Jump to content
AnonymBruker

Hva har du bevisst manifestert til deg?

Recommended Posts

WinWin
På 12.1.2019 den 1.00, secretidentity skrev:

Vet ikke. Får ikke til noen ting jeg. Alt jeg tar i blir til katastrofe.

Du må endre tankemønstre og innstilling ❤ Søk på Law og attraction på YouTube 😊

Fortsetter under...

Guest secretidentity
På 15.1.2019 den 0.26, WinWin skrev:

Du må endre tankemønstre og innstilling ❤ Søk på Law og attraction på YouTube 😊

Prøver så godt jeg kan. :)

AnonymBruker
På 1.1.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier!

Selv har jeg manifestert til meg et par gaver. Brukt metoden loven om tiltrekning. 

Morsomt å høre hva andre har manifestert til seg👍

Anonymkode: 71d26...562

Kunne du forklare fremgangsmåten din? Hvordan går du frem?

På 7.1.2019 den 1.47, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder ingen av dere som gjør dette å svare på hvordan dere gjør det ?

Anonymkode: 66898...8c6

Har opplevd det samme som deg flere ganger - folk hyller "The secret", men å gidde å forklare vil de ikke.

På 7.1.2019 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Fordi det er for tidskrevende å skrive og forklare når det er bare for deg å google det? Det finnes også massevis av bøker, Hemmeligheten (The Secret) av Rhonda Byrne er kanskje den mest kjente. 

https://m.wikihow.com/Use-the-Law-of-Attraction

Anonymkode: a6bed...b0b

hvis det er så tidkrevende å forklare, så la være å opprette tulletråder!!!

Anonymkode: 96c79...5ba

AnonymBruker
På 18.1.2019 den 9.32, AnonymBruker skrev:

Kunne du forklare fremgangsmåten din? Hvordan går du frem?

Har opplevd det samme som deg flere ganger - folk hyller "The secret", men å gidde å forklare vil de ikke.

hvis det er så tidkrevende å forklare, så la være å opprette tulletråder!!!

Anonymkode: 96c79...5ba

Tulletråder?

Så du mener det er tulletråd, bare fordi du selv er vitebegjærlig, men ikke gidder å lese boka selv eller google selve metoden? 

Tråden omhandler nemlig ikke hva metoden går ut på, men om hva man har manifestert til seg ved bruk av den. 😊

AnonymBruker

Hei, spennende å høre andre og som opplever dette. Jeg har lest forskjellige bøker om dette temaet. 

For noen år siden mistet jeg jobben, fikk en annen vikarjobb som jeg ikke trivdes i. 

Jeg begynte å ta bruk loven om tiltrekning igjen, fikk en tlf fra en jobb som jeg hadde søkt på tidligere at de var intressert å ansette meg. Jeg så for meg arbeidsdagene der som om jeg allerede jobbet der. Jobben stod mellom meg og en annen. Jeg fikk jobben. 

I 2017 begynte jeg å praktisere loven igjen, så for meg hva jeg kom til å tjene ( altså så for meg en del høyrere lønn enn det jeg tjente i jobben). Jeg tjente den summen som jeg manifesterte ( fikk inntekt igjennom andre kilder).  

Nå over nyåret så søkte jeg på en liten deltids jobb, igjen brukte jeg loven om tiltrekning, jobben stod mellom meg og fem-seks andre med mye bedre kompetanse enn meg. Igjen, jobben ble min

Har også hatt en liten periode i nåværende  jobb der en kollega ikke likte meg særlig. Alt jeg sa og gjorde var feil. Jo mer jeg tenkte på jo verre ble det og mer feil gjorde jeg. Igjen leste jeg boken loven om tiltrekning, jeg begynte å manifestere for meg henne hilse høflig på meg, er hyggelig og i møtekommende  . Jeg var / er hyggelig mot henne. Jeg manifestere at jeg trives på jobben og de fleste er hyggelige og imøtekommende.. Manifesterte også at jeg mestrer arbeidsoppgave. Dagene har blitt mye bedre, og denne kollegaen er faktisk blitt mye hyggeligere. 

Likt tiltrekker likt og du må tro på det du vil oppnå. Visst du ønsker mer velvære, indre ro, glede og bedre økonomi så må oppføre deg som du allerede har det. Og sett pris på alt det du allerede har av venner, familie, kjærlighet, jobb osv

F.eks tanker du kan tenke

»jeg tiltrekker alt det gode inn i livet mitt»

»jeg har god helse, en sterk kropp og sinn»

Anonymkode: 2a3aa...762

Annonse

SoWhat?

Jeg tror alltid at jeg har flaks. Fordi jeg er en positiv person, og fint klarer å oppmuntre meg selv. Tankens makt. Folk som tror at de har flaks har det oftere enn andre. Som at de som har uflaks tror de alltid har det, og ofte opplever det.

Alt handler om hvordan du velger å se ting. Hverken mer eller mindre. 

Guest Dødningehode
På 1.1.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier!

Selv har jeg manifestert til meg et par gaver. Brukt metoden loven om tiltrekning. 

Morsomt å høre hva andre har manifestert til seg👍

Alt du ser på dagsrevyen om kvelden er et direkte resultat av mine ønsker.

utakulanini

Man må rett og slett bli veldig godt vant til å bruke fantasien sin til å se for seg at det man ønsker seg allerede finnes/har skjedd. Dersom du ønsker å finne i lotto, vil det bety at du må tenke og se for deg/føle at du allerede har vunnet. 

Det sies at kjærlighet og takknemlighet er det som gir mest kraft for manifestering, så hver gang du føler på sterke øyeblikk av disse følelsene, kan du dra frem det du ønsker å manifestere og dagdrømme i noen minutter. Jo mer du tror, jo lettere blir det, for hver tvil vil jobbe imot det du ønsker å manifestere. Det er derfor en god sirkel når man får teket på det, for jo mer man klarer å manifestere, jo mindre plass til tvil :) 

AnonymBruker
På 6.1.2019 den 20.11, utakulanini skrev:

Jeg har utallige eksempler, alt fra jobber til kjæledyr, kontanter, klær, reiser, bøker. Jeg kunne fortsatt en god stund. Livet er definitivt endret etter at jeg begynte å endre tankegangen til å følge The law of attraction.

Fortell mer ? 🙏

Anonymkode: 703ba...ef8

AnonymBruker

Håper flere vil bidra i denne tråden. 

Jeg sliter med katastrofe-tanker jeg 😅😬

det er også bevist at om det blir for stor avstand mellom indre Og ytre verden vil man bare føle at man lyver til seg selv. 

Hva sier dere til det? 

Jeg er skeptisk til lammende positivitets-tyranni....! 

Og - hva m de som får kreft , har de ikke tenkt positivt nok de da ? 

kaleidoskop

Jeg prøver hver lørdag å tenke meg til en lotto gevinst. Så langt, ingen hel... 😜

Jeg tror ikke så veldig på the secret, men føler likevel ting går min vei. Jeg har god jobb, fin bil, bra hus med mer. Er dette noe jeg har tenkt meg til? Selv føler jeg at jeg har stått på. Måtte jo kjøpe både bil og hus. 

Tror de som ser positivt på livet kanskje har det lettere en de som (konstant) er negativ. 

Sliten&kjørt52
På 26.1.2019 den 20.09, AnonymBruker skrev:

manifestert til seg

EHH... Fatter ikke...

Høres helt fjærnt ut,  imo.

a.

Annonse

utakulanini
12 hours ago, kaleidoskop said:

Jeg prøver hver lørdag å tenke meg til en lotto gevinst. Så langt, ingen hel... 😜

Jeg tror ikke så veldig på the secret, men føler likevel ting går min vei. Jeg har god jobb, fin bil, bra hus med mer. Er dette noe jeg har tenkt meg til? Selv føler jeg at jeg har stått på. Måtte jo kjøpe både bil og hus. 

Tror de som ser positivt på livet kanskje har det lettere en de som (konstant) er negativ. 

Hvordan går du frem for å forsøke å tenke det til deg? Å visualisere samt føle det er den største hemmeligheten sammen med kjærlighet og takknemlighet. 

kaleidoskop
5 minutter siden, utakulanini said:

Hvordan går du frem for å forsøke å tenke det til deg? Å visualisere samt føle det er den største hemmeligheten sammen med kjærlighet og takknemlighet. 

Jeg har tenkt ut hva jeg skal bruke pengene på. Hva jeg skal kjøpe meg selv, hvor mye jeg skal gi til venner og familie. Hva jeg eventuelt kan gi dem som de ville blitt glad for. 

Men jeg tror du kan tenke så mye man vil. Er det flaks er det flaks. Andre ting man kan være med å påvirke selv har jeg større tro på. Som et jobbintervju. Lotto er tilfeldige tall

utakulanini
19 minutter siden, kaleidoskop said:

Jeg har tenkt ut hva jeg skal bruke pengene på. Hva jeg skal kjøpe meg selv, hvor mye jeg skal gi til venner og familie. Hva jeg eventuelt kan gi dem som de ville blitt glad for. 

Men jeg tror du kan tenke så mye man vil. Er det flaks er det flaks. Andre ting man kan være med å påvirke selv har jeg større tro på. Som et jobbintervju. Lotto er tilfeldige tall

Det som er fint med dette er at det ikke påvirker noe for min del enten du tror på det eller ikke. Jeg har hundresvis av eksempler for min egen del som for min del er alt beviset jeg behøver, en stor andel av dem er ting jeg ikke har gjort noe for å påvirke, eller såkalt «flaks», om du vil :) 

AnonymBruker

Har manifestert livsstilen min, og kjæresten min. Haha. Etter at jeg brukte law of attraction har jeg reist nesten sammenhengende i 2 år, og bor nå i utlandet med drømmemannen som jeg møtte på reiser.

Anonymkode: 4667d...0d9

AnonymBruker

Herregud, finnes det virkelig folk som TROR på dette? At de kan "tenke seg til" å få ting med tankekraft?

Hjelpe meg....og vi lever i 2019!

Anonymkode: e211e...8fb

utakulanini
Just now, AnonymBruker said:

Herregud, finnes det virkelig folk som TROR på dette? At de kan "tenke seg til" å få ting med tankekraft?

Hjelpe meg....og vi lever i 2019!

Anonymkode: e211e...8fb

Hvorfor svarer du på tråden i det hele tatt? TS ønsker å høre fra dem med erfaringer.

Verden hadde vært et mye bedre sted om alle lærte seg å respektere at man kan ha forskjellig tro og meninger.

AnonymBruker
4 timer siden, utakulanini skrev:

Verden hadde vært et mye bedre sted om alle lærte seg å respektere at man kan ha forskjellig tro og meninger.

Enig