Gå til innhold

Det var den BMW,en, trolig blir den kondemnert...!


BMW 5-serie 535D

Anbefalte innlegg

Ja det måtte såklart skje, bra start på året 2019.... 

Jeg skulle en tur til Elverum på et ærend nå i ettermiddag, men så langt kom jeg dessverre ikke. På en lite trafikkert landevei møtte jeg en bil med tilhenger, tilhengeren fikk kraftig sleng etter at bilen kjørte midt i veien, holdt ikke siden sin, så tilhengeren smalt inn på venstre side av mitt panser, og fronten på bilen med tilhengeren kom litt borti bakenden på min bil.. Det ble store materielle skader på min BMW og tilhengeren hans, bilen han hadde har små materielle skader, heldigvis ingen personskade på hverken meg eller skyldig bilist. 

Bilder av skadene pluss skadestedet er tatt, og skadeskjemaet er fylt inn, så nå er det bare å vente på dommen om BMW'en overlever eller ikke..

Bilen mil og hans tilhengeren ble hentet av bilberger. Heldigvis har jeg lånebil på forsikringen så jeg kommer meg fortsatt frem. 

Håper og ber om at bilen skal ha større verdi enn det skadene har påført den, for den bilen var virkelig en jeg var veldig glad i... En trist dag, men det kunne jo ha gått mye mye verre, glad jeg satt i en kollisjonssikker bil istedenfor en "liten bil så og si uten panser"...

Føreren av den andre bilen tok hendelsen veldig tungt og var var veldig lei seg, var veldig glatt veibane etter et par dager med pluss og smelting, og nå minus igjen. 

Det var en ordentlig støkk, har fortsatt litt småskjelving i kroppen etter hendelsen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide å bytte nick til VW Polo 1,2, altså🙂?

Anonymkode: 379ac...eaa

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På tide å bytte nick til VW Polo 1,2, altså🙂?

Anonymkode: 379ac...eaa

Nei, en slik bil nekter jeg å ta imot å kjøre, det hadde ikke vert snakk om en gang, fikk en Mazda cx3 bensin..

3 minutter siden, jabx skrev:

En bra anledning til å kjøpe elbil i stedet for et giftspyende monster.

Nope, aldri i livet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre! Håper BMWen din overlever. Hilsen et annet menneske som er over snittet glad i sin egen bil.  ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så trist.... ikke for å ta fra deg håpet, men den skal være rimelig verdifull for å fikse større skader.  Ofte kommer de fort oppi både 80 og 100.000, selv små skader som ikke ser store ut... godt det gikk bra med deg!

Anonymkode: 8a690...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TeamWP skrev:

Huff,kjedelig med bilen,men bra du kom uskadet fra det.

Lykke til😊

Ja veldig kjedelig, det kunne gjerne heller skjedd med den forrige bilen jeg ikke var noe glad i. Men denne er et stort savn, trodde aldri jeg skulle bli glad i en bil før dette bilkjøpet. Takk for det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ginavn skrev:

Så leit å høre! Håper BMWen din overlever. Hilsen et annet menneske som er over snittet glad i sin egen bil.  ❤️ 

Ja krysser både fingre og tær for at den overlever. En god bil blir nesten som et familiemedlem, man merker det ikke før de blir borte..

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff så trist.... ikke for å ta fra deg håpet, men den skal være rimelig verdifull for å fikse større skader.  Ofte kommer de fort oppi både 80 og 100.000, selv små skader som ikke ser store ut... godt det gikk bra med deg!

Anonymkode: 8a690...f01

Ja, er fullstendig klar over at 1000 lappene flyr fort ved skade, panseret så ikke ut i det heletatt, store skader, så frykter det verste. Bilen er dog mye mere verdt enn 100k, er en strøken 2013 mod. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du kasko?

Anonymkode: eb1f6...5dd

Ja jeg har såklart kasko på en slik bil, men i denne saken så hadde det vert revnende likegyldig om jeg hadde kasko eller ikke... kasko dekker dun egen skyld, dette var motparten sin skyld, ikke min...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Nope, aldri i livet

Som å høre min gamle mor som nekter å bytte ut sin gamle Nokia mobiltelefon fra 1980.

Anonymkode: 3cd33...4f5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Thildamor skrev:

Men så leit da! Får håpe bilen overlever. Godt du ikke kom til skade!

Ja får håpe på det beste. Ja det er det viktigste, materielle skader kan jo erstattes :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som å høre min gamle mor som nekter å bytte ut sin gamle Nokia mobiltelefon fra 1980.

Anonymkode: 3cd33...4f5

Det får da være, bryr meg ikke om det nå. Er ikke i humør for å diskutere diesel og elbil nå!!..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
42 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja det måtte såklart skje, bra start på året 2019.... 

Jeg skulle en tur til Elverum på et ærend nå i ettermiddag, men så langt kom jeg dessverre ikke. På en lite trafikkert landevei møtte jeg en bil med tilhenger, tilhengeren fikk kraftig sleng etter at bilen kjørte midt i veien, holdt ikke siden sin, så tilhengeren smalt inn på venstre side av mitt panser, og fronten på bilen med tilhengeren kom litt borti bakenden på min bil.. Det ble store materielle skader på min BMW og tilhengeren hans, bilen han hadde har små materielle skader, heldigvis ingen personskade på hverken meg eller skyldig bilist. 

Bilder av skadene pluss skadestedet er tatt, og skadeskjemaet er fylt inn, så nå er det bare å vente på dommen om BMW'en overlever eller ikke..

Bilen mil og hans tilhengeren ble hentet av bilberger. Heldigvis har jeg lånebil på forsikringen så jeg kommer meg fortsatt frem. 

Håper og ber om at bilen skal ha større verdi enn det skadene har påført den, for den bilen var virkelig en jeg var veldig glad i... En trist dag, men det kunne jo ha gått mye mye verre, glad jeg satt i en kollisjonssikker bil istedenfor en "liten bil så og si uten panser"...

Føreren av den andre bilen tok hendelsen veldig tungt og var var veldig lei seg, var veldig glatt veibane etter et par dager med pluss og smelting, og nå minus igjen. 

Det var en ordentlig støkk, har fortsatt litt småskjelving i kroppen etter hendelsen

Beklager ulykken, alltid kjipt når sånt skjer, godt det gikk bra.

Blir det Tesla, Kona eller Leaf nå? ;) 

Edit, sorry, så ikke at du fortsatt var så lei deg at du ikke er mottagelig for spøk nå. 

Endret av Dævendøtte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Beklager ulykken, alltid kjipt når sånt skjer, godt det gikk bra.

Blir det Tesla, Kona eller Leaf nå? ;) 

Edit, sorry, så ikke at du fortsatt var så lei deg at du ikke er mottagelig for spøk nå. 

Ja får se det slik at det kunne gått verre. 

Tror jeg kan garantere deg her og nå med 100% sikkerhet at det ikke blir noen av de :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom du i høy hastighet? Man skal kunne stoppe for en hver påregnelige hindring, det klarte vel ikke du?

Anonymkode: 283ed...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom du i høy hastighet? Man skal kunne stoppe for en hver påregnelige hindring, det klarte vel ikke du?

Anonymkode: 283ed...17d

Jeg kom såklart i bilens toppfart.... Ja, det var helt opplagt min feil...... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Ja krysser både fingre og tær for at den overlever. En god bil blir nesten som et familiemedlem, man merker det ikke før de blir borte..

Ja, er fullstendig klar over at 1000 lappene flyr fort ved skade, panseret så ikke ut i det heletatt, store skader, så frykter det verste. Bilen er dog mye mere verdt enn 100k, er en strøken 2013 mod. 

Håper på det beste!

Anonymkode: 8a690...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...