Gå til innhold
Frøken_ida

Villa Paprika

Anbefalte innlegg

Trua
7 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Tusen takk, og beklager at jeg var uklar, men jeg mener det hun refererer til når hun skriver at hun har svart på det før. Det vil jeg gjerne lese.

Alt jeg husker etter fem-seks innlegg i bloggen er nemlig bare at noen her inne skrev at det ikke var Camilla, men noen andre i slekta som hadde kjøpt seg hytte.

Camilla skrev tilogmed hvilken dato de skulle dra opp dit og bo der over tid, så det overrasker meg at hele kjøpet ble omgjort pga. «en tvist» etter at alt virket så avgjort og bestemt. 

Kanskje noen av de som fremdeles støtter denne bloggen følger bedre med enn jeg og husker hvor Camilla allerede har svart på dette? 

Aldri sett noe svar på det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiara07
2 timer siden, GulleGull skrev:

Det var en uenighet eller uoverensstemmelse ved kjøpet vil jeg tro. Må jo være noe stort siden de fikk tilslag og har trukket kjøpet da. 

Eller ikke fikk lån...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemini
2 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Hvis det var en alvorlig tvist ville vi som bor i området hørt om det... 

Kan jo være en tvist om et reklamesammarbeid? 🤷🏼‍♀️ Tviler på de skulle kjøpe hytte, jeg tenkte i alle fall at de skulle disponere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W
57 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Tusen takk, og beklager at jeg var uklar, men jeg mener det hun refererer til når hun skriver at hun har svart på det før. Det vil jeg gjerne lese.

Alt jeg husker etter fem-seks innlegg i bloggen er nemlig bare at noen her inne skrev at det ikke var Camilla, men noen andre i slekta som hadde kjøpt seg hytte.

Camilla skrev tilogmed hvilken dato de skulle dra opp dit og bo der over tid, så det overrasker meg at hele kjøpet ble omgjort pga. «en tvist» etter at alt virket så avgjort og bestemt. 

Kanskje noen av de som fremdeles støtter denne bloggen følger bedre med enn jeg og husker hvor Camilla allerede har svart på dette? 

Ut fra det hun svarte på Instagram i dag virker det ikke som hun har svart noe mer dyptgående enn det tidligere. Jeg har ikke sett at hun har svart folk angående dette tidligere, men har sett spørsmål om hytta dukke opp og forsvinne fra kommentarfeltet og har antatt at de ble slettet av Camilla - det er jo vanlig modus operandi fra den kanten å slette "vanskelige" spørsmål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W
2 minutter siden, Lillemini skrev:

Kan jo være en tvist om et reklamesammarbeid? 🤷🏼‍♀️ Tviler på de skulle kjøpe hytte, jeg tenkte i alle fall at de skulle disponere. 

Var det jeg også tenkte. At de hadde "fått seg" hytte, på samme måte som de hadde "fått seg" leilighet i Bulgaria i fjor vår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Friluftsdame

«Tvist» meg her og meg der... 

Ved salg av bolig/fritidsbolig er det ukjent for meg hva som kan betegnes som «tvist». Enten blir det et salg, eller så blir det ikke et salg. 

Kjøper gir bud, som selger står fritt til å akseptere. Det er kjøper som eier objektet, dermed ingen mulighet for noen form for «tvist». Et bud er et bud. En kjøpekontrakt formaliserer kjøpet. Så langt kan de ikke ha kommet. 

Om budet ikke ble akseptert, er ikke det en «tvist». 

Nok en gang visvas fra frøkna. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

jente42
14 minutter siden, Friluftsdame skrev:

«Tvist» meg her og meg der... 

Ved salg av bolig/fritidsbolig er det ukjent for meg hva som kan betegnes som «tvist». Enten blir det et salg, eller så blir det ikke et salg. 

Kjøper gir bud, som selger står fritt til å akseptere. Det er kjøper som eier objektet, dermed ingen mulighet for noen form for «tvist». Et bud er et bud. En kjøpekontrakt formaliserer kjøpet. Så langt kan de ikke ha kommet. 

Om budet ikke ble akseptert, er ikke det en «tvist». 

Nok en gang visvas fra frøkna. 

Alt hun uttaler seg om er kun visvas! Er det virkelig noen som finner troverdighet i det hun sier? Da er det mye dumme folk der ute i såfall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her