Gå til innhold

Damer: Hva liker du best på en manne-kropp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det varierer fra mann til mann. Jeg liker hårete menn. Men om han ikke er hårete, er det kanskje andre ting ved han som er tiltrekkende. Jeg synes høye menn er flott, men er han ikke høy er det kanskje andre ting ved han som er tiltrekkende. Osv. 

Anonymkode: 0b6ed...573

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye beskjedenhet ute og går. Vi vet hva dere egentlig liker, men vi er kun noen få som kan tilby det 😉

-DigBick

Anonymkode: 30bdf...d5e

Og du kan? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin overkropp. Trenger ikke å være sixpack. Men en velproporsjonert manne-overkropp er sexy. 

Henger meg dessuten på endel andre her: Øyne er viktig. 

En fin munn og sterk hake. 

Og: Jadajada, det er greit med en ok penis også. Men den står nok ikke øverst på lista. I motsetning til hva mange menn tror. 

 

 

Anonymkode: 5ddcd...817

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender og bryst. Har han en fast rumpe i tillegg er det som å sette en ring på fingeren min.

Anonymkode: 9524f...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye beskjedenhet ute og går. Vi vet hva dere egentlig liker, men vi er kun noen få som kan tilby det 😉

-DigBick

Anonymkode: 30bdf...d5e

Jeg tror menn generelt er betydelig mer opptatt av peniser enn det vi kvinner er.

Anonymkode: d15b8...3c6

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mye beskjedenhet ute og går. Vi vet hva dere egentlig liker, men vi er kun noen få som kan tilby det 😉

-DigBick

Anonymkode: 30bdf...d5e

🤣🤣🤣 peniser ser latterlige ut uansett størrelse. Litt som et sånn tafatt påheng man syns litt synd på. 

 

Ts; har liksom ikke en bestemt kroppsdel jeg foretrekker. Men liker en mannekropp som er stram og sterk, og mandig.

Ikke treningsstudio stram, men stram som om han kan hogge ved og løfte tungt. Ingenting er mer sexy enn en mannemann.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dumpa som er over rumpa/nederst i korsryggen. Lår, hender, armer, rygg, bryst. Pikk.

Anonymkode: ce0b4...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at verken jeg (som også har linket til dette innlegget) eller andre har reagert på siste setningen/ordet:

2 hours ago, AnonymBruker said:

Mye beskjedenhet ute og går. Vi vet hva dere egentlig liker, men vi er kun noen få som kan tilby det 😉

-DigBick

Anonymkode: 30bdf...d5e

Vi har likevel skjønt hva du mente skulle/burde (?) være viktig for oss. :laugh:

Er du lei deg for at du ikke fikk positiv respons på dette?

Anonymkode: 0b56f...bc5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det varierer litt fra mann til mann, faktisk! Men nåværende: hendene, rumpa, ryggen, brystkasse, pikken.

Tror det stemmer godt det som sier over her, at penis er mer viktig for gutta enn for damene 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt egentlig. :) Om jeg skal ta kjæresten som utgangspunkt liker jeg jo alt på kroppen hans... Men hendene og skuldrene er det noe med altså. Også har han søt rumpe, liten og stram. :P Om jeg ser andre attraktive menn ser jeg automatisk på hendene og skuldrene.

Anonymkode: a7b41...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hver mann. Personlighet og et snilt vesen er veldig viktig for meg, samt om jeg kan tulle og tøyse med ham uten at han kommenterer eller dømmer humoren min. Vil gjerne dele akkurat det med en partner og selvfølgelig ha så like moraler som mulig når det gjelder det meste. Humor, ærlighet, avslappethet (ikke latskap) og at vi begge kan være oss selv helt og holdent med hverandre uten frykt for å bli rakket ned på.

Men rent fysisk? Legger alltid merke til fjes og armer. Elsker sterke armer og et snilt fjes.

Anonymkode: 43be7...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...