Gå til innhold

Hvor er mannfolka når en trenger dem?


Anie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Jammen, da skal dere heller ikke klage på at norske kvinner er så lite feminine.

Hvorfor ikke det da? Dere forlanger jo det meste av menn.

* Myk men samtidig hard.

* God til å skaffe penger, men samtidig spandabel.

* Jobbe som en helt, men allikevel ha masse tid til overs for deg.

Jeg kunne ha fortsatt i det uendelige, Vinga.......

Og dere klarer ikke engang å være arbeidsjern OG feminine!?!

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med Nullet jeg.

Når vi lager et mannsideal som er omtrent umulig å leve opp til, hvorfor klage over at kvinneidealet er tilsvarende vanskelig å leve opp til?

Og ja, grillet is hørtes veldig bra ut, Nullet, kan jeg få det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Jeg kommer nettopp fra en venninne som jeg har hjelpt å flytte, det var bæring av esker og diverse opp og ned trapper.. Men hvor var samboeren,  joda han var forduftet som vanlig. Treninga var viktigere i dag... Det får meg til å lure, er mannfolka blitt latere i dagens samfunn.

De er ikke bare blitt latere, men de er også blitt mer egoistiske. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lever jeg kanskje i en annen kvinneverden, for de fleste kvinnene jeg kjenner og omgåes, jobber fulltidsjobb med dertil forventet overtid, flytter på egenhånd eller med hjelp fra venninder, tar hånd om hus og hjem med eller uten mannehjelp, og gjør dette uten å klage!

Ja, kanskje vi setter større krav til mennene, men så hopper vi ikke på den først og beste og forventer at dere alle skal være slik lell! Finner vi ikke mannen som passer til forventningene så er det mye fint i plastikk!

Men så lenge det er oss selv som skal være herre over våre egne liv, som jo Nullet ønsker, så kan du bare glemme at du har noe du skulle ha sagt om hvordan vi kler oss!!

Hva er det du tror Nullet? at vi skal ta over all jobbing, både ute og inne, og du skal sitte i godstolen og bestemme hva vi skal ha på oss???

Vel, det finnes sikkert noen slike eksemplarer også! Men du må nok lete lenge, og denge mye først!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lever jeg kanskje i en annen kvinneverden, for de fleste kvinnene jeg kjenner og omgåes, jobber fulltidsjobb med dertil forventet overtid, flytter på egenhånd eller med hjelp fra venninder, tar hånd om hus og hjem med eller uten mannehjelp, og gjør dette uten å klage!  

Ja, kanskje vi setter større krav til mennene, men så hopper vi ikke på den først og beste og forventer at dere alle skal være slik lell! Finner vi ikke mannen som passer til forventningene så er det mye fint i plastikk!

Helt enig aline, så godt å høre at det er flere av oss :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F... hadde min samboer vist en slik dårlig karakter hadde jeg sparket han ut. Dette har ingenting med hvorvidt kvinnen er blitt mer selvstendig eller ikke, dette har med vanlig folkeskikk å gjøre. "Mannen" i dette tilfellet viser at han har null omsorg og empati for sin kjære. En skikkelig egoist spør du meg.

Men vi setter som sagt ulike krav til mannen vår, og får han deretter........

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasse...

Jeg syns det er bra at de fleste her synes denney typen er helt på jordet... Det betyr at Anie tar feil når hun skriver at de fleste av oss har 10 tommeltotter og er helt ubrukelige... hehe!

Klart at jentene må gjøre noe selv, en kan ikke ha selektiv likestilling.... MEN en hjelper da sine venner og kjærester da!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at Anie tar feil når hun skriver at de fleste av oss har 10 tommeltotter og er helt ubrukelige... hehe! ..

Vel.. jeg har enda til gode å møte en... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...