Gå til innhold

Det var den BMW,en, trolig blir den kondemnert...!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er det et idiotisk spørsmål, man skal kunne stoppe for en hver påregnelig fare, står klart og tydelig.

Ikke jeg som har lite intelligensnivå hvertfall, jeg vil bare spørre om bmw kjørte hensynsfullt og forsiktig. JEg tviler litt iogmed det var en lett tilhenger mot en bil med store skader, ikke front mot front med to biler. 

Han kunne roet seg litt og bremset når han så at bilen ikke holdt siden sin så godt, hvertfall når bilen har tilhenger og det er glatt.

Anonymkode: 283ed...17d

Hvis du ikke skjønner det så får du la vær å skjønne det, det sier seg selv.... 

Når skrev jeg at det var en liten og "lett" tilhenger???

Å du om jeg bremset eller ikke? Såklart jeg roet farten, men stoppet ikke helt nei!!..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for deg TS ❤️ Vet hvordan det er å vente på dommen på en god "venn" 😭 Har min egen bil på verksted as we speak 😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Så...den var ikke så bra som du så lenge har skrytt av?   

Kondolerer.   :)

Når man får en henger i fronten, sliter i grunn de fleste biler da.. :ler:

Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg satt i en bmw den gangen jeg kræsjet! Ja, jeg har skader i kroppen, men burde vært død.. var en heftig smell! I en liten bil som bare hadde blitt trykt sammen, hadde jeg aldri overlevd! 

Anonymkode: cca01...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man får en henger i fronten, sliter i grunn de fleste biler da.. :ler:

Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg satt i en bmw den gangen jeg kræsjet! Ja, jeg har skader i kroppen, men burde vært død.. var en heftig smell! I en liten bil som bare hadde blitt trykt sammen, hadde jeg aldri overlevd! 

Anonymkode: cca01...c42

En slik superbil må da tåle en liten trøkk?   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Så...den var ikke så bra som du så lenge har skrytt av?   

Kondolerer.   :)

Jo den har vært jævla bra, ikke et eneste problem med den bilen før kollisjonen med unntak av litt mye dekkskifing. 

Vil også si at den var veldig bra i kollisjonen også, så store skader bilen hadde og jeg ikke en eneste skade er faktisk imponerende, men såklart, en tanks hadde taklet det bedre.

Takker for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

En slik superbil må da tåle en liten trøkk?   :)

Er nok ikke en liten trykk når man får en henger i siden/front. :)

på samme måte som at 80 kmt rett i baken på bilen heller ikke er det. I en liten, fancy, supersøt minikasse hadde vel hele bilen endt inn i motoren på den andre bilen, og vips kunne ikke jeg sitti her å skrivd nå. 

Anonymkode: cca01...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jo den har vært jævla bra, ikke et eneste problem med den bilen før kollisjonen med unntak av litt mye dekkskifing. 

Vil også si at den var veldig bra i kollisjonen også, så store skader bilen hadde og jeg ikke en eneste skade er faktisk imponerende, men såklart, en tanks hadde taklet det bedre.

Takker for det :)

Hehe.  Jeg kødda jo egentlig bare litt med skrytet ditt av bilen.    Men er glad det gikk bra med deg.   :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke en liten trykk når man får en henger i siden/front. :)

på samme måte som at 80 kmt rett i baken på bilen heller ikke er det. I en liten, fancy, supersøt minikasse hadde vel hele bilen endt inn i motoren på den andre bilen, og vips kunne ikke jeg sitti her å skrivd nå. 

Anonymkode: cca01...c42

Se hva jeg svarte bileier over.   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sirah skrev:

Krysser fingrene for deg TS ❤️ Vet hvordan det er å vente på dommen på en god "venn" 😭 Har min egen bil på verksted as we speak 😱

Takk for det :) det er mye tøffere enn jeg hadde trodd tidligere med å miste en bil man er glad i, blir nesten et familiemedlem. 

Krysser fingrene for at din bil også klarer seg fint :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man får en henger i fronten, sliter i grunn de fleste biler da.. :ler:

Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg satt i en bmw den gangen jeg kræsjet! Ja, jeg har skader i kroppen, men burde vært død.. var en heftig smell! I en liten bil som bare hadde blitt trykt sammen, hadde jeg aldri overlevd! 

Anonymkode: cca01...c42

Kondolerer med din kollisjon og skadene, heldigvis hadde vi begge gode kollisjonssikre :) ja har tenkt på det selv, hadde jeg hatt en liten elbil eller Toyota aygo osv så hadde jeg neppe sittet her idag.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke en liten trykk når man får en henger i siden/front. :)

på samme måte som at 80 kmt rett i baken på bilen heller ikke er det. I en liten, fancy, supersøt minikasse hadde vel hele bilen endt inn i motoren på den andre bilen, og vips kunne ikke jeg sitti her å skrivd nå. 

Anonymkode: cca01...c42

Småe biler burde egentlig ikke blitt solgt da de ikke er sikre i kollisjoner. Det har jeg hvertfall erfart etter denne episoden, nå har jeg også fått sett hvordan en BMW holder i en kollisjon 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Hehe.  Jeg kødda jo egentlig bare litt med skrytet ditt av bilen.    Men er glad det gikk bra med deg.   :)

Ja jeg skjønte egentlig det :) takker for det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, needy skrev:

Godt det gikk bra med deg, og jeg krysser fingrene for bilen! ☺️🤞🏻

Heei :) 

Takker for det :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Takk for det :) det er mye tøffere enn jeg hadde trodd tidligere med å miste en bil man er glad i, blir nesten et familiemedlem. 

Krysser fingrene for at din bil også klarer seg fint :)

Ja vi får krysse fingre for hverandre :P 

Ja, merkelig nok blir det nesten som et familiemedlem ❤️ Man tilbringer jo mange timer inni der :P Jeg var helt ødelagt når min forrige bil tok kvelden 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri opplevd med elbilen min. På tide å kjøpe en bil som duger?

Anonymkode: 3a86e...3c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, Sirah skrev:

Ja vi får krysse fingre for hverandre :P 

Ja, merkelig nok blir det nesten som et familiemedlem ❤️ Man tilbringer jo mange timer inni der :P Jeg var helt ødelagt når min forrige bil tok kvelden 😂

Ja, vi får gjøre det 🙂 Ja, det blir fort noen timer og noen mil, mange fine steder de trofast bringer oss ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg aldri opplevd med elbilen min. På tide å kjøpe en bil som duger?

Anonymkode: 3a86e...3c4

Vær glad du aldri har opplevd det med en liten elbil, og be til overnaturlige makter om at du aldri opplever det i fremtiden heller. 

Du tror at en pisking av en elbil hadde taklet den kollisjonen? Hohoho 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja, vi får gjøre det 🙂 Ja, det blir fort noen timer og noen mil, mange fine steder de trofast bringer oss ❤

Godt å lese om andre som har et likt forhold til bilen sin som meg 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hvordan kan jeg og andre BMW eiere kjøre rått på en islagt vei??? Da hadde jeg vel kjørt utenfor ved første sving??!!

Alle har forkjørsrett på rette strekninger mot hverandre, Herregud for en tankegang....

Du kan stå på retten din når en bil er uheldig å komme litt ut av sitt kjørefelt istedenfor å stå på retten din så kunne denne kollisjonen helt sikkert vært unngått. HVordan kan en liten tilhenger ødelegge en stor bmw? 

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...