrene for at Bimmeren ikke får dødsdom!

Den AB'en er et opplagt troll, best å bare overse. 

Krysser fingrene for bilen din, TS! Hadde noe slikt skjedd med den forrige bilen min tror jeg jeg hadde begynt å grine. (Den jeg har nå er objektivt sett mye bedre, men taper på sjarm og sjel og skaper ikke samme følelsene.) 

Anonymkode: 624c0...c6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er i sånne øyeblikk det går opp for en hvor fort en ulykke eller livsendrende hendelse kan skje.

Godt det gikk bra med deg. Biler kan alltids erstattes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jerry Lee skrev:

Se hva jeg svarte bileier over.   :)

Så det nå :)

Skjønner at det var litt humor oppi disse kommentarene :) fikk litt humorkommentarer selv når min 'superbil' tok kvelden, og jeg vet jo det ikke var vondt ment, og at folk bare var glade for at det gikk bra med meg :)

syns det er verre å se de som faktisk fryder seg her over at ts har kræsjet, går det virkelig an å hate et bilmerke så mye at man fryder seg når andre kræsjer? 

enkelte kommentarer i denne tråden er usmakelige rett og slett. 

Anonymkode: cca01...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kondolerer med din kollisjon og skadene, heldigvis hadde vi begge gode kollisjonssikre :) ja har tenkt på det selv, hadde jeg hatt en liten elbil eller Toyota aygo osv så hadde jeg neppe sittet her idag.. 

Takk for det :) ja, heldigvis, er helt sikker på at jeg ikke hadde sittet her i dag hadde det ikke vært for det! Legene mente jeg må ha hatt englevakt som 'bare' slapp med whiplash og skader i nakken, kollisjonen var såpass kraftig at det kunne fort fått et annet utfall! 

Og i en bitteliten boks av en bil hadde det aldri gått... bakpartiet av bilen var trykt langt inn i selve bilen, så hadde i grunn bare flaks at jeg ikke ble most. Noe jeg hadde blitt antageligvis i en bitte liten bil! 

Og slike tanker er helt naturlige etter en sånn opplevelse du hadde, og det må faktisk være lov å tenke slik, uten at folk skal bli regelrett forbanna..

Anonymkode: cca01...c42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bmw i januar. I februar var samboer ute med den, og da hadde ei jente ikke sett han, tatt fart opp en bakketopp og ut på en forkjørsvei og rett i sida på bilen min og samboer. Gikk heldigvis bra med alle mennesker. Bilen til påkjører var spiker. Min var kjørbar, men hadde fått seg en trøkk. Forsikringsselskapet ville helst kondemnere, men vi nektet å godta det da den var i svært god stand til tross for sin alder, samt at det er en bil det ikke akkurat florerer av. 

Klarte å snakke oss til å få beholde bilen + kontantoppgjør på dobbelt så mye vi hadde kjøpt bilen for en måned tidligere. Så kjøpte vi en billig delebil med samme karosseri, flyttet over deler og lakkerte. Bilen er hel og fin igjen, og vi gikk i pluss totalt. 

 

Anonymkode: 70c99...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 5 serie er i alle fall en god bil å sitte i når det smeller. Når den er betydelig skadet så er det kanskje best å slippe å ta den tilbake. Anbefaler en pent brukt 330e om du ikke må ha touring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sirah skrev:

Godt å lese om andre som har et likt forhold til bilen sin som meg 😍

Det samme sier jeg 😀 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan stå på retten din når en bil er uheldig å komme litt ut av sitt kjørefelt istedenfor å stå på retten din så kunne denne kollisjonen helt sikkert vært unngått. HVordan kan en liten tilhenger ødelegge en stor bmw? 

Anonymkode: 283ed...17d

Sto ikke på noe rett, stopper du for hver bil du møter på veien i fall de får skrens!?? Finnes det kun handlevogntillhengere?? Finnes større tilhengere også!! 

Og om du ikke vet det så kan selv mye mindre kollisjoner enn det jeg var i få store materielle skader da bilene blir laget så energien demper seg ved kollisjon. En 1980 bil hadde muligens kun fått en litt stor bulk, mens passasjerene hadde vært hardt skadet!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo leg leste ditt første innlegg, der kommer det tydelig frem at du sannsynligvis kom for fort på det føret som var. Hvorfor stoppet du ikke?

Anonymkode: 283ed...17d

Åja? Hvor kom det frem at jeg kjørte fort??

Kom med noe mer saklig, ellers får du ikke flere svar fra meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Swift skrev:

Ser ikke hvorfor du skal komme med slike uttalelser og dra egne konklusjoner. Er ikke vits i å stille spørsmål om hvorfor man ikke gjorde ting annerledes, gjort er gjort. Dessverre.

Virkelig lei opplevelse, TS. Man kan bli veldig glad i disse bilene, så jeg har full forståelse for hvordan det føles, men enda bra du kom helskinnet ut. Krysser fingrene for at Bimmeren ikke får dødsdom!

Han er nok bare misunnelig for at han ikke har råd til BMW..

Ja, rart hvor glad man kan bli i "døde ting", får se det på den måten at det kunne gått vesentlig verre :) takk for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den AB'en er et opplagt troll, best å bare overse. 

Krysser fingrene for bilen din, TS! Hadde noe slikt skjedd med den forrige bilen min tror jeg jeg hadde begynt å grine. (Den jeg har nå er objektivt sett mye bedre, men taper på sjarm og sjel og skaper ikke samme følelsene.) 

Anonymkode: 624c0...c6e

Takker for det :) ja sjarm og sjel har alt og si for om man er fornøyd eller ikke :)

merker stor forskjell på BMW'en og den bilen jeg nå kjører, en Mazda cx3 med bensin, det er bare noe rakkel i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Million skrev:

Ja, det er i sånne øyeblikk det går opp for en hvor fort en ulykke eller livsendrende hendelse kan skje.

Godt det gikk bra med deg. Biler kan alltids erstattes.

Det er det, skjer fort! 

Ja, det er det viktigste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så det nå :)

Skjønner at det var litt humor oppi disse kommentarene :) fikk litt humorkommentarer selv når min 'superbil' tok kvelden, og jeg vet jo det ikke var vondt ment, og at folk bare var glade for at det gikk bra med meg :)

syns det er verre å se de som faktisk fryder seg her over at ts har kræsjet, går det virkelig an å hate et bilmerke så mye at man fryder seg når andre kræsjer? 

enkelte kommentarer i denne tråden er usmakelige rett og slett. 

Anonymkode: cca01...c42

Han AB'en må ha et stort savn til BMW,  så han vil heller hate merket istedenfor å ordne sin egen økonomi..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

 

Ja, rart hvor glad man kan bli i "døde ting", får se det på den måten at det kunne gått vesentlig verre :) takk for det :)

Bra det gikk fint med deg, kan godt forstå at du savner bilen. Var veldig trist da vi kondemnerte gamlebilen vår, felte faktisk noen tårer :blush: selv om det ikke var en BMW :)

Anonymkode: adb01...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for det :) ja, heldigvis, er helt sikker på at jeg ikke hadde sittet her i dag hadde det ikke vært for det! Legene mente jeg må ha hatt englevakt som 'bare' slapp med whiplash og skader i nakken, kollisjonen var såpass kraftig at det kunne fort fått et annet utfall! 

Og i en bitteliten boks av en bil hadde det aldri gått... bakpartiet av bilen var trykt langt inn i selve bilen, så hadde i grunn bare flaks at jeg ikke ble most. Noe jeg hadde blitt antageligvis i en bitte liten bil! 

Og slike tanker er helt naturlige etter en sånn opplevelse du hadde, og det må faktisk være lov å tenke slik, uten at folk skal bli regelrett forbanna..

Anonymkode: cca01...c42

Ja helt klart, du hadde nok BMW guden over deg i smellen ;)

En liten bil hadde blitt en pannekake, kollisjon mellom en motorsylkkel og en aygo blir bilen like skadet som motorsykkelen... kanskje føreren av bilen får større skader enn det motorsyklisten hadde fått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte bmw i januar. I februar var samboer ute med den, og da hadde ei jente ikke sett han, tatt fart opp en bakketopp og ut på en forkjørsvei og rett i sida på bilen min og samboer. Gikk heldigvis bra med alle mennesker. Bilen til påkjører var spiker. Min var kjørbar, men hadde fått seg en trøkk. Forsikringsselskapet ville helst kondemnere, men vi nektet å godta det da den var i svært god stand til tross for sin alder, samt at det er en bil det ikke akkurat florerer av. 

Klarte å snakke oss til å få beholde bilen + kontantoppgjør på dobbelt så mye vi hadde kjøpt bilen for en måned tidligere. Så kjøpte vi en billig delebil med samme karosseri, flyttet over deler og lakkerte. Bilen er hel og fin igjen, og vi gikk i pluss totalt. 

 

Anonymkode: 70c99...c53

Så bra det gikk bra med alle passasjerer og at bilen din også overlevde :) bra dere ikke ga dere da forsikringen ville kondemnere den, er redd de vil det med min også, men jeg skal krangle så lenge jeg kan. BMW'en var strøken 2013 mod med relativt kort km.

Bra dere også gikk i pluss 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Mannisinbestealder skrev:

BMW 5 serie er i alle fall en god bil å sitte i når det smeller. Når den er betydelig skadet så er det kanskje best å slippe å ta den tilbake. Anbefaler en pent brukt 330e om du ikke må ha touring.

Ja den var upåklagelig, var en ganske myk kollisjon totalt sett enn det kunne vært med en dårlig bil. Må høre hva taksten på skadene kommer på å at bilen blir helt som før igjen, jeg vil gjøre det jeg kan for å få den tilbake. 

Tviler på jeg velger en 3-serie, det er vesentlig ned i komfort og kjøreglede, nei må ikke ha høyring men foretrekker det. Du mener vel 330D? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...