Gå til innhold

.


Kvinneg10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi han var full og fikk det for seg. Han gikk sikkert gjennom hele lista og skrev til flere i håp om bekreftelser. Drit i den taperen, bare overse det om han gjør det igjen 

Anonymkode: 21007...0d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i jula? Han virker ikke særlig seriøs. Hverken med deg eller hun nye. Hvor lenge har han holdt på med hun nye, og hvor lenge var dere sammen? Savner vel deg da? 

Anonymkode: 2fada...d3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi da fikk han mot nok til å si at han hadde lyst til å møtes igjen? 

Anonymkode: 99224...d94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han var full og fikk det for seg. Han gikk sikkert gjennom hele lista og skrev til flere i håp om bekreftelser. Drit i den taperen, bare overse det om han gjør det igjen 

Anonymkode: 21007...0d2

Hvordan vet du at han er en taper? Folk som uttaler seg om ting de ikke vet noe om er på generelt grunnlag komplette idioter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hva du håper, så vil ikke skuffe deg med dette svaret. Men selv om det ikke er alt for mange, så har samtlige ekser tatt kontakt en eller annen gang i ettertid. Det er faktisk ganske typisk. I et anfall av sentimentalitet, i fylla eller fordi det har blitt slutt med annen kjæreste. Vet ikke om det kun er typisk gutter/menn, men jeg har også gjort det ved et par tilfeller. Og nei, hverken de eller jeg hadde noen intensjoner om å ta opp igjen noen relasjon. Ihvertfall såvidt jeg vet og er ganske overbevist om 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hu nye fikk han til å sammenligne med deg- og da savnet han deg og det dere hadde...

Anonymkode: b1124...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han var full og tenkte på deg ett lite øyeblikk midt på natta i fylla. 
Betydde mest sannsynlig absolutt ikkeno mer enn som så. 
 

Anonymkode: c65b0...186

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi da fikk han mot nok til å si at han hadde lyst til å møtes igjen? 

Anonymkode: 99224...d94

Kåt  på akevitt og jager

Anonymkode: 21007...0d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FrodeF skrev:

Hvordan vet du at han er en taper? Folk som uttaler seg om ting de ikke vet noe om er på generelt grunnlag komplette idioter. 

En som kontakter eksen sin midt på natta i fylla og ler av det dagen etterpå er en taper 

Anonymkode: 21007...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå i jula? Han virker ikke særlig seriøs. Hverken med deg eller hun nye. Hvor lenge har han holdt på med hun nye, og hvor lenge var dere sammen? Savner vel deg da? 

Anonymkode: 2fada...d3a

Ja nå i jula. For 2 dager siden. Med meg har han holdt på i 6 mnd og med hun nye i 1 mnd. Det var jeg som endte forholdet mellom oss, fordi jeg var usikker på han.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kåt  på akevitt og jager

Anonymkode: 21007...0d2

Vi har ikke hatt sex, så tviler på at det kan være grunnen..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hu nye fikk han til å sammenligne med deg- og da savnet han deg og det dere hadde...

Anonymkode: b1124...bc9

Hva mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var full og ville pule. Easy as that. Hvis du ikke vil bli brukt og kastet igjen bør du blokkere nummeret hans og si at han skal la deg være i fred

Anonymkode: a41d0...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var full og ville pule. Easy as that. Hvis du ikke vil bli brukt og kastet igjen bør du blokkere nummeret hans og si at han skal la deg være i fred

Anonymkode: a41d0...5f3

Ja ja men jeg har ikke hatt sex med han! Ville vente med det, så tviler på at det er grunnen? Det var også jeg som gjorde det slutt, likte han veldig men.. følte meg usikker på han. Lurer mer på om han kanskje er usikker på hun han holder på med nå og savner meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...