Gå til innhold

Ut i naturen på nrk: <ulvens vesen>


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor denne er episoden er spilt inn?

Kunne tenkt meg å vært der en tur, men vet ikke hhvilket område de var å filmet 😪

https://www.google.com/url?sa=t&amp;source=web&amp;rct=j&amp;url=https://tv.nrk.no/serie/ut-i-naturen/2009/PRNA20000808&amp;ved=2ahUKEwjSh6mWkL7fAhVKiywKHdylBOQQFjAAegQIBhAB&amp;usg=AOvVaw1oZSTlVmcEbXAksu-_ueUQ&amp;cshid=1545848976901

Anonymkode: 277b1...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Norges østlige grenseskoger og med ulv.. Hedmark kanskje?

Anonymkode: 5c302...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norges østlige grenseskoger og med ulv.. Hedmark kanskje?

Anonymkode: 5c302...5ff

Ja er nok enten Østfold eller Hedmark, sannsynligvis hedmark. Men skulle gjerne vist hvor de filmet da jeg synes det var utrolig fint der

Anonymkode: 277b1...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond Berg jobber og bor vel i Elverum, og hvis du ønsker mer detaljert informasjon kunne du tatt direkte kontakt med ham (via NRK). Jeg tror også at Hedmark er veldig sannsynlig. Det sagt, så kan det tenkes at de ikke er så interessert i å oppgi spesifikke detaljer omkring observasjonene, siden det foregår en del ulovlig aktivitet og diskusjonen om ulv er ganske opphetet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er akkuratt slik som det er rett oppi her jeg bor. Er nok Trysil eller østre Våler filmen ble laget. Hvis du vil møte ulv er det bare å komme en helg, store muligheter for å møte på de da det er flere flokker i området her... 

Men, ikke ta med hund!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...