AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #1 Skrevet 3. januar 2019 En venninne jeg har kjent i 3 år fant det for godt å ditche meg alene på nyttårsaften, mens vi var på et utested. Hun stod først å klagde over hvor grusomt kjedelig det var og at hun ikke likten musikken eller noen av mennene der, før hun stakk uten at jeg rakk å si eller gjøre noe. Jeg ble stående et par minutter før jeg forsøkte å ringe henne, men fikk ikke svar. Sendte en melding hvor jeg ga uttrykk for at jeg syntes det var litt kjipt å bli ditcha alene på nyttårsaften, men den har hun i skrivende stund fortsatt ikke åpnet engang. Hva hadde dere gjort i min situasjon? Jeg syntes det er litt merkelig og forstår virkelig ikke hva som skjedde. Hadde dere prøvd å ringe flere ganger eller bare latt venninnen seile sin egen sjø? Anonymkode: a9a7a...fb4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #2 Skrevet 3. januar 2019 Hadde ignorert henne i all tid fremover. Anonymkode: f3d4d...c19 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #3 Skrevet 3. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde ignorert henne i all tid fremover. Anonymkode: f3d4d...c19 Virker som hun uansett har tenkt å gjøre det mot meg så.. man kan virkelig ikke stole på noen. Anonymkode: a9a7a...fb4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #4 Skrevet 3. januar 2019 Såfremt du ikke oppførte deg på en måte den kvelden som tilsier at hun har grunn til å reagere, er det kjipt av henne. Noen ganger har man dog veldig ulik oppfatning av hendelsesforløpet. Jeg har selv ditcha en venninne på et forferdelig harry utested fordi jeg ble sittende igjen ved bordet og passe på tingene hennes mens hun fløy rundt og flørta med karer halve kvelden. Når hun ble værende ute og røyke i en halvtime med en av dem, og jeg ble forsøkt sjekka opp av ørten creeps som så at jeg satt der uten selskap, fikk jeg til slutt nok. Lot tinga hennes ligge og tok en taxi hjem, med god samvittighet. Hun ble kjempesur og mente jeg hadde svikta, mens jeg så det motsatt. Anonymkode: a517b...e30 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Såfremt du ikke oppførte deg på en måte den kvelden som tilsier at hun har grunn til å reagere, er det kjipt av henne. Noen ganger har man dog veldig ulik oppfatning av hendelsesforløpet. Jeg har selv ditcha en venninne på et forferdelig harry utested fordi jeg ble sittende igjen ved bordet og passe på tingene hennes mens hun fløy rundt og flørta med karer halve kvelden. Når hun ble værende ute og røyke i en halvtime med en av dem, og jeg ble forsøkt sjekka opp av ørten creeps som så at jeg satt der uten selskap, fikk jeg til slutt nok. Lot tinga hennes ligge og tok en taxi hjem, med god samvittighet. Hun ble kjempesur og mente jeg hadde svikta, mens jeg så det motsatt. Anonymkode: a517b...e30 Det forstår jeg. Nå var det ikke det som skjedde her. Vi stod sammen, jeg forsøkte å få henne med til å danse, men det ville hun ikke. Så ble hun sur og stakk. Har dog opplevd at hun har forlatt med på et utested før, fordi hun fant seg en mann hun ble med hjem, men da hadde jeg allerede møtt en bekjent så det var greit nok. Men er nok ferdig med denne «venninnen» nå ja. Anonymkode: a9a7a...fb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå