Gå til innhold

Nytt år - Nye muligheter :-) Hva er dine planer for det nye året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å skjemme bort meg selv :) 

Hvilke gode ting skal du gjøre for deg selv i det nye året?

Anonymkode: 9241c...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planen er å bli sunn, trent, få selvtillit, bli fornøyd med meg selv og livet mitt. Men det går vel i vasken som alle andre år. 

Anonymkode: dc1f8...241

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Planen er å bli sunn, trent, få selvtillit, bli fornøyd med meg selv og livet mitt. Men det går vel i vasken som alle andre år. 

Anonymkode: dc1f8...241

Gode planer! :)  Jeg er sikker på at det ikke går i vasken, dersom du sørger for å motivere deg selv godt, og skrive mål og delmål og tidsfrister for når målene skal nås. I tillegg skriver du en oversikt over hvilke metoder du skal bruke for å nå dine delmål og mål. Godt nytt år og lykke til! :hjerte:

Anonymkode: 9241c...b65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå opp i vekt, bli flinkere på å stelle håret, flinkere på å gå tur i frisk luft (bor i byen og syns det er så grått og møkkete her, trenger å komme meg i utkanten i helgene i friskere luft) , ikke tenke på om jeg er god nok for de jeg eventuelt dater men tenke på om de er gode nok for meg og gå med en gang jeg ser røde flagg så jeg ikke havner i et destruktivt forhold igjen 

Anonymkode: c6395...3e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mange planer. Skal først og fremst kjøpe litt mer til leiligheten. Så tilbringe litt mer tid med familien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal drikke mer vann og smile/hilse mer på naboene i borettslaget og andre ukjente 🙏🏻 Ja, jeg ble inspirert av Kongen til det siste 😍

Anonymkode: 8d84e...deb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Og godt nytt år forresten! 

Takk! :) Godt nytt  år og lykke til med planene! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal drikke mer vann og smile/hilse mer på naboene i borettslaget og andre ukjente 🙏🏻 Ja, jeg ble inspirert av Kongen til det siste 😍

Anonymkode: 8d84e...deb

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal gå opp i vekt, bli flinkere på å stelle håret, flinkere på å gå tur i frisk luft (bor i byen og syns det er så grått og møkkete her, trenger å komme meg i utkanten i helgene i friskere luft) , ikke tenke på om jeg er god nok for de jeg eventuelt dater men tenke på om de er gode nok for meg og gå med en gang jeg ser røde flagg så jeg ikke havner i et destruktivt forhold igjen 

Anonymkode: c6395...3e8

Lykke til med planene og godt nytt år ab deb og ab 3e8 og alle dere andre! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har tenkt å skjemme bort meg selv :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Hvordan?

Selv har jeg fått turklær til jul og planen er å få brukt dem. :)

Anonymkode: a380a...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal følge det samme sporet som jeg gjorde i 2018. Jeg har begynt å innse at jeg er ok jeg og, ikke hele tiden, men innimellom. Det er en begynnelse. Jeg jobber for å få det bedre og å bli en bedre utgave av meg selv. Det skal jeg fortsette med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt å skjemme bort meg selv :) 

Hvilke gode ting skal du gjøre for deg selv i det nye året?

Anonymkode: 9241c...b65

Slutte å la meg herse med! Har blitt alt for mye av det det siste året, nå har jeg fått nok!!  

 

Anonymkode: 9a0c8...151

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan?

Selv har jeg fått turklær til jul og planen er å få brukt dem. :)

Anonymkode: a380a...2c1

Jeg skal kjøpe ting som jeg trenger og jeg skal få gjort ting som er bra for meg :) Jeg tror jeg må skrive en liste og deretter skrive delmål og mål for de tingene som er bra for meg å gjøre :) 

Lykke til med dine planer og godt nytt år! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gode planer! :)  Jeg er sikker på at det ikke går i vasken, dersom du sørger for å motivere deg selv godt, og skrive mål og delmål og tidsfrister for når målene skal nås. I tillegg skriver du en oversikt over hvilke metoder du skal bruke for å nå dine delmål og mål. Godt nytt år og lykke til! :hjerte:

Anonymkode: 9241c...b65

❤❤❤

Anonymkode: dc1f8...241

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å endelig greie å bryte med familien. Har forsøkt mange ganger, men mislykkes. Så krysser alt jeg har for at jeg greier det i 2019. 

Anonymkode: d3c55...9d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, emilie123 skrev:

Jeg skal følge det samme sporet som jeg gjorde i 2018. Jeg har begynt å innse at jeg er ok jeg og, ikke hele tiden, men innimellom. Det er en begynnelse. Jeg jobber for å få det bedre og å bli en bedre utgave av meg selv. Det skal jeg fortsette med.

Det er en god plan :) Lykke til og godt nytt år! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutte å la meg herse med! Har blitt alt for mye av det det siste året, nå har jeg fått nok!!  

 

Anonymkode: 9a0c8...151

Det er veldig bra at du har bestemt deg for å slutte å la deg herse med. Vær sammen med gode mennesker som gjør deg godt :) Lykke til og godt nytt år! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har planer om å endelig greie å bryte med familien. Har forsøkt mange ganger, men mislykkes. Så krysser alt jeg har for at jeg greier det i 2019. 

Anonymkode: d3c55...9d0

Det er en veldig god og veldig viktig  plan. Vær god mot deg selv og vern deg mot mennesker som ikke er gode mot deg. Bruk tiden din sammen med mennesker som er gode og som du har det fint sammen med :hjerte: Lykke til og godt nytt år! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig bra at du har bestemt deg for å slutte å la deg herse med. Vær sammen med gode mennesker som gjør deg godt :) Lykke til og godt nytt år! :) 

Anonymkode: 9241c...b65

Takk😃 Godt nyttår til deg og😊

Anonymkode: 9a0c8...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe 1000 km og slutte å shoppe tull. 

Anonymkode: 85e7a...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...