Gå til innhold

Er alle kvinner i dag så pripne???


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 28 år. Jeg matcher med endel kvinner her og der. Som regel eller alltid må jeg starte samtalen da ingen av dem gidder selv. Skriver jeg f.eks «hei, du ser hyggelig ut», så svarer de fleste. Men kommenterer jeg ting om utseende eller på kroppene deres, er det mange som ikke svarer og noen blir frekke. Jeg er ærlig og direkte av meg. Synes jeg hun har fin rumpe så sier jeg det. Har huk fin sugemunn så sier jeg det rett ut 😄😄 Sier jeg at hun er knullbar sier jeg  også det rett ut😉

 Sender jeg også bildet av meg selv i en bokser eller kanskje litt av penisen blir jeg ofte blokkert.. 

Er alle kvinner i dag så nærtagende og lett krenka? Dere kvinner er ikke lett å gjøre fornøyde 🙄

Anonymkode: fd243...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva forventer du deg egentlig med slike kommentarer og bilder???

Anonymkode: 365dc...961

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva forventer du deg egentlig med slike kommentarer og bilder???

Anonymkode: 365dc...961

At det er et svar på et hun er pen? Hvorfor er dem så utakknemlige? 🙂 Ikke rart dere er singel

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er enn seriøs tråd so er vell svaret naturlige seleksjon, de mindre intelligente får ikke reprodusere..

Anonymkode: 043dc...2c7

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

At det er et svar på et hun er pen? Hvorfor er dem så utakknemlige? 🙂 Ikke rart dere er singel

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Ikke rart DU er singel.

Anonymkode: 365dc...961

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om dette er enn seriøs tråd so er vell svaret naturlige seleksjon, de mindre intelligente får ikke reprodusere..

Anonymkode: 043dc...2c7

Ja den er helt seriøs 🙂 Mine kompiser lurer på det samme

Anonymkode: fd243...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nice troll 

 

2/10

Anonymkode: f5723...986

Dette er jo reelt, og det skjer hele tiden. 

Jeg tenker at folk som kommenterer utseende kun bryr seg om det. Hvis menn ikke kommenterer utseende mitt, gir jeg de en sjanse.

Anonymkode: 77f33...145

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja den er helt seriøs 🙂 Mine kompiser lurer på det samme

Anonymkode: fd243...a9d

For en gjeng!

Anonymkode: 365dc...961

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bak lukkede dører er jeg alt annet en prippen, og finner på mye rart😘

Men jeg slipper ikke hvilken som helst mann inn døra, og iallfall ikke en som ikke kan vise seg verdig. En som sender nakenbilder og gir feil type komplimenter før han vet om jeg vil ha dem er ikke verdig. Jeg vil tilbringe tid med en som viser at han ser meg og mitt indre før han får... Penetrere mitt indre😉

Anonymkode: bc8da...f8f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Butternut skrev:

Du er vel ikke bra nok da vettu. Senk standaren til ditt nivå og move on;)

Min standard og nivå? Greit, jeg ser ganske kjekk ut selv i følge mora mi og kompisene 😉 Selv jeg klarer å få de peneste damene

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis de ikke liker bilder av tissetassen din, så er det noe galt med tissetassen din da vet du :) 

Anonymkode: 5e58d...a0f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid mislikt at folk kommenterer utseende mitt. Jeg bruker nesten ikke sminke lengere, har skiftet stil og ligner ikke på den jålete tidligere meg lengere. Jeg hater oppmerksomhet. Jeg pleide å elske å sminke meg, kle meg pent og alt det der. Men jeg likte ikke oppmerksomheten jeg fikk. Jeg syns faktisk det var helt greit å bli tjukk, fordi det er for de aller fleste ikke tiltrekkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis de ikke liker bilder av tissetassen din, så er det noe galt med tissetassen din da vet du :) 

Anonymkode: 5e58d...a0f

Rart🙄 Den er jo lang og tykk sånnt sett, 20cm i lengde. Synd de damene er helt aseksuelle, dem sitt tap da 😉😉

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min standard og nivå? Greit, jeg ser ganske kjekk ut selv i følge mora mi og kompisene 😉 Selv jeg klarer å få de peneste damene

M28

Anonymkode: fd243...a9d

Hvorfor henger du da på nettdatingsider?

Anonymkode: 365dc...961

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...