Gå til innhold

Mere kjøtt 2019!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spise mere kjøtt i 2019??

skal beggyne å løfte vekter igjen( styrkeløft)

hadde jeg klart å fått i meg 1-1,5 kilo kjøtt om dagen?? Hm

mye proteiner og næringsrik mat

div

kjøttdei, biff, torsk og kalkunpålegg 

moddrat med ris og mye grønt.

blitt bra?? Hm🤨

 

Anonymkode: e2aba...3bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke spise mer linser og bønner?

Gir du blaffen i dyrevelferd og miljøhensyn? 

Det er utrendy å være egoistisk og umoralsk i 2019

Anonymkode: 7be78...689

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 3 kg kjøtt er best. Satser på rå biff for å være ennå mer heftig

Anonymkode: bd045...9a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er livets sikrel, som jeg så fint lært som liten i løvenes konge. Allt har sin mening og plass. Vi skal spise kjøtt!😋 ikke noe å skamme seg over. Derfor vi har dyr? Derfor vi ikke har latt dem dø ut..

men såpass kjøtt basert diet er ikke for alle. Men blir spennde å se hvordan kroppen respondere🧐. Blir nesten en dobling fra det jeg spiser i dag.

Anonymkode: e2aba...3bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal spise mindre kjøtt pga miljøet. Du får i deg proteiner på andre måter også.

Anonymkode: 7619f...019

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøet vil bli et problem i fremtiden, også for nordmenn. Så for deg at temperaturen stiger et par grader og vi får en gjeng med 50 millioner mennesker som må flytte fordi det ikke er mulig å leve i klimaet i de varmere landene. Matproduksjon der blir også vanskelig. 

Nordmenn føler seg nok ganske trygge her i nord, men om klima endres i andre deler av verden, så kan vi bli nødt å ta imot 1 mill mennesker også. Vi har tross alt plass. Alternativ er mye krig og desperat kjemping om ressurser. Evt masseslakt av mennesker fra militæret.

Altså, jeg også har lyst å fråtse, handle mye ting jeg ikke trenger osv, men jeg forstår jo at dette er litt ung 20-åring som vil drikke seg dritings og pule alle-mentalitet. Morgenen etter når man våkner opp med brukket bein og kjønnsykdommer, så var det kanskje ikke så morsomt lenger alikvel..

Anonymkode: 74b98...c89

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke spise mer linser og bønner?

Gir du blaffen i dyrevelferd og miljøhensyn? 

Det er utrendy å være egoistisk og umoralsk i 2019

Anonymkode: 7be78...689

Spar oss 🙌🏻😜

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke spise mer linser og bønner?

Gir du blaffen i dyrevelferd og miljøhensyn? 

Det er utrendy å være egoistisk og umoralsk i 2019

Anonymkode: 7be78...689

Linser og bønner har mye karbs så nei takk.  Ja, gir blaffen i dyrevelferd - vi er skapt som kjøttetere og da spiser jeg kjøtt med GOD samvittighet.  

Anonymkode: e5db8...6e0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Linser og bønner har mye karbs så nei takk.  Ja, gir blaffen i dyrevelferd - vi er skapt som kjøttetere og da spiser jeg kjøtt med GOD samvittighet.  

Anonymkode: e5db8...6e0

Vi er jo ikke skapt som kjøttspisere. Bare se på tennene våres, og tennene til dyrene. Hva med proteinpulver?

Du vet at kroppen bruker 7 dager på å forbrenne oksekjøtt, så tenk alle de kiloene med kjøtt som vil ligge å råtne i magen din. Deilig. 

Anonymkode: da7ba...63e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.12.2018 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Vi er jo ikke skapt som kjøttspisere. Bare se på tennene våres, og tennene til dyrene. Hva med proteinpulver?

Du vet at kroppen bruker 7 dager på å forbrenne oksekjøtt, så tenk alle de kiloene med kjøtt som vil ligge å råtne i magen din. Deilig. 

Anonymkode: da7ba...63e

Selv om det er ferie skal du få en naturfagsleksjon:

Mennesker er en dyreart. Se på tennene til geladaen på bildet, hva tror du den spiser? 

Fordøyelsessystemet vårt er tilpasset absorpsjon av næring fra kjøtt. Magesyre og størrelse på tynn-og tykktarm sier oss det.  Ingenting råtner i magen. Det som faktisk råtner, dvs brytes ned av bakterier, er plantemateriale, dette skjer i tykktarmen. 

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

 

Anonymkode: 885a7...e3e

Endret av Elaine Marley
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bli stor og sterk bør du spise KUN kjøtt. Hadde startet 1.1 og gått et skikkelig hardt år med løfting. Så vil du se helt fantastiske resultater når året er omme. 

Grønnsaker er for kaniner og ikke ekte menn. Du burde klare 1.5 til 2 kg per dag. Men ikke noe annet i tillegg. Ødelegger bare for muskelbyggingen. 

Anonymkode: 08d60...3b7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2018 den 0.09, AnonymBruker skrev:

Selv om det er ferie skal du få en naturfagsleksjon:

Mennesker er en dyreart. Se på tennene til geladaen på bildet, hva tror du den spiser? 

Fordøyelsessystemet vårt er tilpasset absorpsjon av næring fra kjøtt. Magesyre og størrelse på tynn-og tykktarm sier oss det.  Ingenting råtner i magen. Det som faktisk råtner, dvs brytes ned av bakterier, er plantemateriale, dette skjer i tykktarmen. 

Innlegget er ryddet for bilde med opphavsrett.

Anonymkode: 885a7...e3e

Tydeligvis blant de dummeste dyrene på planeten! Eller ihvertfall noen av oss. 

Tennene våres er jo laaaaaangt ifra det på bilde. I tillegg er alt annet du skriver humbug! 

Anonymkode: 19480...959

Endret av Elaine Marley
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.12.2018 den 20.40, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke spise mer linser og bønner?

Gir du blaffen i dyrevelferd og miljøhensyn? 

Det er utrendy å være egoistisk og umoralsk i 2019

Anonymkode: 7be78...689

Jævla trendy i Norge å kjefte på andre etikk og opphøye seg selv som bedre i alle fall. Det er til å spy av.  

Anonymkode: c27c3...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting galt med litt kjøtt, men å sette til livs 3 høns alene hver dag gir nok rimelig store fordøyelsesplager og gjør deg bælfeit selv om du trener. Torsk er forresten en fisk. 

Anonymkode: badf7...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle veganere og/eller de som ønsker å bli veganere å lese Lierre Keiths 'The vegetarian Myth' og/eller se denne videoen:

 

Anonymkode: 885a7...e3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...