Gå til innhold

Ny serie på Netflix , You


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue

Sesong 2 er vel ikke basert på boken, det blir vel noe de setter sammen selv disse serieskaperne? Beck var så basic bitch at jeg valgte å heie på skurken 😆 for en dødskjedelig karakter. Blythe gikk fra den jeg likte minst til den jeg likte best, godt at ikke alle var like forutsigbare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, BabyBlue skrev:

Sesong 2 er vel ikke basert på boken, det blir vel noe de setter sammen selv disse serieskaperne? Beck var så basic bitch at jeg valgte å heie på skurken 😆 for en dødskjedelig karakter. Blythe gikk fra den jeg likte minst til den jeg likte best, godt at ikke alle var like forutsigbare. 

Enig, bortsett fra Blythe, liker henne ikke i det hele tatt. Er litt skeptisk på Candace. Det er bare noe med henne som er litt irriterende men får ikke til å sette fingeren på hvorfor :P 

Anonymkode: 60a13...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at Blythe var født mann, det syns godt på bilder men tenkte ikke over det i serien. 

Likte serien jeg, syns først den var litt kjedelig men den tok seg opp, elsker mørk humor og, som denne hadde :) heiet også på skurken, Beck vekket ikke noe sympati hos meg 

Spoiler

bortsett fra på slutten da, trist at hun ble drept. 

 

Anonymkode: 529cc...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oversettingen av meldingene blir bare dum! Peach, som er navnet hennes, oversettes til fersken. "Hei Fersken!" 😳

Vet ikke helt hva jeg syns. Er halvveis i sesongen. Liker idéen, men det blir av og til litt  kjedelig. Det går for treigt. Interresant hvor lite selvinnsikt karakterene har. Beck er bare utrolig kjedelig... 😴 

Endret av maipai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stalker-karakteren veldig godt, men kan ikke fordra de kvinnelige skuespillerene. Hadde aldri trodd jeg skulle like han siden han var den jeg likte minst i Gossip Girl. Serien redder seg jo pga han😊

Anonymkode: 9cd32...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte serien. Synes det var mye humor i den. Enig at Beck var en kjedelig og usympatisk karakter. 

Det blir interessant med sesong 2 og hva Candace kan komme med. 

Anonymkode: b7377...073

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte serien veldig godt. Syns den er av det kaliberet jeg gjerne finner ubehagelig og ekkelt å se på. Styrer dermed ofte unna, men humoren fanget meg kjapt. Måten de har klart å gjøre hver avslutning på episodene spennende syns jeg var fantastisk. Gikk stadig og tenkte på serien, og når jeg kunne se den igjen. Syns Penn Badgley gjør en sensasjonelt bra jobb!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Binget den over to kvelder, håper ikke sesong to kommer til romjul 😂

Anonymkode: be09d...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med den i går. Ikke det beste jeg har sett, men helt grei. Måtte iallefall se den ferdig når jeg først begynte.

Endret av Ponni1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Er på tredje episode og så langt liker jeg den. Tror den blir bedre utover også tror jeg det ender med noe man overhodet ikke hadde forventet. Men jeg vet ikke. Skal hvertfall se den ferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den ferdig nå, og jeg verken liker eller misliker den. Helt okay serie. Litt spennende av og til, men ikke skummel. Måtte se den ferdig, men den avsluttet ganske sånn som jeg trodde. Okay serie. Kommer nok til å se sesong to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Superskuffet fordi jeg syns boken er så spennende, serien er bare tam. Kommer bare til å se sesong to om jeg får influensa og mangler noe å se på. Beck minner meg om Kristin Cavallari fra Laguna Beach. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Merricat skrev:

Beck minner meg om Kristin Cavallari fra Laguna Beach. 

Det tenkte jeg også på.

Anonymkode: 4cb7c...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Dexter. Og fikk høre denne skulle minne noe om dette. Men nei, i første episode når en dame mastruberer med ei pute, da skrudde jeg av. Ikke noe i nærheten av hva jeg ser på som underholdene.

 

Vil heller ikke se mer av denne hovedrollen som er meget forstyrret på en ugrei måte. Dexter var gangbart for meg, ikke denne her You.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig forstyrrende, men fascinerende, serie. Det irriteter meg egentlig at han er så mentalt ødelagt, og hele greia. Men jeg klarte ikke å la være å se hele sesongen. Jeg visste ikke at dette er en bok før jeg leste det her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 9.18, AnonymBruker skrev:

Liker stalker-karakteren veldig godt, men kan ikke fordra de kvinnelige skuespillerene. Hadde aldri trodd jeg skulle like han siden han var den jeg likte minst i Gossip Girl. Serien redder seg jo pga han😊

Anonymkode: 9cd32...54a

Han spiller godt i denne serien 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Voiceless

Jeg så denne serien raskt ferdig i eksamensperioden i høst. Jeg synes den var et friskt pust. Jeg likte godt karakteren Joe og synes serien startet knallbra med et innblikk i hans tanker. Jeg var ikke veldig begeistret for Beck og likte heller ikke så godt når serien skiftet til hennes tankesett. Jeg ser også at jeg ikke er alene om å mene det var rart at de oversatte tekstmeldinger til norsk. 

Uansett så gleder jeg meg til en ny sesong. Jeg likte godt hvordan serien endte og synes det setter et fint utgangspunkt for en fortsettelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet halvveis. Syns den var bra, men litt teit.. falt litt ut nå. Har kommet til episoden etter at peach er død. Er det verdt å se resten? 

Anonymkode: ad708...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har kommet halvveis. Syns den var bra, men litt teit.. falt litt ut nå. Har kommet til episoden etter at peach er død. Er det verdt å se resten? 

Anonymkode: ad708...6f0

 

Ja, det er verdt å se resten. Den blir "verre og verre" men det er litt av poenget. 

Anonymkode: 4b1c6...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...