Gå til innhold

Bloggerne sesong 10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Martine: Synes hun er litt kjedelig, men virker helt ok. 

Pilotfrue: Har begynt å bli kjedelig. Mye samme "maset". Viser seg mye frem. Man skal jo få lov å vise seg selv/eiendeler frem, men det blir teit når det bare handler om dette. "Se så mye penger vi har og se hva vi får til/eier".

Caroline: Har fått bedre inntrykk av henne. Hun virker mer ekte nå. 

Jørgine: Alt skal være så perfekt. De skal alltid få tid til å gjøre så masse og familien ELSKER å vise seg frem. Tydelig at de guttene digger å vise kroppene fram på tv. 

Stina: kjedelig. 

Annijor: Herlighet! Bare grining og sutring. Ja, alle skal få lov å skrive bok om de vil, men man må tåle kritikk. Virker som hun tror hun er den personen i verden som har opplevd mest kjipe opplevelser i livet og blir sur når andre ikke synes det samme. Veldig barnslig! 

Anonymkode: f40a6...7f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp! Begynner å bli så lei av materialismen og perfeksjonismen til CBE. Bryr virkelig en 5-åring seg om diskokulen er fin eller ikke??? (ref dagens episode).

Anonymkode: 9803c...39b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER greia med at Stina og typen hennes snakker som to babyer med hverandre? Er så kvalmt og lite innbydende å høre på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjesp! Begynner å bli så lei av materialismen og perfeksjonismen til CBE. Bryr virkelig en 5-åring seg om diskokulen er fin eller ikke??? (ref dagens episode).

Anonymkode: 9803c...39b

Syntes ikke hun er den som viser at hun er mest materialistisk. Joda, hun kjøper en hel del ting, men i bloggerne drar hun det ikke frem slik som visse andre (pilotfruemannen, kremt). Det at hun faktisk lager diskokulen selv syntes jeg var veldig bra 👍🏼 Og så klart ønsker man at den skal bli fin  

Men hva skjer med stemmen til Stina? Er den alltid så pipete som i dag? #vondtiørene

 

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte av mannen til fotballfrua var oppgitt over hele discokuleopplegget. Synd hun ikke ser det selv😂

Anonymkode: 370c4...24f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likte av mannen til fotballfrua var oppgitt over hele discokuleopplegget. Synd hun ikke ser det selv😂

Anonymkode: 370c4...24f

Hadde hun kjøpt en diskokule, så hadde det også vært feil. 

Anonymkode: 53853...bcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde hun kjøpt en diskokule, så hadde det også vært feil. 

Anonymkode: 53853...bcb

Det handlet vel mer om at hun rettet på hans side fordi det ikke ble bra nok og jakten på det perfekte. Tommel opp for gjenbruk ja

Anonymkode: 370c4...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det handlet vel mer om at hun rettet på hans side fordi det ikke ble bra nok og jakten på det perfekte. Tommel opp for gjenbruk ja

Anonymkode: 370c4...24f

Men herregud da. Jeg er helt enig i at mye bloggerne gjør er kritikkverdig. Men at en mor ønsker at bursdagen til datteren skal være så perfekt som mulig er faktisk ikke noe å kritisere. De fleste vil vel det? En hjemmelaget diskokule vil uansett aldri se like flawless ut som en kjøpt, men man gjør den så fin man kan. 

Jeg er overbevist om at de fleste kvinnfolk (meg inkludert) klager på sin bedre halvdel både titt og ofte. Fordi vi vil ha ting på vår egen måte. 

Så rett kritikken dit den skal, ikke pirk på absolutt alt bare fordi det er CBE 🤦‍♀️

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik er så klein! Merkeflashing, enormt oppmerksomhetsbehov, tar fem(!!!) jakker når han pakker til tur... Og ikke så veldig flink til å kjøre bil han heller, tydeligvis. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med at Pilotfrue ikke skulle eksponere den lille? Nå har jeg sett alle episodene hittil, og det er ikke en episode uten at den lille er med. 

Anonymkode: 9803c...39b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrueparet er virkelig dødskjedelige 😴

Foreldrene til Ulrik virker derimot veldig søte og jordnære. Dessverre fulgte ikke den egenskapen neste generasjon...

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 14.42, AnonymBruker skrev:

Gjesp! Begynner å bli så lei av materialismen og perfeksjonismen til CBE. Bryr virkelig en 5-åring seg om diskokulen er fin eller ikke??? (ref dagens episode).

Anonymkode: 9803c...39b

Synes det var så koselig at de to satt og lagde den selv, jeg trodde de kjøpte seg alt de vil ha. Litt rart de ikke lagde den sammen med barna da men, uansett hyggelig med hjemmelaget. Barna kan hjelpe henne med å senke skuldrene litt, alt behøver ikke være perfekt, det kunne vært en morsom familieaktivitet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at selv om funkygine virker litt uoppnåelig med en kropp de fleste kan drømme om og ovesnittet treningsglad enn majoriteten, så er hun den familiene i bloggerne jeg liker best. Det virker så ekte.

Familielivet til pilot og fotballfrue gidder jeg ikke kommentere en gang og det tenker jeg sier sitt... 

Anonymkode: 370c4...24f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg elsker at Pilotmannen (som disser kona for å være dårlig sjåfør) presterer å krasje i en søppeldunk😂😂😂 Jeg ler høyt bare ved å tenke på det!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Haha, jeg elsker at Pilotmannen (som disser kona for å være dårlig sjåfør) presterer å krasje i en søppeldunk😂😂😂 Jeg ler høyt bare ved å tenke på det!

Haha de sier jo det er mye større sjanse for ulykker når man kjører bil enn å fly... TYDELIGVIS! 😂

Anonymkode: 29992...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik prøver å sammenligne seg selv med Beckham. Så drar han av seg t-skjorten og bare ehhh nei du. Ingen likheter 

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caroline og mannen er den jeg liker best! Søte, god humor, lune og varme, selvironi. Stina og mannen=unge og dumme🙊, Pilotfolka=høl i huet, Funky=too much, også synes jeg hun virker så ovenpå, men klarer ikke forklare ordentlig hva det egentlig er jeg ikke liker. 

Anonymkode: ce8e1...5c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Caroline og mannen er den jeg liker best! Søte, god humor, lune og varme, selvironi. Stina og mannen=unge og dumme🙊, Pilotfolka=høl i huet, Funky=too much, også synes jeg hun virker så ovenpå, men klarer ikke forklare ordentlig hva det egentlig er jeg ikke liker. 

Anonymkode: ce8e1...5c4

..og Martine er så gørrkjedelig at du til og med har glemt å nevne henne 🤣

Anonymkode: 2c81c...249

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...