Gå til innhold

Det var den BMW,en, trolig blir den kondemnert...!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Hvis du kjøper deg en ny diesel bmw så se opp for selvantennelige EGR ventiler. 

Diesel BMW er FARLIG for deg og alle rundt deg:-(

Anonymkode: 4aedb...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det måtte såklart skje, bra start på året 2019.... 

Jeg skulle en tur til Elverum på et ærend nå i ettermiddag, men så langt kom jeg dessverre ikke. På en lite trafikkert landevei møtte jeg en bil med tilhenger, tilhengeren fikk kraftig sleng etter at bilen kjørte midt i veien, holdt ikke siden sin, så tilhengeren smalt inn på venstre side av mitt panser, og fronten på bilen med tilhengeren kom litt borti bakenden på min bil.. Det ble store materielle skader på min BMW og tilhengeren hans, bilen han hadde har små materielle skader, heldigvis ingen personskade på hverken meg eller skyldig bilist. 

Bilder av skadene pluss skadestedet er tatt, og skadeskjemaet er fylt inn, så nå er det bare å vente på dommen om BMW'en overlever eller ikke..

Bilen mil og hans tilhengeren ble hentet av bilberger. Heldigvis har jeg lånebil på forsikringen så jeg kommer meg fortsatt frem. 

Håper og ber om at bilen skal ha større verdi enn det skadene har påført den, for den bilen var virkelig en jeg var veldig glad i... En trist dag, men det kunne jo ha gått mye mye verre, glad jeg satt i en kollisjonssikker bil istedenfor en "liten bil så og si uten panser"...

Føreren av den andre bilen tok hendelsen veldig tungt og var var veldig lei seg, var veldig glatt veibane etter et par dager med pluss og smelting, og nå minus igjen. 

Det var en ordentlig støkk, har fortsatt litt småskjelving i kroppen etter hendelsen

Spørs om ikke den lever farlig. Var i en kollisjon, hvor skadeomfanget var betydelig mindre, hvor beløpet for reperasjonen kom på over 200k.
Det mangler forresten et stort, feit IKKE på profilbildet ditt.

Anonymkode: a8f5e...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom du i høy hastighet? Man skal kunne stoppe for en hver påregnelige hindring, det klarte vel ikke du?

Anonymkode: 283ed...17d

Ja, la oss alle kjøre i 20 km/t i tilfelle bilen i motgående felt får skrens akkurat idet man kjører forbi den! Selv det ville jo ikke forhindret sammenstøt, såklart.. 

Anonymkode: 3ac09...00e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom du i høy hastighet? Man skal kunne stoppe for en hver påregnelige hindring, det klarte vel ikke du?

Anonymkode: 283ed...17d

Hvordan stopper man for ting som smeller inn i bilen fra siden tenkte du? Skulle han stoppet før han møtte den andre bilen i tilfelle bilen skulle få sleng på hengeren? I en busslomme eller noe sånt kanskje, siden det neppe ville hjulpet å stoppe midt i veien. 

Anonymkode: 3ac6f...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg kom såklart i bilens toppfart.... Ja, det var helt opplagt min feil...... 

Det var et saklig spørsmål fra min side, så hvorfor svare spydig tilbake??

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, la oss alle kjøre i 20 km/t i tilfelle bilen i motgående felt får skrens akkurat idet man kjører forbi den! Selv det ville jo ikke forhindret sammenstøt, såklart.. 

Anonymkode: 3ac09...00e

HAr ikke ment det, men vet at bmw eiere kjører rått og uforsiktig, var et ærlig spørsmål

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan stopper man for ting som smeller inn i bilen fra siden tenkte du? Skulle han stoppet før han møtte den andre bilen i tilfelle bilen skulle få sleng på hengeren? I en busslomme eller noe sånt kanskje, siden det neppe ville hjulpet å stoppe midt i veien. 

Anonymkode: 3ac6f...d5e

Jeg bare spurte da jeg vet hvordan bmw folket kjører, de tror de eier veien og alltid har forkjørsrett

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et saklig spørsmål fra min side, så hvorfor svare spydig tilbake??

Anonymkode: 283ed...17d

Nei, det var et helt idiotisk spørsmål. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAr ikke ment det, men vet at bmw eiere kjører rått og uforsiktig, var et ærlig spørsmål

Jeg bare spurte da jeg vet hvordan bmw folket kjører, de tror de eier veien og alltid har forkjørsrett

Anonymkode: 283ed...17d

Akkurat som denne kommentaren bekrefter ditt intelligensnivå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HAr ikke ment det, men vet at bmw eiere kjører rått og uforsiktig, var et ærlig spørsmål

Jeg bare spurte da jeg vet hvordan bmw folket kjører, de tror de eier veien og alltid har forkjørsrett

Anonymkode: 283ed...17d

Men det har jo ingen relevans for denne ulykken, TS var i sitt kjørefelt da hengeren til den andre personen traff han, man snakker heller ikke om forkjørsrett på rette strekninger med et felt i hver retning der det ikke finnes hindringer i noen av kjørefeltene! 

Greit nok at du har fordommer, men du får spare dem til en gang det har relevans.

Anonymkode: 3ac6f...d5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FrodeF skrev:

Nei, det var et helt idiotisk spørsmål. 

På hvilken måte er det et idiotisk spørsmål, man skal kunne stoppe for en hver påregnelig fare, står klart og tydelig.

18 minutter siden, FrodeF skrev:

Akkurat som denne kommentaren bekrefter ditt intelligensnivå. 

Ikke jeg som har lite intelligensnivå hvertfall, jeg vil bare spørre om bmw kjørte hensynsfullt og forsiktig. JEg tviler litt iogmed det var en lett tilhenger mot en bil med store skader, ikke front mot front med to biler. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det har jo ingen relevans for denne ulykken, TS var i sitt kjørefelt da hengeren til den andre personen traff han, man snakker heller ikke om forkjørsrett på rette strekninger med et felt i hver retning der det ikke finnes hindringer i noen av kjørefeltene! 

Greit nok at du har fordommer, men du får spare dem til en gang det har relevans.

Anonymkode: 3ac6f...d5e

Han kunne roet seg litt og bremset når han så at bilen ikke holdt siden sin så godt, hvertfall når bilen har tilhenger og det er glatt.

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjøper deg en ny diesel bmw så se opp for selvantennelige EGR ventiler. 

Diesel BMW er FARLIG for deg og alle rundt deg:-(

Anonymkode: 4aedb...007

Det blir rettet opp, men skal ikke ha en helt ny bil uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om ikke den lever farlig. Var i en kollisjon, hvor skadeomfanget var betydelig mindre, hvor beløpet for reperasjonen kom på over 200k.
Det mangler forresten et stort, feit IKKE på profilbildet ditt.

Anonymkode: a8f5e...148

Ja frykter det, jeg tror nok egentlig den blir kondemnert. 

Hvorfor mangler det det? Kan få alle ulver til Oslo by så skal jeg være for ulv, bare jeg blir kvitt de rundt meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, la oss alle kjøre i 20 km/t i tilfelle bilen i motgående felt får skrens akkurat idet man kjører forbi den! Selv det ville jo ikke forhindret sammenstøt, såklart.. 

Anonymkode: 3ac09...00e

Han skjønner tydeligvis ikke hva han snakker om, det er nok heller det at han er misunnelig på de som kjører BMW 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan stopper man for ting som smeller inn i bilen fra siden tenkte du? Skulle han stoppet før han møtte den andre bilen i tilfelle bilen skulle få sleng på hengeren? I en busslomme eller noe sånt kanskje, siden det neppe ville hjulpet å stoppe midt i veien. 

Anonymkode: 3ac6f...d5e

Han mener sikkert at jeg ikke skulle kjørt, bra han ikke var han som kolliderte i meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

HAr ikke ment det, men vet at bmw eiere kjører rått og uforsiktig, var et ærlig spørsmål

Jeg bare spurte da jeg vet hvordan bmw folket kjører, de tror de eier veien og alltid har forkjørsrett

Anonymkode: 283ed...17d

Hvordan kan jeg og andre BMW eiere kjøre rått på en islagt vei??? Da hadde jeg vel kjørt utenfor ved første sving??!!

Alle har forkjørsrett på rette strekninger mot hverandre, Herregud for en tankegang....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, FantasDick skrev:

Klem til en BMW-eier fra en annen. ❤️

Takk for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, FrodeF skrev:

Akkurat som denne kommentaren bekrefter ditt intelligensnivå. 

Det jeg også tenker, enten er han misunnelig på BMW eiere eller så har han lite intelligens...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det har jo ingen relevans for denne ulykken, TS var i sitt kjørefelt da hengeren til den andre personen traff han, man snakker heller ikke om forkjørsrett på rette strekninger med et felt i hver retning der det ikke finnes hindringer i noen av kjørefeltene! 

Greit nok at du har fordommer, men du får spare dem til en gang det har relevans.

Anonymkode: 3ac6f...d5e

Han kan umulig ha lest min første post i denne saken med en slik uttalelse...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...den var ikke så bra som du så lenge har skrytt av?   

Kondolerer.   :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedlig ts! Jeg fikk kondemnert min nydelige bmw for noen år siden, husker jeg var forferdelig lei meg.. Jeg var faktisk veldig glad i bilen min jeg! Husker også godt sinnet mitt over at en idiot ikke klarte å se seg for (det her var bare idiotskap, hjelper ikke med fri sikt og fint vær når man ser en annen vei enn på veien). Men opp i det hele skal du være glad for at det ikke gikk verre, mitt sinne har virkelig flytta seg til at jeg har vondt i nakke og rygg hver eneste dag, så livskvaliteten er ikke den samme lengre.. 

Kjøpte en ny bmw, den var desverre ikke helt med meg på slutten, så motoren røk. Endte med at jeg kjøpte meg en annen type bil, mye nyere, så jeg kan ha bil i noen år fremover (bmw-en var sliten på mange måter). Men en dag håper jeg at jeg har økonomi til å få bmw-en ut på veien igjen :)

jeg krysser fingrene for deg for at godbilen din klarer seg gjennom dette! :)

Anonymkode: cca01...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...