Gå til innhold

An instance of the fingerpost


instance

Anbefalte innlegg

Hmmm....

Mot bedre vitende (?) har jeg nå latt meg overtale til å ha en dagbok her!

Kanskje jeg trenger å prøve noe nytt, det er kanskje ikke så skummelt som jeg tror?

Har spist et tonn sjokoladekake, og har møtt sjokoladeveggen. Det tok sin tid...

Uvant å skrive dagbok på nett, gitt! Får prøve å være litt mer spennende og informativ etterhvert! :)

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til KG!

Har allerede sagt 'hei' i lunacia's hule, men tenkte jeg skulle stikke hodet inn her også.

Er ellers mest å finne på bryllupsforum, men det hender jeg våger meg ut i den store, rare KG-verdenen også! :-)

Hei på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Takk for hyggelige velkomsthilsener! :)

Virker veldig trivelig her inne!

Forsov meg i dag, droppet trening, har ikke lest noe pensum, og kjøpte meg røyk... Kan vel egentlig ikke kalle dette en spesielt vellykket dag, men får satse på at det blir bedre i morgen. :) Kom akkurat hjem fra jobb og er sliiiten. Fint at det var litt brownies igjen fra byttepartyet! Det er da ingen kalorier i rester, er det vel?? ;)

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sier noe. ;)

Jeg røyket opp mine to ganske tidlig i dag, og kjenner at jeg veldig gjerne skulle hatt mer... Ih.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov lenge i dag og fikk hvilt ut. En luksus jeg egentlig ikke har tid til å ta meg lov til, men lunacia sa at jeg ikke gikk glipp av så mye på skolen, så det gikk bra denne gangen.

Sluttet å røyke og begynte på den første Pilatestimen i dag. Foreløpig er røykeslutten vanvittig mye enklere enn pilatestreningen.... Syntes det var kjempevanskelig, jeg. Hadde et svare strev med å puste riktig, og "trekke inn navlen" og "holde senteret balansert". Håper det går bedre etterhvert.

Jeg er generelt kjent for å ikke like ting jeg ikke får til, men får prøve å gi dette en sjanse. På tide å utvide treningshorisonten litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med røykeslutt og pilates. Jeg slutta å røye i januar i fjor og det har gått kjempebra. Du klarer det sikkert også fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på brudeshopping med M igår, var innom to brudesalonger, flere undertøysbutikker, blomsterbutikk, glassmagasinet m.m.

Er virkelig mye som må ordnes til bryllup! Og jeg er jo forlover og greier, så jeg er pent nødt til å engasjere meg! ;)

Var litt sliten i beina og hodet etterpå, det tror jeg bruden var også! Men jeg fikk kjøpt masse lekkert Princesse Tam Tam undertøy kjempebillig. " Underbart" på steen og strøm har flyttesalg! Meget fornøyd med mitt lille kupp! :)

Hadde tenkt å trene i dag, men droppet det. Instancemannen har akkurat blitt ferdig med å bygge nysykkelen sin, så han dro ut en tur for å teste den i marka. Det hjalp ikke så veldig mye på samvittigheten, men jeg bare gidder ikke i dag! Tar det i morgen. Er inspirert av lunacia som er kjempeflink til å trene for tiden!

Nå er det Gilmore Girls!

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Liker sånne litt teite jenteserier. Men ingen slår Sex og singelliv! Har sett alle sesongene litt for mange ganger, og begynner å kunne skummelt mange sitater....

Neste serie på innkjøpslisten er Buffy, men de er så svinaktig dyre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det, luna... Jeg er vanvittig misunnelig!! :-? De billigste jeg har funnet er 599,- pr stk for sesong 1-4 og 700 for 5 og 6... på Elkjøp. Seks hundre er ikke vanvittig mye, men jeg er blakk for tiden, så det er seks hundre for mye...

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk veldig billig!

Jeg er også blakk for tiden, har 79 øre på kontoen min! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Treningen i dag gikk fint, er litt støl i bena nå i kveld. Trente bare kondis i dag, og skal ta kondis+styrke i morgen. Og mere pilates på fredag. Synes jeg er ganske flink til å komme meg på trening for tiden! *stolt*

Var på mere brude-shopping med M i dag. Vel, i dag var vi hos skredderen for å få sydd inn/lagt opp kjolen hennes, så det var vel ikke akkurat shopping. Da vi kom dit og fikk tatt den på passet den perfekt. Vi gikk litt slukøret ut igjen...

Har vært på jobb i hele kveld. Ganske rolig i dag, men jeg er sliten allikevel. Må finne gamle vitnemål i kveld slik at jeg kan få tatt kopier. Må skrive søknad til masterstudiet i morgen, søknadsfristen er på fredag. Håper jeg kommer inn! Har ingen backup-plan, så det blir ganske kjipt hvis jeg ikke gjør det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilates igjen i dag. Skjønte mindre enn noensinne, og ikke var det spesielt tungt heller. Merkelig! Må være noe jeg gjør galt!!

Tror jeg må prøve å gjøre øvelsene litt hjemme også, for å se om jeg kan forbedre teknikken litt. Nå måtte jeg ta 20 min på rotex'en for å føle at jeg faktisk hadde vært på trening i dag... Skal da ikke være sånn??

Snart kommer instancemannen hjem. Vi skal spise biff og kose oss i kveld. Tror nok kanskje jeg må åpne en flaske rødvin, har trent så mye denne uka at jeg synes jeg kan unne meg det! :)

I morgen skal vi på "date". Vi har sett lite av hverandre i det siste, jeg har vært opptatt med skole og trening, og han har jobbet masse og syklet mye. Så i morgen blir det altså middag og kino på oss. *glede seg* Man trenger litt tid til å bare være kjærester innimellom også!

God helg alle sammen!

Endret av instance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...