Gå til innhold

Venn tar med samboer når vi skal møtes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 22

Forrige gang jeg skulle møte denne venninen tok hun med den nye typen sin slik at jeg fikk møte han, dette var avtalt så det er jo greit. Nå skal vi møtes igjen hjemme hos henne (hun bor 3 timer unna), og det høres ut som har skal vær hos oss denne gangen å. Jeg har ikke noe i mot han, men jeg vil jo snakke med henne alene og tilbringe tid med henne uten han tilstede. Han er i tillegg veldig stille og virker litt sur? Så stemningen blir egentlig ganske klein.

Jeg tar aldri med min samboer når vi er i lag ettersom jeg føler det blir unaturlig. Det er hun som spørr om jeg vil komme på besøk så tror ikke hun har noe i mot å vær med meg heller?

Blir det frekt å spørr om han å skal vær med oss? Er det greit å spørr hun om vi kan vær alene? 

Anonymkode: 6041e...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bor ikke sammen? Men ja, kan være irriterende når venninne kommer med kjæresten på slep. Har man ikke sett en venninne på en stund, så vil man gjerne være alene, uten kjæresten. Blir liksom ikke det samme når han er der 

Men kan ikke du invitere henne på besøk? Hun tar vel ikke han med da? Så kan dere finne på noe alene. Kino, ut å spise eller noe 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har en samboer og dere møtes hjemme hos henne, er det jo naturlig at han er til stede, han bor jo der. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster du ut samboeren din når du inviterer noen hjem til deg da? 

Anonymkode: 21908...2a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han kan godt være hjemme hos henne når jeg er der, jeg har som sagt ingenting i mot han. Men han henger oppå oss hele tiden, går etter oss når vi feks bare skal lage kaffe. Han kan jo vær på stuen eller kontoret når vi er på soverommet å ser film? Ser ikke problemet i det. Jeg vil jo snakke med henne om private ting. 

 

Anonymkode: 6041e...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei han kan godt være hjemme hos henne når jeg er der, jeg har som sagt ingenting i mot han. Men han henger oppå oss hele tiden, går etter oss når vi feks bare skal lage kaffe. Han kan jo vær på stuen eller kontoret når vi er på soverommet å ser film? Ser ikke problemet i det. Jeg vil jo snakke med henne om private ting. 

 

Anonymkode: 6041e...0aa

Men kan ikke dere gå ut å gjøre noe? Eller blir han med da og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt rimelig å ville ha venninnetid, Det er slettes ikke det samme med kjæreste/samboer på slep.

 Kan du ikke bare spørre henne da? "Neste gang vi sees kan det bare være oss to da, jeg savner venninnetid med deg alene/Jeg savner jenteprat."

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...