Gå til innhold

Bloggerne sesong 10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Gresshoppa skrev:

Det sier jeg også. Har hun egentlig gjort så mye annet enn å gråte de sesongene hun har vært med i Bloggerne?🙄

Klage da. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.1.2019 den 7.48, AnonymBruker skrev:

Isåfall har jeg enda større respekt for moren hennes. For ei dame! Hvis hun har vært alene med de 4 barna og har så godt forhold til de. 

 

Anonymkode: 89ab2...022

Mener faren hennes fortsatt bor i Italia, hun har forresten 4 brødre. Den broren vi ikke ser er ikke spesielt glad i rampelyset :) Han har gitt ut singel som Jørgine har delt på sosiale medier for ikke lenge siden.

Anonymkode: 5c89b...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener faren hennes fortsatt bor i Italia, hun har forresten 4 brødre. Den broren vi ikke ser er ikke spesielt glad i rampelyset :) Han har gitt ut singel som Jørgine har delt på sosiale medier for ikke lenge siden.

Anonymkode: 5c89b...4f9

Takk for svar😊

 

Anonymkode: 89ab2...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 21.32, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å ikke la meg irritere av at Jørgine alltid ser på seg selv når hun filmer, og ikke rett inn i kameraet :P

Anonymkode: 96ba6...96b

Det er jo forsåvidt ditt problem og ikke Jørgine sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt favorittøyeblikk så langt er når Stina referer kjæresten sin som en annen generasjon (han er 7 år eldre).

Anonymkode: 1dbb9...b4e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Malika skrev:

Det er jo forsåvidt ditt problem og ikke Jørgine sitt.

Så tøff du er ;)

Anonymkode: 96ba6...96b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
21 timer siden, maipai skrev:

"Jeg tror bare jeg griner for lite, egentlig" sier Anniken

Ja, hun griner ikke akkurat lite. Kanskje ca like mye som meg?😜Bare at jeg aldri har vært på TV.

Endret av Kjærlighetsbarn98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggerne kunne fint ha klart seg uten Martine Lunde, gørrkjedelig er hun, og helt basic.

Anonymkode: 2c81c...249

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2019 den 22.50, AntiBullshit skrev:

Depresjonen til Anniken er nærmest blitt en like integrert del av image hennes som de baggy pose-buksene og lubne balenciaga-joggeskoene. Hele looken hennes går ut på å se mest mulig ustelt og effortless ut. Litt sånn «heroin chick» som var trendy på 90-tallet. Ustelt hår, slitne øyne, oversized klær (gjerne uten undertøy). Samtidig som hun beskriver seg selv som en plaget gammel sjel med så store tanker om livet at ingen andre kan noen gang forstå hvor intellektuell hun er.

Dette er så spot on beskrivelse av Annijor! 😂 

Anonymkode: 7a90f...0b4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bloggerne kunne fint ha klart seg uten Martine Lunde, gørrkjedelig er hun, og helt basic.

Anonymkode: 2c81c...249

Enig! Hun og Stina tilfører nada.

Anonymkode: 7a90f...0b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bloggerne kunne fint ha klart seg uten Martine Lunde, gørrkjedelig er hun, og helt basic.

Anonymkode: 2c81c...249

Synes hun er gøy å se på; helt ekte. Et friskt pust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine er søt og alt det der men så utrooolig kjedelig å følge med på. Pleier å spole forbi når det er henne fordi det er så lite interessant. I tillegg er det kun «Aleksander Aleksander Aleksander» det går i. Virker som hele livet hennes sirkulerer rundt kjæresten, nesten sånn at det er litt drøyt. Virker ikke som hun er så mye med venninner heller men kun han. Gørrkjedelig menneske. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter dagens episode så kan det virke som at det er en greie å kjøpe Louis Vuitton til småbarn, for nå fikk lillesøstra til Martine en Louis Vuitton-veske på ettårsdagen 💸

Endret av maipai
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine Lunde får jeg et veldig fint inntrykk av gjennom Bloggerene egentlig.. hun er ekte, har fantastisk nære bånd i familien og ser ut til å ha et fint og sterkt forhold med kjæresten. 

 

Funkygine er også en jeg syntes kommer godt ut av det egentlig. Morsom, familiekjær og litt hormonell Hehe. 

 

Endret av Potatopotato
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LV til småbarn er jo hinsides idioti, samtidig syns jeg Martine gjorde det med mer "stil", enn det Ulrik gjorde. Ulrik kjøpte det kun pga merket og at han oppriktig tror at det er så mye bedre enn "vanlige" toalettmapper, de vil vise seg frem.. Martine gjorde det fordi at det var morsomt, hun sa jo og selv at dette var den dyreste gaven lillesøsteren ville få fremover av henne. Og familien virket jordnære, så jeg tror ikke det hadde blitt krise om ungen hadde lekt med vesken, men hadde toalettmappa blitt ødelagt hadde det vel vært helt krise.. 

Anonymkode: 0f3be...d3a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Noen som vet hva den lille Louis Vuitton vesken koster?

7.000 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

7.000 

Åh, det var dyrt ja! Men takk for svar 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...