Jandia Skrevet 1. april 2005 #1 Del Skrevet 1. april 2005 Vel, da er det konstatert, mine ømme pupper skyldes ikke graviditet... Ei heller det faktum at jeg har gått en uke over tiden og vel så det. :o Utrolig spennende og nervepirrende å gå rundt og tenke hvaom osv, og ja, jeg er nok littegrann skuffa, men hadde på ingen måte forventa graviditet så kjapt etter pilleslutt... Bare et lite sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. april 2005 #2 Del Skrevet 2. april 2005 Vel, vel... Bedre lykke neste gang. Jeg vet hvordan det er å gå og vente sånn. Men det klaffer nok snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2005 #3 Del Skrevet 8. april 2005 Bedre lykke neste gang, en vakker dag klaffer det for dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 8. april 2005 #4 Del Skrevet 8. april 2005 Skjønner hva du mener. Jeg har bare hatt en menstruasjon etter fødselen, og er nesten ei uke forsinka med neste. (vil gjerne bli gravid.) Selv om man ikke har lyst til å bli gira er det helt umulig ikke å tenke; "hva om...kanskje termin i november...osv". Det er en spennende, irriterende, tåpelig, frustrerende, herlig og uforglemmelig greie å vente på kjærlighetsbarnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå