Gå til innhold

Virket svært nervøs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Yes! Jeg kan miste hele spenningen og lysten av dårlige kyss. 🙄🤣 så når jeg har fått høre at jeg klarer å kysse mannen til å komme, så føler jeg at jeg har gjort noe riktig;) usikre sommerfugl kyss er ikke nok for meg når det ellers liksom skal være intenst. 🙈

Anonymkode: 3223a...c0f

Et rått deilig krevende kyss gir meg øyeblikkelig en knallhard en 

Ga ei en orgasme med kyssing og litt sutting på øreflippen hennes og litt frekt prat 

Hun kom som en foss........Nydelig

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han kom fort så har du forklaringen.  Han er kjapp i avtrekkeren og var nervøs for å skuffe deg 

Anonymkode: 90560...8fd

Ja det kan godt være at det er det som gjorde han nervøs. Han har nevnt tidligere at han tror det kan gå for fort med meg. 

Anonymkode: 3223a...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Master1 skrev:

Et rått deilig krevende kyss gir meg øyeblikkelig en knallhard en 

Ga ei en orgasme med kyssing og litt sutting på øreflippen hennes og litt frekt prat 

Hun kom som en foss........Nydelig

 

Ett kyss kan gjøre meg våt med en gang også. Mens andre kyss kan tørke meg ut. Neida , joda. Satt på spissen;) 

 

Anonymkode: 3223a...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ett kyss kan gjøre meg våt med en gang også. Mens andre kyss kan tørke meg ut. Neida , joda. Satt på spissen;) 

 

Anonymkode: 3223a...c0f

Ikke alle gjør samme susen nei 

De må være litt råe og ville......

UUrk ble rett og slett lysten her   enda godt jeg skal i dusjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Master1 skrev:

Ikke alle gjør samme susen nei 

De må være litt råe og ville......

UUrk ble rett og slett lysten her   enda godt jeg skal i dusjen......

😅 enig. Jaja , jeg får fortsette å være litt stor forlangen på det punktet. Kan ikke nøye meg med dårlige kyss og usikkerhet. Men han skal selvfølgelig ikke avskrives etter første gang. 🙈

Anonymkode: 3223a...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😅 enig. Jaja , jeg får fortsette å være litt stor forlangen på det punktet. Kan ikke nøye meg med dårlige kyss og usikkerhet. Men han skal selvfølgelig ikke avskrives etter første gang. 🙈

Anonymkode: 3223a...c0f

Hvordan skal kysset være da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Master1 skrev:

Hvordan skal kysset være da....

Intenst, der en vet at han vil ha meg her og nå. Blanding av tunge, myke men krevende lepper og små biting . Selvsikkerhet rett og slett:)  ett godt kyss kan ikke beskrives, men må oppleves;) 

Anonymkode: 3223a...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har vært gift, så er han kanskje nervøs for å skulle ha annen sexpartner? Selvtilliten øker nok etter hvert tenker jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Intenst, der en vet at han vil ha meg her og nå. Blanding av tunge, myke men krevende lepper og små biting . Selvsikkerhet rett og slett:)  ett godt kyss kan ikke beskrives, men må oppleves;) 

Anonymkode: 3223a...c0f

Helt enig ..... Ble litt klinesyk her nå 

synd at jeg er alene på hytta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hvis han har vært gift, så er han kanskje nervøs for å skulle ha annen sexpartner? Selvtilliten øker nok etter hvert tenker jeg..

Ja det skal sies at jeg er den første for han etter ekteskapet. Sier han hvert fall. Han er for bra ellers til å skulle gi opp så fort. :) 

Anonymkode: 3223a...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Master1 skrev:

Helt enig ..... Ble litt klinesyk her nå 

synd at jeg er alene på hytta

Haha samme her😅

Anonymkode: 3223a...c0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha samme her😅

Anonymkode: 3223a...c0f

Ja livet er frustrerende til tider 

Dakkars oss to da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart at han sliter med en form for prestasjonsangst. Han er ikke nødvendigvis dårlig eller usikker i senga, men for mange kan første gang med en ny partner oppleves som ganske nervepirrende. Spesielt hvis han har vært gift i mange år og kanskje ikke hatt så mange partnere

Anonymkode: 47c7a...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er åpenbart at han sliter med en form for prestasjonsangst. Han er ikke nødvendigvis dårlig eller usikker i senga, men for mange kan første gang med en ny partner oppleves som ganske nervepirrende. Spesielt hvis han har vært gift i mange år og kanskje ikke hatt så mange partnere

Anonymkode: 47c7a...e46

Han var ikke dårlig sånn alt i alt. Satser på at selvtilliten kommer mer frem og at han tar mer for seg på en måte.:) 

Anonymkode: 3223a...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater for øyeblikket en fyr som fremstår veldig kul og selvsikker, uten at det virker tilgjort. Han er kjekk, er en del år eldre enn meg og har en veldig god utdannelse og jobb - alt ligger liksom til rette  for at han skal ha god selvtillit i senga. 

Første gangen vi hadde sex var det imidlertid utrolig klønete. Når han klina gikk tunga som en propell og han slet med ereksjonen. Jeg forstod ingenting. Men; det har gått seg til etter ett par ganger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2018 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med flørten min for første gang forrige uke. Han virket veldig nervøs. Merket han dirret i leppene når vi kysset,han svettet og lå med øynene igjen en stund uten å gjøre noe. Var meg som plutselig måtte ta iniativet . Etterhvert kviknet han litt mer til , men virket fremdeles nervøs. Helt frem til han trengte inn i meg. Da ble han mer med og ikke like forsiktig lengre. Han beklaget seg etter på for at han ble så fort ferdig. 

 

Men hva skjedde først liksom? Jeg er vant til at menn er litt mer frempå og virkelig viser hva de vil 😅. Ble litt usikker og nervøs selv når han reagert slik . 

Anonymkode: 3223a...c0f

Noen er bare mer følsomme. Har hatt noe liknende selv hvor jeg merket at jeg skalv litt, men det gikk jo veldig fort over igjen.

Anonymkode: 88688...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var bare første gangen, ikke sant? Gi det en sjanse. Det er da bare normalt at man er litt nervøs første gangen med ny partner.

Anonymkode: 8583a...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...