AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Del Skrevet 3. januar 2019 Eller flere? Noen som sier det fra andre steder i landet? Anonymkode: 8c30f...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 3. januar 2019 #2 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg sier det ihvertfall. Fra Østlandet 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 3. januar 2019 #3 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg kaller det kanelsnurrer 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Del Skrevet 3. januar 2019 Nei Anonymkode: 80370...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Del Skrevet 3. januar 2019 Jeg vet at folk i Oslo gjorde det i etterkrigstiden bla. annet min mor. Anonymkode: 0ce0f...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Del Skrevet 3. januar 2019 For meg så er en kanelbolle en skillingsbolle uten sukker toppen. Anonymkode: ec4c3...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #7 Del Skrevet 3. januar 2019 Det heter skillingsbolle både i nord-Rogaland og Sogn også. Anonymkode: eaf02...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 6. januar 2019 #8 Del Skrevet 6. januar 2019 Nei. Er fra Oslo, og veksler mellom kanelbolle og skillingsbolle. Men for meg er skillingsbolle større enn kanelbolla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 8. januar 2019 #9 Del Skrevet 8. januar 2019 (endret) Ikke alle kanelboller er skillingsbolle. Skillingsbolle er den store bollene med kanel og sukker de selger i butikken, men de der små bollene med kanel og perlesukker som de selger i frysedisken, de er kanelsnurrer. De er veldig gode... Endret 8. januar 2019 av Chiyo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå