AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #1 Skrevet 30. desember 2018 Dere som ikke har innebygd mikrobølgeovn, hvor har dere plassert den? Blir liksom ikke helt fortrolig med kjøkkenet da den tar så mye plass. Er dessverre nødt til å ga den da tenåringen bruker den flittig til å varme opp mat mens vi er på jobb. Anonymkode: 1f8e3...f93
_popcorn_ Skrevet 30. desember 2018 #2 Skrevet 30. desember 2018 Jeg har hatt den oppå kjøleskap, i en hylle, på benken, under benken og på eget bord, det har variert etter hvor jeg har bodd og hvor det har vært plass/strøm. En venninne har plassert den inne i ett skap.
Maleficenta Skrevet 30. desember 2018 #3 Skrevet 30. desember 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke har innebygd mikrobølgeovn, hvor har dere plassert den? Blir liksom ikke helt fortrolig med kjøkkenet da den tar så mye plass. Er dessverre nødt til å ga den da tenåringen bruker den flittig til å varme opp mat mens vi er på jobb. Anonymkode: 1f8e3...f93 Har samme problemet men vi har den i et hjørne på kjøkkenbenken likevel for er ikke noe annet sted å ha den.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #4 Skrevet 30. desember 2018 Hadde den på kjøleskapet da jeg hadde lavt kjøleskap. Nå står den bare på benken men jeg skulle ønske vi kunne ha opp en hylle den kunne stått på da vi har lite benkplass som det er. Anonymkode: bf4f0...03b
Oppgitt78 Skrevet 30. desember 2018 #5 Skrevet 30. desember 2018 Hvis det bare er tenåringen som bruker den, så kan den vel flyttes til tenåringens rom?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #6 Skrevet 30. desember 2018 På en kommode på kjøkkenet som vi kjøpte spesifikt for å ha litt store kjøkkenmaskiner på siden vi har litt lite benkplass. I tidligere leiligheter har den stått oppå kjøleskapet og på kjøkkenbenken. Anonymkode: c23cd...4f0
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #7 Skrevet 30. desember 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke har innebygd mikrobølgeovn, hvor har dere plassert den? Blir liksom ikke helt fortrolig med kjøkkenet da den tar så mye plass. Er dessverre nødt til å ga den da tenåringen bruker den flittig til å varme opp mat mens vi er på jobb. Anonymkode: 1f8e3...f93 Har kjøpt Wirlpool sin firkantede kube, og plassert den i hjørnet på benken. En utmerket løsning og en god ovn som krever liten plass. Anonymkode: 14b77...eb5
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2018 #9 Skrevet 30. desember 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har kjøpt Wirlpool sin firkantede kube, og plassert den i hjørnet på benken. En utmerket løsning og en god ovn som krever liten plass. Anonymkode: 14b77...eb5 Hvilken maskin er det? Anonymkode: 665ed...255
MorTil2 Skrevet 30. desember 2018 #10 Skrevet 30. desember 2018 Jeg har min plassert på kjøkkenbenken i hjørnet. Ettersom vi bruker den nesten daglig, tenker jeg det blir litt upraktisk å ha den i et overskap. Blir litt vanskelig å følge med på maten, ta den inn og ut for å røre osv. Det finnes en avrundet en https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/mikrobolgeovn/MAX38IX/whirlpool-mikrobolgeovn-max38-ix som jeg faktisk selv kunne tenke å bytte over til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå