AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #1 Del Skrevet 19. desember 2018 Har lyst å begynne med en ny hobby, nå er det lesing, foto og fargelegging jeg driver med. Men har lyst å prøve noe annet. Håndarbeid er ikke noe for meg. Tips ? Anonymkode: fd32d...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thestranger Skrevet 19. desember 2018 #2 Del Skrevet 19. desember 2018 Da er vi to og håper vi får mange gode forslag. Leser og fargelegger en del jeg også, men føler jeg trenger noe mer. Trenger å føle meg mer "produktiv" med noe, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2018 #3 Del Skrevet 20. desember 2018 Maling, for å bygge på fotointeressen? Photoshoppe bilder kunstnerisk? Kryssord? Sprangridning? Anonymkode: 253fe...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #4 Del Skrevet 21. desember 2018 Keramikk? Treskjæring, aka spikking? Eller regnes det som håndarbeid? Det er i alle fall hobbyer som også kan være produktive og nyttige. Hagearbeid (ev. balkonghage eller parsellhage) er jo også noe man kan sette seg inn i og gjøre til en hobby, selv om det er en måned eller to før du kan sette i gang noe særlig. I det mer aktive segmentet kan jeg foreslå bueskyting og orientering, ellers støtter jeg forslaget om ridning (men kanskje ikke starte med sprang ...). Utrolig mye gøy man kan holde på med! Anonymkode: dec76...5c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #5 Del Skrevet 21. desember 2018 Prøv Overwatch eller Fortnite. Lite håndarbeid, mer dreping. Godt for sjelen. Anonymkode: 73271...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2018 #6 Del Skrevet 21. desember 2018 Alle de morsomme telle-trådene her på Kvinneguiden. Anonymkode: 0d7df...05b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #7 Del Skrevet 24. desember 2018 På 21.12.2018 den 9.25, AnonymBruker skrev: Keramikk? Treskjæring, aka spikking? Eller regnes det som håndarbeid? Det er i alle fall hobbyer som også kan være produktive og nyttige. Hagearbeid (ev. balkonghage eller parsellhage) er jo også noe man kan sette seg inn i og gjøre til en hobby, selv om det er en måned eller to før du kan sette i gang noe særlig. I det mer aktive segmentet kan jeg foreslå bueskyting og orientering, ellers støtter jeg forslaget om ridning (men kanskje ikke starte med sprang ...). Utrolig mye gøy man kan holde på med! Anonymkode: dec76...5c8 En må ha ltt utstyr når en prøver trearbeid, Det aller beste er å gå på en klubb i nærheten som gjør slikt. Ikke minst for å lære å slipe og presentere verktøyet mot emne, det er så sinsykt mye kjekkere når en har lært litt om det. Sjekk om det er en tre skjære klubb i nærheten. Gå på tre dreiekurs det er utrolig kjekt. Anonymkode: f8837...d93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #8 Del Skrevet 26. desember 2018 Gjenbrukshobby? Anonymkode: 253fe...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2018 #9 Del Skrevet 26. desember 2018 Fortnite. Hørt at CoD er fin hobby, men jeg anbefaler Overwatch 👌 Anonymkode: 73271...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #10 Del Skrevet 27. desember 2018 Ølbrygging. Øldrikking. Frimerkesamling. Frimerkeslikking. Brevskriving. Brevduesamling. Hanggliding. Fallskjermhopping. Loppesirkus. Fugletitting. Fugleskyting.Jegerprøven. Jegerfasiten. Herbarium. Derbarium. Hagebruk. Naturstudier. Friluftsliv. Amatørastronomi. Amatørgastronomi. Kalkulus. Varmkulus. Jogging. Blogging. Birøkting. Biljard. Slektsgranskning. Selskapsdans. Skyting. Her er det mye som med hell kan kombineres! Anonymkode: ef792...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 27. desember 2018 #11 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Kokkelering og baking Geocathing Friluftsliv - fisking, fjelltur ol Klatring - meld deg på kurs Begynn å synge, finn et kor Lære å spille et instrument? Mye billig på finn. No og mye en kan lære selv via you tube før man evt finner en lærer Lær deg et nytt språk (og starte å spare opp penger til en tur til et land osm snakker slik?) Yoga! (sjekk feks ut 30 days of Yoga med "yoga with Adriene" _gratis trettidagers innføring i yoga) Starte en bokklubb, for å gjøre mer ut av lesehobbyen du allerede har Lær. Om spislige planter som sopp og andre vekster og brukt dette til å eksperimentere på kjøkkenet Plant blomster, busker, ol i hagen Skaff deg kjæledyr, evt fisk? Les flere tråder på denne delen va forumet for å finne idéer. Endret 27. desember 2018 av Lill3My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #12 Del Skrevet 28. desember 2018 Sjakk? Spillekvelder med venner syns jeg er gøy. Vi spiller og drikker god drikke og stemningen er alltid god. Anonymkode: d9d6e...dce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå