Gå til innhold

Ny serie på Netflix , You


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns serien var grei nok, men likte ikke siste episode. Kommer ikke til å se den flere ganger.

Anonymkode: 38c82...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke til å klare å se på den, tror jeg, når han fra Gossip Girl er med. Vel vitende om at han er gift med en brunette i virkeligheten, noe som gjør tiltrekningen mellom han og jenta i denne serien lite troverdig. 

Anonymkode: 275f6...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva handler den om i korte trekk? 

Anonymkode: c4b2d...b68

Kjærlighetssyk psykopat som analyserer KVINNEN og kvinners behov for at hun skal bli hans for alltid. Men karakterene er bare ikke noe særlig bra og fungerer ikke som karikaturer eller hva nå enn de prøver på. Men jeg kjedet meg sånn at jeg gav opp etter et par episoder da. 

Anonymkode: db53b...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjærlighetssyk psykopat som analyserer KVINNEN og kvinners behov for at hun skal bli hans for alltid. Men karakterene er bare ikke noe særlig bra og fungerer ikke som karikaturer eller hva nå enn de prøver på. Men jeg kjedet meg sånn at jeg gav opp etter et par episoder da. 

Anonymkode: db53b...347

Hæ, den er jo helt amazing! Og det finnes jo menn som ER så sprø. Men hun Peach, venninna til Beck var ikke helt troverdig syns jeg. 

Anonymkode: 719e2...76f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hold the door

Jeg begynte på denne i går, men kom meg bare så vidt gjennom første episode. Likte den ikke, synes ikke noe særlig om konseptet. Blir den bedre etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, visningsnamn skrev:

Jeg begynte på denne i går, men kom meg bare så vidt gjennom første episode. Likte den ikke, synes ikke noe særlig om konseptet. Blir den bedre etter hvert?

Nei

Anonymkode: 68d43...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker denne serien. Lettbeint underholdning. Ikke creepy i det hele tatt, mer som en litt mørk komedie.

Anonymkode: 9ed11...836

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 68d43...881

Da tar jeg deg på ordet siden du var først ute, og så dropper jeg å se resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liler ikke menn med de trekkene som stalkeren har og heller ikke stirrende øyne. Det gjorde serien mot meg😂 

Anonymkode: 00365...af9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er på en måte Gossip Girl/Dan som stalker en annen "Serena"/en blondine med kniv. 

Anonymkode: 67e3a...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den er helt grei, irriterer meg litt over karakterene innimellom. Den er ikke spesielt skummel.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sett siste episode enda.  Er den så dårlig at den ødelegger serien ? Noen slutter er jo slik.

Anonymkode: cecc8...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke helt hva jeg synes om siste episode. Likte den ikke helt med tanke på at sesong 2 nå er under produksjon, og jeg skjønner ikke helt hvordan de tenker det skal bli videre..merkelig avslutning. 

Anonymkode: ed713...38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke til å klare å se på den, tror jeg, når han fra Gossip Girl er med. Vel vitende om at han er gift med en brunette i virkeligheten, noe som gjør tiltrekningen mellom han og jenta i denne serien lite troverdig. 

Anonymkode: 275f6...262

Say What..? Du vet at han spiller en ROLLE, ikke sant..? Hva han tiltrekkes av i virkeligheten eller hvem han er sammen med i virkeligheten har vel ingenting å si for hva eller hvem han er tiltrukket av i en ROLLE han spiller. Dette er jobben hans. Dummeste jeg har lest. 

Anonymkode: 59c7e...898

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Beck er en utrolig slitsom, irriterende og kjedelig karakter. Akkurat som "alle" andre jenter i dag. Skjønner ikke fasinasjonen. Han er ikke noe bedre selv. Virker så klisjeaktig. Har sett 5 episoder. Nå orker jeg ikke mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...