Gå til innhold

Skritteller-tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt iphone 5s som skritteller. Fikk Fitbit Charge 3 i julegave. Kan man stole på disse?
Leste i tester at Fitbit viser for mye. Jeg ble veldig skuffet etter å ha gått lang tur. Fitbit viste "bare" 13000 skritt.
IPhone viste over 14000.
Jeg har også Nintendo 3DS som kan teller skritt. Den telte 1000 skritt mer enn iPhone...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14367 I går. 

Det er personlig rekord på en lørdag. Jeg gikk til treningssenter, løp på mølle (det er isete her), gikk hjem og var med en venninne på jakt etter kjole til en fest etterpå. Også gikk jeg en kveldstur med min mor :)

Minnie Mus 

Anonymkode: 7c6af...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk 11 969 skritt // 8km i går. 

-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det 16 456 skritt // 10,1 km

-MFD

Anonymkode: 9fb14...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2.1.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått disse. Har 8 120 skritt i dag. Det innebærer en joggetur på 6km, en handletur, og 8 timer på jobb (relativt stillesittende), og husvask. Fatter ikke de som har over 10 000 om dagen, da må jeg gå i fjellet i bortimot to timer. 

Anonymkode: 8b441...9b5

Jeg har skritteller på mobilen, og de dagene jeg har den i lomma, ligger jeg stort sett alltid godt over 10000 skritt. Det innebærer at jeg går til og fra jobb, ofte innom butikken på veien, og jeg har en jobb hvor jeg er en del i bevegelse (barnehage). 

I dag har jeg 13738.

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.1.2019 den 21.34, male32 skrev:

Jeg har brukt iphone 5s som skritteller. Fikk Fitbit Charge 3 i julegave. Kan man stole på disse?
Leste i tester at Fitbit viser for mye. Jeg ble veldig skuffet etter å ha gått lang tur. Fitbit viste "bare" 13000 skritt.
IPhone viste over 14000.
Jeg har også Nintendo 3DS som kan teller skritt. Den telte 1000 skritt mer enn iPhone...

Skritteller på mobilen blir feil hele tiden. Har fitbit charge 2 og den gir mye mer nøyaktig anntall enn mobil. Testet t mot andre iphones skrittellere, den dagen gikk jeg 12000 skritt, mens den med iphone, som satt mer enn meg gikk 14000 skritt. Beveger man hendene mye under håndvask, kan aktivitetsarmbånd vise litt for mye, men man vasker ikke hendene så mye at det utgjør flere tusen i feil. Da heller ett par hundre.

Anonymkode: 6dde1...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...