Gå til innhold

Føler ikke jeg fortjener kjærlighet/familie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, nordlending skrev:

Det høres jo veldig bra ut! Gledelig lesing 😊 Oppdater om i morgen da 😊 

Ingenting nytt i jobbsøkingen, venter fortsatt på svar... Ellers endte dagen veldig dårlig, men klarer ikke skrive her om det 😢

Takk 🙂 Har bestemt meg for å ikke få forhåpninger ifht noen for tidlig. Da har jeg bare blitt skuffet. Han er nok ikke en sånn type som liker å skrive mye meldinger - han liker nok best å ha gode samtaler når man møtes. Det synes jeg er positivt, for han tar initiv til å møtes, ikke bare sitte på hver sin kant bak en tlf å prate. Av alt jeg har lest er det visstnok også helt normalt. Tror nok han da føler han har mye å snakke om når man faktisk møtes - ikke at man er "ferdig snakket" på meldinger i forkant og må repetere alt. 

Ånei, så trist å høre 😔 Hvordan går det? Skal jeg sende deg en pm så kan vi prates der? 

Anonymkode: add7f...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 🙂 Har bestemt meg for å ikke få forhåpninger ifht noen for tidlig. Da har jeg bare blitt skuffet. Han er nok ikke en sånn type som liker å skrive mye meldinger - han liker nok best å ha gode samtaler når man møtes. Det synes jeg er positivt, for han tar initiv til å møtes, ikke bare sitte på hver sin kant bak en tlf å prate. Av alt jeg har lest er det visstnok også helt normalt. Tror nok han da føler han har mye å snakke om når man faktisk møtes - ikke at man er "ferdig snakket" på meldinger i forkant og må repetere alt. 

Ånei, så trist å høre 😔 Hvordan går det? Skal jeg sende deg en pm så kan vi prates der? 

Anonymkode: add7f...612

Det er jo på en måte en fordel ja. Ser det selv når han kommer hjem, og man har snakket om hva som har skjedd hver dag. Da er det ikke så mye igjen. 

Gjerne det, det går alt annet enn bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...