Gå til innhold

Drømmesofa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette med sofa syns jeg er så vanskelig! Vi har nå en grå hjørnesofa i stoff, kjedelig farge og løse puter som irriterer. Et liggehjørne og 5 sitteplasser i den i tillegg. Liker størrelsen, liker ikke putene, liker ikke fargen. Likevel klarer vi ikke finne sofaen vi ønsker! 

Kjempe nervøs for å velge feil, redd for å velge farge i tilfelle vi skulle gå lei, men vil likevel ikke ha grått/svart/hvitt. 

Hva er din drømmesofa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt sofa i en farge jeg elsker (pg alltid har elsket). Tenker at lei blir jeg nok periodevis uansett, men bedre å bli litt lei favorittfargen enn et safe kjøp som aldri ga meg hjertebank. 

Jeg er drittlei min billige monstersofa med løse puter og nedsunkne sitteplasser. Har lagt litt penger i en stram kvalitetssofa. Nettopp bestilt, 6-8 ukers leveringstid,  håper den blir bra. 

Anonymkode: 9b0c5...f35

• Liker 1
Skrevet

Jeg er sånn som liker forandringer, så jeg har en hjørnesofa med avtagbart trekk, to forskjellige farger. I tillegg så kan jeg fjerne hjørnet og sette på armlener, hvis jeg vil endre fullstendig møblering (må bare kjøpe to og treseter trekk først)

Hovedårsaken er uansett at den er supergod og skikkelig dyngesofa, som fortsatt holder seg pen siden det er hel pute i to og treseteren. Hjørnet er jeg ikke så glad i, da mann og barn aldri "rydder" opp sofaen etter seg, så det skal fjernes nå mot våren ;) 

Så lenge den er god, med mulighet til å endre farge og sammensetning, så er det min drømmesofa :) 

Anonymkode: 84f1e...c45

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

Løse puter er djevelens verk! De mister fasongen og sklir ut ...

Hvis man velger å kjøpe en IKEA sofa kan en skifte trekk bos Bemz. Da kan en jo gå for en noe mer knæsj farge.

Ellers er blått og grønt fine interiørfarger. 

Selv skal jeg ha grå eller blå sofa når jeg kommer så langt at jeg har råd til ny - uten løse puter. Jeg spriter heller opp med fargerike pynteputer fremfor å velge et dominerende trekk i en sprek farge.

Skrevet

Tenker på lys eller mørk grønn, det går inn i vår stil ellers også. Tror ikke vi handler sofa på ikea, prisklasse på neste sofa blir rundt 20k. Vi handler eller brukt eller lager litt møbler selv, så det går bra å koste på seg en skikkelig sofa.

Den vi har nå er snart 4 år gammel og kostet 12k, kommer vi til å få noe for den om vi selger den ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...