Gå til innhold

Inderlig flau over min fortid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var 13 var jeg sammen med en som var 22 og lå med han. Dette fortalte jeg til min nye kjæreste. Nå angrer jeg på at han vet dette for jeg er flau over det. Hva hadde dere tenkt om noen fortalte det, hva hadde dere tenkt om den personen?

Anonymkode: 8dc97...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du visste ikke bedre så du  skal  ikke skamme deg. Men han du lå med gjorde noe ulovlig siden seksuell lavalder er 16 år. Det er skammelig for han at han har utnyttet deg så ung og det er trist :(

men forøvrig har du aldri noen rapportplikt til nye partnere om dine tidligere partnere så dette er ikke noe noen trenger å vite hvis du ikke vil. Men skjønner at typen din reagerte når han fikk vite det for det er jo ulovlig av han voksne du lå med og det er faktisk veldig alvorlig

Anonymkode: fcd75...324

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At DU var flau?

Dette var et overgrep, og burde blitt anmeldt. Du skal ikke skamme deg over dette, du var bare et barn. Skammen og ansvaret ligger hos overgriperen som gjorde dette.

Om du ikke har det vanskelig med dette så er det virkelig ingenting å tenke på - om det er noe som plager deg så bør du snakke med noen.

Anonymkode: 19142...1ed

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975

Det er 22 åringen som skal skamme seg. Se på 13 åringene rundt deg; synest du de skal skamme seg om de har «sex»med en voksen mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke å skamme deg, du gjorde noe du kanskje syntes var "riktig" der og da. Han som en voksen mann burde vite bedre, da den seksuelle lavalder er 16 i Norge. Du er tøff som åpner deg for din kjæreste, og han burde være glad at du gjør det. Det er en tillitserklæring som man ikke gir til alle. 😊 De aller fleste gjør ting man angrer på i ettertid, det er en del av å vokse opp. Mange, inkludert meg selv var ikke "voksen" før jeg var godt oppi 20 årene. Så lenge man lærer av sine feil trenger man ikke å skamme seg, du angree jo på det, noe som viser at det er "feil" i ditt hode. En kjæreste er jo der for deg, nettopp for å kunne være en samtalepartner. Det at du forralte det tyder på at det er noe som har plaget det, og du trengte å prate om det. Om kjæresten din elsker deg og bryr seg, burde han la deg prate om alle dine tanker. Det er jo sånn du er i dag som betyr noe, fortiden kan man ikke endre. Og som sagt, så var du 13 og han var voksen. Du visste ikke bedre.

Anonymkode: 19212...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nina1975 skrev:

Det er 22 åringen som skal skamme seg. Se på 13 åringene rundt deg; synest du de skal skamme seg om de har «sex»med en voksen mann?

Jeg har en 14 åring. Hun ser ut som et barn, og er et barn! Det er gjør de fleste av venninner også. Det er to jenter hun tidligere gikk i klasse med som kunne bli tatt for 16-17 åringer, men de skiller seg ut. 

Anonymkode: 99ed5...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nina1975 skrev:

Det er 22 åringen som skal skamme seg. Se på 13 åringene rundt deg; synest du de skal skamme seg om de har «sex»med en voksen mann?

Beklager, jeg leste feil! 

Anonymkode: 99ed5...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 13 var jeg sammen med en som var 22 og lå med han. Dette fortalte jeg til min nye kjæreste. Nå angrer jeg på at han vet dette for jeg er flau over det. Hva hadde dere tenkt om noen fortalte det, hva hadde dere tenkt om den personen?

Anonymkode: 8dc97...41e

Enda mer flaut at du offentliggjør forholdet for all verden. De fleste vet at de ikke er anonym på nettet og heller ikke bak ab knappen.

Anonymkode: 28498...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Enda mer flaut at du offentliggjør forholdet for all verden. De fleste vet at de ikke er anonym på nettet og heller ikke bak ab knappen.

Anonymkode: 28498...ce0

Hva feiler det deg?

Anonymkode: 3f207...1bd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det deg?

Anonymkode: 3f207...1bd

Ja, det lurte jeg også på

.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt noe spesielt. Hadde ønska at du fortalte din opplevelse. 

Anonymkode: 64400...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en 14 åring. Hun ser ut som et barn, og er et barn! Det er gjør de fleste av venninner også. Det er to jenter hun tidligere gikk i klasse med som kunne bli tatt for 16-17 åringer, men de skiller seg ut. 

Anonymkode: 99ed5...9df

Men de er like fullt 14, selv om de ser eldre ut.

Anonymkode: 59dc9...cbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monsieur Beau
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 13 var jeg sammen med en som var 22 og lå med han. Dette fortalte jeg til min nye kjæreste. Nå angrer jeg på at han vet dette for jeg er flau over det. Hva hadde dere tenkt om noen fortalte det, hva hadde dere tenkt om den personen?

Anonymkode: 8dc97...41e

Jeg hadde takke for tillitten. Det var sikkert vanskelig å fortelle, men kanskje godt å få fortalt til noen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor forteller du ting til din partner som du vet gjør deg flau?

Anonymkode: c5a2b...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har ikke gjort noe galt og har ingenting å skamme deg over.

Var du forelsket i 22 åringen?

Anonymkode: 66e8f...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monsieur Beau skrev:

Jeg hadde takke for tillitten. Det var sikkert vanskelig å fortelle, men kanskje godt å få fortalt til noen? 

Dette! 

Ts har sikkert følt på at dette er en slags mørk hemmelighet og kan ha vært bekymret for at kjæresten oppdager den. Det må ha vært godt å fortelle. Og forhåpentligvis blitt møtt med forståelse. 

Anonymkode: 66e8f...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du ikke har noen kjønnssykdommer etter å ha tidligere ligget rundt, så mener jeg ikke at man trenger å grave i det gamle.

Du får prøve å virke troverdig for din nye kjæreste om at du ikke ligger rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...