Gå til innhold

Er alle kvinner i dag så pripne???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er nesten verre om dette er troll. Så utrolig barnslig humor, og tegn på et desperat forsøk på å slå ihjel litt tid. Er det reelt spørsmål er jo Ts bare kort, og det kan han antageligvis ikke så mye for.

Anonymkode: 05c53...741

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er enn seriøs tråd so er vell svaret naturlige seleksjon, de mindre intelligente får ikke reprodusere..

Anonymkode: 043dc...2c7

Nåh, det virker ikke helt slik bestandig.

Anonymkode: e44d8...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, IommI skrev:

Jeg har alltid mislikt at folk kommenterer utseende mitt. Jeg bruker nesten ikke sminke lengere, har skiftet stil og ligner ikke på den jålete tidligere meg lengere. Jeg hater oppmerksomhet. Jeg pleide å elske å sminke meg, kle meg pent og alt det der. Men jeg likte ikke oppmerksomheten jeg fikk. Jeg syns faktisk det var helt greit å bli tjukk, fordi det er for de aller fleste ikke tiltrekkende. 

Er det ikke deilig å bli likt, for utseende? Så enkelt. Du trenger ikke å bruke hodet. Dere kvinner har det enklet. 

Anonymkode: 64665...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mangler sosial intelligens. En slik tilnærming vekker bare avsky hos de fleste kvinner. Det handler ikke om at kvinnene er pripne, men de ønsker seg fra naturens side de sterkeste og beste mennene og der er du langt unna med en slik oppførsel.

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke deilig å bli likt, for utseende? Så enkelt. Du trenger ikke å bruke hodet. Dere kvinner har det enklet. 

Anonymkode: 64665...6f2

Nei. Jeg vil at folk skal like meg for meg, ikke  for hvordan jeg så/ser ut. 

Endret av IommI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke deilig å bli likt, for utseende? Så enkelt. Du trenger ikke å bruke hodet. Dere kvinner har det enklet. 

Anonymkode: 64665...6f2

?

Anonymkode: 365dc...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten verre om dette er troll. Så utrolig barnslig humor, og tegn på et desperat forsøk på å slå ihjel litt tid. Er det reelt spørsmål er jo Ts bare kort, og det kan han antageligvis ikke så mye for.

Anonymkode: 05c53...741

Det spiller ingen rolle om det er det. For slikt som Ts. beskriver er mange, og mange tenker slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tror alle jenter på tinder er ute etter sex, så skjønner jeg at du tenker prippenhet.

Nå er det sånn at de er i fåtall, faktisk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du har deilig rumpe og en digg sugemunn!"

Det er noe du kan si til dem UNDER sex, eller MENS de har suger deg!

Jeg tror uansett innlegget er tull.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er jo lang og tykk sånnt sett, 20cm i lengde.

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Aah.., der har du problemet! Slike mål strekker ikke til i dagens samfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/17/2018 at 1:16 PM, AnonymBruker said:

Bak lukkede dører er jeg alt annet en prippen, og finner på mye rart😘

Men jeg slipper ikke hvilken som helst mann inn døra, og iallfall ikke en som ikke kan vise seg verdig. En som sender nakenbilder og gir feil type komplimenter før han vet om jeg vil ha dem er ikke verdig. Jeg vil tilbringe tid med en som viser at han ser meg og mitt indre før han får... Penetrere mitt indre😉

Anonymkode: bc8da...f8f

🤮

fc,550x550,white.jpg

Anonymkode: 8a437...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 17.12.2018 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann på 28 år. Jeg matcher med endel kvinner her og der. Som regel eller alltid må jeg starte samtalen da ingen av dem gidder selv. Skriver jeg f.eks «hei, du ser hyggelig ut», så svarer de fleste. Men kommenterer jeg ting om utseende eller på kroppene deres, er det mange som ikke svarer og noen blir frekke. Jeg er ærlig og direkte av meg. Synes jeg hun har fin rumpe så sier jeg det. Har huk fin sugemunn så sier jeg det rett ut 😄😄 Sier jeg at hun er knullbar sier jeg  også det rett ut😉

 Sender jeg også bildet av meg selv i en bokser eller kanskje litt av penisen blir jeg ofte blokkert.. 

Er alle kvinner i dag så nærtagende og lett krenka? Dere kvinner er ikke lett å gjøre fornøyde 🙄

Anonymkode: fd243...a9d

Har ikke noe med at jeg føler meg krenka av sånne som deg. Jeg blir mer flau over din type, og avstår fra videre kontakt av den grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen sagt noe slikt («deilig sugemunn») IRL hadde jeg ledd av (ikke med) vedkommende. Utrolig lite intelligente «komplimenter». Gjennomført white trash. 

På Tinder ville jeg bare blokkert brukeren. Jeg orker ikke å bruke tid på uintelligente mennesker, og hvis man som mann tror at de uttalelsene trekker damer så er man mindre intelligent. 

Og ift dick pics:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...