Gå til innhold

Hva var beste og rareste gaven du fikk i dag, julen 2018?


Snabeltann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 25.12.2018 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Beste: 30.000 kr

Rareste: Et plastskjelett, sånt man bruker på skoler og sånt. Det har jeg plassert i skapet. Kan ikke akkurat stå i stua heller. 

Anonymkode: 1b0ed...6e2

Ikke alle som bokstavlig talt har skjelett i skapet :ler:

Anonymkode: 9c41a...285

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzastein.. Fra mannen , som ikke liker pizza. Og jeg har aldri laget pizza fra bunnen av. Vet ikke hva han tenkte.:roll:

Anonymkode: 776fc...633

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pizzastein.. Fra mannen , som ikke liker pizza. Og jeg har aldri laget pizza fra bunnen av. Vet ikke hva han tenkte.:roll:

Anonymkode: 776fc...633

Sikkert en gave han regiftet, siden han ikke liker pizza selv.

Mente du det vat fra din mann, var det sikkert fordi det stod reklame om den, som en sikker vinner av en julegave til kjæresten! 😂

Anonymkode: 92199...85c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en gave han regiftet, siden han ikke liker pizza selv.

Mente du det vat fra din mann, var det sikkert fordi det stod reklame om den, som en sikker vinner av en julegave til kjæresten! 😂

Anonymkode: 92199...85c

Nei, spurte han om han hadde sett reklame for den, men det hadde han ikke.. Han visste ikke at sånt fantes engang! Og vi har vært gift siden før 2000 og den tid, og vi vet hva den andre liker og ikke liker i matveien. Og han hater pizza, ja alt med smeltet ost på. Han liker heller ikke å gå i butikker, så jeg tror han har tatt med det første han så.😄 Neste år skal jeg sende med ønskeliste, og det blir IKKE noe kjøkkenrelaterte ting på den, for det har vært gjenganger de fleste år.🙄

Anonymkode: 776fc...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/31/2018 at 1:25 AM, Ardwinna said:

Kanskje giveren er synsk og har hatt en visjon? :P:ler:

Eller bare satt feil merkelapper på gavene til Poppie og en huslig venninne med småbarn. Hun med babyen syntes sikkert det var dødskult å få hotpants og Cava ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hind skrev:

Eller bare satt feil merkelapper på gavene til Poppie og en huslig venninne med småbarn. Hun med babyen syntes sikkert det var dødskult å få hotpants og Cava ;) 

Hadde det bare vært så vel - hun ringte meg her om dagen og lurte på om jeg hadde tenkt på å få bruk for flaska snart 😆 Mulig jeg får gavekort hos spermbanken i bursdagsgave :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, spurte han om han hadde sett reklame for den, men det hadde han ikke.. Han visste ikke at sånt fantes engang! Og vi har vært gift siden før 2000 og den tid, og vi vet hva den andre liker og ikke liker i matveien. Og han hater pizza, ja alt med smeltet ost på. Han liker heller ikke å gå i butikker, så jeg tror han har tatt med det første han så.😄 Neste år skal jeg sende med ønskeliste, og det blir IKKE noe kjøkkenrelaterte ting på den, for det har vært gjenganger de fleste år.🙄

Anonymkode: 776fc...633

Uff da, bare skikkelig lite omtenksom mann da.

Høres lurt ut med ønskeliste!😊

Anonymkode: 92199...85c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Pizzastein.. Fra mannen , som ikke liker pizza. Og jeg har aldri laget pizza fra bunnen av. Vet ikke hva han tenkte.:roll:

Anonymkode: 776fc...633

Går fint med kjøpepizza også på sånn stein, tror jeg. Ellers er pizza det enkleste man kan lage av gjærdeig. Superenkelt å lage mange bunner og fryse ned også! Oppskrift på gode bunner en dag du har tid (heve 3 timer). https://enestaaendemat.no/2012/08/17/kantarellpizza/

ellers har pizzadeig.com en fin og enkle oppskrift hvis man ikke har tid å vente på heving 🤗

Jeg ønsker meg pizzastein 😁

Anonymkode: c1d98...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Pizzastein.. Fra mannen , som ikke liker pizza. Og jeg har aldri laget pizza fra bunnen av. Vet ikke hva han tenkte.:roll:

Anonymkode: 776fc...633

Hoi , her hadde jeg innført pizza til fredagskos TVERT i ukesvis framover, med FULL ignorering av at mannen ikke liker pizza!! 

Endret av Eneri
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...