Gå til innhold

FORVIRRET etter gynekologbesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Marimba skrev:

Oppsøk sykehus ved minste antydning til noe unormalt!  Ex.u tuller man ikke med. Egglederen min sprakk i uke 11. Jeg hadde bare en liten liten blødning, og ikke smerter, og var heldigvis inne på legekontoret for å måle hcg når jeg kollapset pga blodtap. Bare flaks at jeg overlevde. Men dette var uke 11 da. I uke 6 må man jo bare vente å se, men som sagt, skulle minste antydning til noe unormalt skje, så er det rett på sykehuset med mistanke om exu. 

Skremmende! 😨 jeg håper virkelig at hcg prøvene er som de skal, så skal jeg vel tilbake til ul om 4 uker om det er fint på prøvene nå.. blir forferdelig engstelig! 

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende! 😨 jeg håper virkelig at hcg prøvene er som de skal, så skal jeg vel tilbake til ul om 4 uker om det er fint på prøvene nå.. blir forferdelig engstelig! 

Anonymkode: 5890d...d74

Du kommer nok til å få svar på om det er exu eller ikke i god tid før det blir kritisk, siden du er så tidlig ute. Det er bare sånn at du er litt ekstra på alerten om noe unormalt skulle skje jeg sier det, for det er alvorlig, men det er skjeldent. Men la oss krysse fingrene og håpe på det beste! Det må være helt forferdelig å gå å vente sånn når man har fått to så forskjellige beskjeder, så du har virkelig min sympati. Forhåpentligvis har du fine prøver og en liten baby i armene om 34 uker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marimba skrev:

Du kommer nok til å få svar på om det er exu eller ikke i god tid før det blir kritisk, siden du er så tidlig ute. Det er bare sånn at du er litt ekstra på alerten om noe unormalt skulle skje jeg sier det, for det er alvorlig, men det er skjeldent. Men la oss krysse fingrene og håpe på det beste! Det må være helt forferdelig å gå å vente sånn når man har fått to så forskjellige beskjeder, så du har virkelig min sympati. Forhåpentligvis har du fine prøver og en liten baby i armene om 34 uker :)

Tusen takk for gode ord. Jeg håper det❤️💕 hver minste magesmerte jeg kjenner nå blir jeg redd for. 😕

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....jeg har vært på UL i uke 5. Skal være relativt enkelt å se plommesekk i livmoren. Ikke at det gir så mye info. UL i uke 7 anbefales 

Men hcg måling vil gi svar.

Anonymkode: 473dc...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm....jeg har vært på UL i uke 5. Skal være relativt enkelt å se plommesekk i livmoren. Ikke at det gir så mye info. UL i uke 7 anbefales 

Men hcg måling vil gi svar.

Anonymkode: 473dc...e0b

Men det kommer vel også helt an på utstyr? Når jeg hadde exu prøvde legen på legekontoret en ul, men så ingenting verken det ene eller det andre pga gammelt utdatert ulutstyr, dette var i uke 11. Var derfor jeg skulle måle hcg istedenfor, så det vil jo gi svar ja. 

Har også hvert hos en av norges beste på tidlig ultralyd. Han kunne fortelle masse allerede i uke 6 og hadde toppmoderne utstyr, så det er store forskjeller på både utstyr og kompetanse. Det var riktignok neste svangerskap. Etter å ha opplevd  exu, så turte ikke jeg vente til oul... 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det du mener er at mest sannsynlig så overdrev han litt? 

Anonymkode: 5890d...d74

Om han overdrev eller ikke kan jeg selvfølgelig ikke vite, men som jeg skrev tidligere har jeg erfart at han har snakket med meg som om "worst case" var bekreftet tidligere, for så å moderere seg kraftig etter at han fikk sett mer grundig på prøvesvarene, og jeg har hørt andre si det samme.

Jeg har også hatt exu tidligere.  Hvor mange uker jeg var på vei før eggleder sprakk vet jeg ikke, jeg visste ikke at jeg var gravid, men jeg måtte igjennom drøssevis med tester, inkludert ultralyd før jeg ble akuttoperert basert på symptomer og blodprøvesvar. De baserte ikke diagnosen på billeddiagnostikk fordi det var for usikkert.

Men uansett, lykke til i morgen, jeg krysser fingrene for deg!

 

Anonymkode: dbd78...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han overdrev eller ikke kan jeg selvfølgelig ikke vite, men som jeg skrev tidligere har jeg erfart at han har snakket med meg som om "worst case" var bekreftet tidligere, for så å moderere seg kraftig etter at han fikk sett mer grundig på prøvesvarene, og jeg har hørt andre si det samme.

Jeg har også hatt exu tidligere.  Hvor mange uker jeg var på vei før eggleder sprakk vet jeg ikke, jeg visste ikke at jeg var gravid, men jeg måtte igjennom drøssevis med tester, inkludert ultralyd før jeg ble akuttoperert basert på symptomer og blodprøvesvar. De baserte ikke diagnosen på billeddiagnostikk fordi det var for usikkert.

Men uansett, lykke til i morgen, jeg krysser fingrene for deg!

 

Anonymkode: dbd78...0a8

Ja tusen takk, får f ikke fred. Drømmer om det her, og når jeg våkner så vrir jeg meg bare rundt. Virker kanskje som om jeg overdriver men fy flate jeg er nervøs for at det ikkr skal gå fint. Jeg føler meg liksom så alene, selv om samboeren min støtter meg utrolig mye. - er jo ikke sikkert at det er ex.u , eller spontanabort ! Alt kan jo være fint, men bare tidlig også, så det er jo det jeg håper på. 🤞har litt smerter i magen og korsryggen men det kan umulig være så svake smerter om man skal ha spontan abort eller ex.u. Dette er mere mens lignende smerter, men selvfølgelig uten blod.

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm....jeg har vært på UL i uke 5. Skal være relativt enkelt å se plommesekk i livmoren. Ikke at det gir så mye info. UL i uke 7 anbefales 

Men hcg måling vil gi svar.

Anonymkode: 473dc...e0b

Jepp. Jeg kan godt være mye tidligere enn det jeg tror. Han så fostersekken, men kunne ikke plassere den, mens hu andre sa den var inni, og at den var knappe 2-3 uker.

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2018 den 17.46, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg var hos gynekolog i går hvor hun sa at alt så fint ut, men at det er for tidelig å se noe særlig men at «det inni» altså det befrukta er 2-3 uker gammelt. I dag var jeg hos en annen gyn som sa at han ikke så noe som helst og at dette kunne være graviditet utenfor livmoren, eller en spontan abort. Han var lite hyggelig, og han sa alt det værste som kunne skje, og at det var liten Sjanse for at dette ville gå bra. MEN jeg fikk ikke henvisning til sykehuset.. Jeg blir selvfølgelig utrolig redd av å høre noe sånt! Hvertfall når hun i går sa at alt var fint men tidlig. Tok en blodprøve og skal ta en til på mandag. Har ingen smerter og har ikke blødd en dråpe. Forstår ikke hvem jeg skal stole på, og jeg får ikke slått meg til ro. I følge appen min skulle jeg vært 6+3 idag, men kan godt være rundt 5.

 

Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 28.12.2018 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Men om gynekologen tror det er utenfor livmoren så skal man vel rett på sykehuset?

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 28.12.2018 den 18.07, jenta98 skrev:

Jo han mistenker det. Jeg mener bare at det er unødvendig av han å si sånt til en som er så kort på vei!

790B110F-98C2-46B9-AEC3-DE4CE223562D.jpeg

 

På 28.12.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig svar! Hun første så noe, og tenkte at det var 2-3 uker, altså det der inne. Hun målte, men husker ikke mm.. hun sa at det var INNI, og ikke utenfor. Derfor jeg er ekstremt forvirret😭😪❤️❤️

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 28.12.2018 den 19.44, jenta98 skrev:

Hehe ja tuSen takk. Krysser fingrene. 🤭❤️ 

 

På 28.12.2018 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Hmm nei Okei :) ikke vet jeg. Syntes bare det er merkelig med to forskjellige svar

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 28.12.2018 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Sitat hvor? Haha. Det er en liten del av det skrivet jeg fikk med meg istad fra han😂

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 28.12.2018 den 21.20, jenta98 skrev:

Vet du hva, jeg aner ikke hvorfor det er engelsk også. Står blandet engelsk og norsk igjennom hele arket. Brukte kvinnedoktoren i Tønsberg. Jada! Han er nok super flink i feltet sitt. Men det var en skremmende måte å fortelle mrg på, at 90% kommer dette til å gå galt, i mens hun andre så noe INNENFOR livmor. - det er vel det faktiske dilemma

 

På 29.12.2018 den 9.48, AnonymBruker skrev:

Godt å høre. Ja. Er ikke greit å få sånn beskjed uansett🤞 Jeg syntes han var så nøye, men jeg skulle tenke det værste. Her kommer jeg, 20 år, første gangs gravid. Haha 😂 aner ikke hva noe betyr. Og så få vite alt det, helt alene

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 29.12.2018 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Haha du altså. Ja jeg fikk fakrisk beskjed om at legevakten bare ville la meg sitte å vente noen timer og derfor skulle jeg kontakte sykehus med en gang. MEN jeg har såvidt hatt en eneste smerte, og alle gravide har vel litt merkbare forandringer i magen. P

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 29.12.2018 den 11.01, AnonymBruker skrev:

 

Har det noe å si for deg? Skulle egentlig ha hele tråden anonym, men så glemmer jeg ofte å trykke på anonym

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 29.12.2018 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Håper du har rett!

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 29.12.2018 den 12.17, AnonymBruker skrev:

Uffamei. Gikk det bra med deg da?

Anonymkode: 5890d...d74

 

På 29.12.2018 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Hehe ja jeg forstår, og nei jeg kommer ikke til å dra så tidlig neste gang! Ville helst klart meg uten disse bekymringene som jeg sitter med nå... aner ikke om jeg fremdlees skal glede meg eller om jeg skal tenke at det ikke blir noe fordi jeg må fjerne det i og med at han mener det sitter utenfor

Anonymkode: 5890d...d74

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikkesant, og da blir det vel litt unødvendig bekymring. Det står i journalen jeg fikk at han ser fostersekken men ingenting annet. Men han klarer ikke å plassere den, å se hvor den ligger

Anonymkode: 5890d...d74

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme tenkte jeg! Men har ikke lest en eneste dårlig tilbakemelding fra han, så vet som sagt ikke hva jeg skal tro! Vet det bare er å vente, men det er så frustrerende! 😨

Anonymkode: 5890d...d74

 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager for det:)

Anonymkode: 5890d...d74

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. ja.. håper virkelig på positive tilbakemeldinger på hcg prøvene jeg skal ta ferdig på mandag! Han ringer meg i løpet av mandagen når han får Svar på dem

Anonymkode: 5890d...d74

 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det du mener er at mest sannsynlig så overdrev han litt? 

Anonymkode: 5890d...d74

 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow ja ikke sant! Så fælt det ha måtte vært å nesten skrape det vekk! 😨 skummelt.. Jeg skal nok be om en ul til hvis det stiger litt sakte her å!

Anonymkode: 5890d...d74

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske selv nå at jeg ventet!

Anonymkode: 5890d...d74

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei sist jeg tok på søndagen før julaften stod det 2+3 ;)

Anonymkode: 5890d...d74

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

15.12 = 1-2, 23.12 = 2-3

 

Anonymkode: 5890d...d74

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skremmende! 😨 jeg håper virkelig at hcg prøvene er som de skal, så skal jeg vel tilbake til ul om 4 uker om det er fint på prøvene nå.. blir forferdelig engstelig! 

Anonymkode: 5890d...d74

 

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for gode ord. Jeg håper det❤️💕 hver minste magesmerte jeg kjenner nå blir jeg redd for. 😕

Anonymkode: 5890d...d74

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja tusen takk, får f ikke fred. Drømmer om det her, og når jeg våkner så vrir jeg meg bare rundt. Virker kanskje som om jeg overdriver men fy flate jeg er nervøs for at det ikkr skal gå fint. Jeg føler meg liksom så alene, selv om samboeren min støtter meg utrolig mye. - er jo ikke sikkert at det er ex.u , eller spontanabort ! Alt kan jo være fint, men bare tidlig også, så det er jo det jeg håper på. 🤞har litt smerter i magen og korsryggen men det kan umulig være så svake smerter om man skal ha spontan abort eller ex.u. Dette er mere mens lignende smerter, men selvfølgelig uten blod.

Anonymkode: 5890d...d74

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg kan godt være mye tidligere enn det jeg tror. Han så fostersekken, men kunne ikke plassere den, mens hu andre sa den var inni, og at den var knappe 2-3 uker.

Anonymkode: 5890d...d74

Hei :)
Du skrev at du hadde gravid 1-2 15.desember og gravid 2-3 23.desember. Det er jo bare 1uke siden 23.des (30.des) så det vil si at nå er det ca gått over til 3+. Det betyr jo at du er 5uker og noen dager pr i dag i følge eggløsningstidspunktet og ikke 6uker og noen dager som ville være i følge første blødningedag i menstruasjonen. 

Jeg vil si at du var jo på en fin ultralyd ene dagen hvor alt var i sin skjønneste orden men at hun så at du var kortere på vei enn menstruasjonen skulle tilsi altså knappe 2-3uker siden eggløsningstidspunkt som du skrev. På et så tidlig tidspunkt er det veldig vanlig at de ikke kan se så mye det vil si at du var 5uker og noen dager når hun utførte ultralyd. Hun så fostersekk og alt var som tilsvarende den digitale graviditetstesten din med ukeindikator. Ergo perfekt resultat :):)

Denne karen du gikk til dagen etterpå kommer med totalt motsigende informasjon og i følge han er ingenting som det skal og han tror kanskje det er graviditet utenfor livmor osv osv. Altså ser han noe som er totalt annerledes enn den kvinnelige gynekologen så dagen før. 


Jeg vil nok tenke meg at hvis du hadde hatt en ex-u (graviditet utenfor livmor) så ville du gjerne ikke fått positiv gravitetstest, du ville hatt smerter og gjerne småblødninger. Du har ingen av delene og du har også fått beskjed fra den kvinnelige gynekologen at alt var TIPP TOPP.

Jeg tror jeg ville bestilt en ny time ca 1-2uker etter forrige ultralyd du var på selv om det koster ekstra penger og tatt det derfra. Så sant du ikke har uvanlige smerter som ikke er ligamentsmerter, menstruasjonsmurringer og andre standard graviditets smerter som kommer av at baby og livmor vokser, så ville jeg prøvd å slappe av. 

Du kan nok betrakte deg som gravid inntil det motsatte er bevist og pr nå så har du fått en SEKSER og en ENER. Jeg ville stolt på den første og tatt en ekstra ultralyd om 1-2uker for å utelukke det siste!! :hjerte:

Masse lykke til! :)

Send gjerne PM :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kvinne35+ skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei :)
Du skrev at du hadde gravid 1-2 15.desember og gravid 2-3 23.desember. Det er jo bare 1uke siden 23.des (30.des) så det vil si at nå er det ca gått over til 3+. Det betyr jo at du er 5uker og noen dager pr i dag i følge eggløsningstidspunktet og ikke 6uker og noen dager som ville være i følge første blødningedag i menstruasjonen. 

Jeg vil si at du var jo på en fin ultralyd ene dagen hvor alt var i sin skjønneste orden men at hun så at du var kortere på vei enn menstruasjonen skulle tilsi altså knappe 2-3uker siden eggløsningstidspunkt som du skrev. På et så tidlig tidspunkt er det veldig vanlig at de ikke kan se så mye det vil si at du var 5uker og noen dager når hun utførte ultralyd. Hun så fostersekk og alt var som tilsvarende den digitale graviditetstesten din med ukeindikator. Ergo perfekt resultat :):)

Denne karen du gikk til dagen etterpå kommer med totalt motsigende informasjon og i følge han er ingenting som det skal og han tror kanskje det er graviditet utenfor livmor osv osv. Altså ser han noe som er totalt annerledes enn den kvinnelige gynekologen så dagen før. 


Jeg vil nok tenke meg at hvis du hadde hatt en ex-u (graviditet utenfor livmor) så ville du gjerne ikke fått positiv gravitetstest, du ville hatt smerter og gjerne småblødninger. Du har ingen av delene og du har også fått beskjed fra den kvinnelige gynekologen at alt var TIPP TOPP.

Jeg tror jeg ville bestilt en ny time ca 1-2uker etter forrige ultralyd du var på selv om det koster ekstra penger og tatt det derfra. Så sant du ikke har uvanlige smerter som ikke er ligamentsmerter, menstruasjonsmurringer og andre standard graviditets smerter som kommer av at baby og livmor vokser, så ville jeg prøvd å slappe av. 

Du kan nok betrakte deg som gravid inntil det motsatte er bevist og pr nå så har du fått en SEKSER og en ENER. Jeg ville stolt på den første og tatt en ekstra ultralyd om 1-2uker for å utelukke det siste!! :hjerte:

Masse lykke til! :)

Send gjerne PM :)

Graviditetstest er positiv ved exu..

Anonymkode: 25daa...26f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, kvinne35+ skrev:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei :)
Du skrev at du hadde gravid 1-2 15.desember og gravid 2-3 23.desember. Det er jo bare 1uke siden 23.des (30.des) så det vil si at nå er det ca gått over til 3+. Det betyr jo at du er 5uker og noen dager pr i dag i følge eggløsningstidspunktet og ikke 6uker og noen dager som ville være i følge første blødningedag i menstruasjonen. 

Jeg vil si at du var jo på en fin ultralyd ene dagen hvor alt var i sin skjønneste orden men at hun så at du var kortere på vei enn menstruasjonen skulle tilsi altså knappe 2-3uker siden eggløsningstidspunkt som du skrev. På et så tidlig tidspunkt er det veldig vanlig at de ikke kan se så mye det vil si at du var 5uker og noen dager når hun utførte ultralyd. Hun så fostersekk og alt var som tilsvarende den digitale graviditetstesten din med ukeindikator. Ergo perfekt resultat :):)

Denne karen du gikk til dagen etterpå kommer med totalt motsigende informasjon og i følge han er ingenting som det skal og han tror kanskje det er graviditet utenfor livmor osv osv. Altså ser han noe som er totalt annerledes enn den kvinnelige gynekologen så dagen før. 


Jeg vil nok tenke meg at hvis du hadde hatt en ex-u (graviditet utenfor livmor) så ville du gjerne ikke fått positiv gravitetstest, du ville hatt smerter og gjerne småblødninger. Du har ingen av delene og du har også fått beskjed fra den kvinnelige gynekologen at alt var TIPP TOPP.

Jeg tror jeg ville bestilt en ny time ca 1-2uker etter forrige ultralyd du var på selv om det koster ekstra penger og tatt det derfra. Så sant du ikke har uvanlige smerter som ikke er ligamentsmerter, menstruasjonsmurringer og andre standard graviditets smerter som kommer av at baby og livmor vokser, så ville jeg prøvd å slappe av. 

Du kan nok betrakte deg som gravid inntil det motsatte er bevist og pr nå så har du fått en SEKSER og en ENER. Jeg ville stolt på den første og tatt en ekstra ultralyd om 1-2uker for å utelukke det siste!! :hjerte:

Masse lykke til! :)

Send gjerne PM :)

En del av det du skriver er feil. Man har positiv graviditetstest ved en exu, men HCG stiger saktere enn ved en normal graviditet. Det er heller ikke vanlig å ha smerter ved exu så tidlig som 5-6 uker. Blødning trenger det heller ikke være. Det kan være helt symptomfritt fram til sterke smerter inntrer og kvinnen blir innlagt akutt i sykehus. 

Når det er sagt så kan det godt tenkes at første gynekolog har rett og at eggløsning har vært et par uker senere enn antatt. Vi krysser fingre for det.

Jeg mener at TS absolutt ikke skal bestille noen nye timer til UL nå! Nå må man roe ned og avvente svar på HCG prøver som tas i morgen. Enten får hun avklaring om at utviklingen er normal, eller så blir hun henvist til sykehus for nærmere undersøkelser.  Hun skal ikke godta at en privat UL lege skal følge opp med videre bildediagnostikk hvis det nå er avvik på blodprøvene. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kitcat skrev:

En del av det du skriver er feil. Man har positiv graviditetstest ved en exu, men HCG stiger saktere enn ved en normal graviditet. Det er heller ikke vanlig å ha smerter ved exu så tidlig som 5-6 uker. Blødning trenger det heller ikke være. Det kan være helt symptomfritt fram til sterke smerter inntrer og kvinnen blir innlagt akutt i sykehus. 

Når det er sagt så kan det godt tenkes at første gynekolog har rett og at eggløsning har vært et par uker senere enn antatt. Vi krysser fingre for det.

Jeg mener at TS absolutt ikke skal bestille noen nye timer til UL nå! Nå må man roe ned og avvente svar på HCG prøver som tas i morgen. Enten får hun avklaring om at utviklingen er normal, eller så blir hun henvist til sykehus for nærmere undersøkelser.  Hun skal ikke godta at en privat UL lege skal følge opp med videre bildediagnostikk hvis det nå er avvik på blodprøvene. 

 

Jeg er livredd for å få svar på blodprøvene. Selv om jeg er ganske sikker på at jeg hadde el mye senere. Klarer ikke helt å slappe av, og gruer meg til i morgen. Jeg skal ikke bestille ny ul før om 4 uker hos hun dama. Vil helst ikke til han igjen! 

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Marimba skrev:

Men det kommer vel også helt an på utstyr? Når jeg hadde exu prøvde legen på legekontoret en ul, men så ingenting verken det ene eller det andre pga gammelt utdatert ulutstyr, dette var i uke 11. Var derfor jeg skulle måle hcg istedenfor, så det vil jo gi svar ja. 

Har også hvert hos en av norges beste på tidlig ultralyd. Han kunne fortelle masse allerede i uke 6 og hadde toppmoderne utstyr, så det er store forskjeller på både utstyr og kompetanse. Det var riktignok neste svangerskap. Etter å ha opplevd  exu, så turte ikke jeg vente til oul... 

 

 

 

Hvem er det som er norges beste på tidlig ultralyd? De sier det om han jeg også var hos.... 

Anonymkode: 5890d...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som er norges beste på tidlig ultralyd? De sier det om han jeg også var hos.... 

Anonymkode: 5890d...d74

Martin Lundring på Jessheim.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Marimba skrev:

Martin Lundring på Jessheim.  

Åja ja nei da var det ikke han samme som det her 🙂

Jeg skal nok prøve å få oppdatert dere i morgen. Skal inn på sykehuset kl 0800 om morgenen, for blodprøven. Det som er dumt er jo at jeg får ikke vite hva jeg hadde i verdier på fredagen, da de fikk beskjed om å fortelle det til legen og ikke til meg da han skulle fortelle meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen. Krysser fingrene for at alt er som det skal være hos deg 🤞🏼

Anonymkode: 19cbc...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til i morgen. Krysser fingrene for at alt er som det skal være hos deg 🤞🏼

Anonymkode: 19cbc...fdc

Tusen tusen takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde meg. Etter mange års prøving testet jeg positivt. Fikk ul med en gang da det var uvist hvor langt jeg var på vei. Dro til to anerkjente leger på området. Fikk beskjed om at det så ut som plommesekken var tom/eller type ikke levedyktig så det alt var dødt. Men for sikkerhet skyld skulle jeg ta HCG prøve med tre dager mellomrom, da alt var så uvist med hvor gammelt det kunne være. Kan si at tårene sprutet da fastlege ringte å sa det var solid økining og at her var det noe som vokste. Tror da jeg ble satt som 5+3. Ble satt på ul til uke 7, som da ble endelig «dato»

Anonymkode: d56cc...fea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme skjedde meg. Etter mange års prøving testet jeg positivt. Fikk ul med en gang da det var uvist hvor langt jeg var på vei. Dro til to anerkjente leger på området. Fikk beskjed om at det så ut som plommesekken var tom/eller type ikke levedyktig så det alt var dødt. Men for sikkerhet skyld skulle jeg ta HCG prøve med tre dager mellomrom, da alt var så uvist med hvor gammelt det kunne være. Kan si at tårene sprutet da fastlege ringte å sa det var solid økining og at her var det noe som vokste. Tror da jeg ble satt som 5+3. Ble satt på ul til uke 7, som da ble endelig «dato»

Anonymkode: d56cc...fea

Takk for at du delte. Håper virkelig at jeg har normal økning i verdiene også.. har litt vondt i magen av og til og i korsryggen, men det er vel normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jenta98 skrev:

 har litt vondt i magen av og til og i korsryggen, men det er vel normalt?

Litt vondt her og der er ikke unormalt. Når jeg hadde MA startet det med menssmerter, som etterhvert ble sterkere og kom i tak (som med rier). Etterhvert kom blødning også. Håper at du får positive nyheter i morgen. 

Anonymkode: f5a2c...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...