Gå til innhold

Gi gaver fra bruktbutikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 28.12.2018 den 15.42, AnonymBruker skrev:

Brukte gaver kan være supert det, men man bør jo helst kjenne folk ganske godt eller gi noe man vet de trenger eller ønsker seg, siden det jo tross alt ikke kan byttes. 

Hvis det er noe jeg liker bryr jeg meg lite om det er brukt eller ei. Har fått flere brukte gaver, og det er har vært helt topp. Men de har jeg fått fra folk som kjenner meg og min stil!

Anonymkode: 69b7d...4fd

Enig.

Anonymkode: 53e79...959

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.12.2018 den 10.57, Villette skrev:

Gjenbruk er vel bra? Og er det kjøpt på feks. Fretex så støtter man en god sak i tillegg. Jeg fikk ingen brukte gaver, men gav selv to brukte gaver til mine barn. Dette var noe de ønsket seg veldig og gavene var kjøpt på Finn. Ingen sure miner for det!  

Jeg hadde satt pris på gaven uansett om den var ny eller brukt. Hadde tenkt at giveren var miljøbevisst og det er en bra ting i dette overflodssamfunnet. 

Eller om giveren har dårlig råd så er det jo flott at han/hun faktisk har prioritert å kjøpe en gave til deg i det hele tatt. 

Det er tanken som teller!

Hvorfor kaller de seg fretex? Idiotisk navn og umulig å uttale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde personlig ikke brydd meg om gaven var brukt eller ikke, med mindre den luktet vondt eller var møkkete. Jeg synes det er fint med gjenbruk. Ville dog ikke brukt brukte kaffetraktere, vannkokere eller drikkeflasker, men det er kanskje bare meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameX skrev:

Hadde personlig ikke brydd meg om gaven var brukt eller ikke, med mindre den luktet vondt eller var møkkete. Jeg synes det er fint med gjenbruk. Ville dog ikke brukt brukte kaffetraktere, vannkokere eller drikkeflasker, men det er kanskje bare meg. 

 

Folk bruker jo de på hoteller, så det er nok bare deg.

Skjønner ikke at folk vil bruke noe som garantert har blitt brukt til å koke undertøy og som pissepotte til å lage te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...