Gå til innhold

Vurderer seriøst å være alene på nyttårsaften.


NewStart87

Anbefalte innlegg

Flere som vurderer det? For det første syntes jeg hele dagen er oppskrytt. Festene med venner ender alltid med krangel og jeg orker ikke å gå inn nyåret med krangel. Alkohol tåler jeg dårlig nå, ble bedratt tidligere i år og alkohol får frem dårlige følelser. Jeg føler bare for å sove lenge denne dagen, slappe av i pysjamasen, kjøpe noe take away hvis det er mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan gjøre hva du vil. Jeg var alene et år, det var herlig😊

Anonymkode: 29a7c...c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass noens hund hvis du trenger en unnskyldning for å være hjemme. 

Anonymkode: 3f2cb...df5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe dagen, så hjem og kode meg i sofaen, men pledd og pus. 

Anonymkode: d549b...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i det. Jeg har feiret alene ett par ganger pga hund. Hatt folk her noen år, men i fjor var samboeren og jeg alene og planen er det samme i år også. Hadde jeg ikke hatt samboeren hadde jeg vært alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stort sett alltid alene på nyttårsaften, jeg syns det er best når man ellers er så vant med å omgås mennesker kan det være godt å være alene da. Pleier å se ut av vindu for å følge med på raketter sammen med katten, koselig det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har familie, så er aldri alene. Men pleier ikke ha noen fest! Her er det kalkunmiddag, og ved midnatt går vi ut og sender opp rakettene våre. Koselig og lite stress. Vær hjemme og kos deg, hadde heller ikke giddet å gå inn i det nye året med en fersk krangel med venner/ være vitne til stygg krangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet på hestene hvert år i 15 år, siden jeg var et barn. 

Anonymkode: d8e36...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene siste del av kvelden i fjor og syns det var helt ok. Slapp av i pysjen og se på en film

Anonymkode: 7c8d5...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det de fire fem siste åra. Angrer ikke! Derimot har jeg angret hver nyttårsaften jeg har dratt ut. Skriking og mas og dop som flyter og alltid noen som skal spy og frysing og kjedelig fyrverkeri man må late som imponerer og dyr taxi og to timer kø til utesteder, alltid noen som skal sloss og bortkasting av jævlig mye penger  og klarer meg fint uten fyllesyken også! :)

Koser meg med tv og mat og legger meg før eller rett etter 12 og bare slapper av inne i varmen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og hunden feirer alene, gjør oss ingenting 😊 våkner 1. januar og er fresh og ikke fyllesyk, det er en fin måte å starte året på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært alene ett par nyttårsaftener, er bedre å være helt alene en å være samlet med folk å føle seg alene der. Har prøvd å tatt initiativ når vi har vært flere, men vanskelig å joine en intern samtale til tider, har ikke følt meg inkludert. 

I år som i fjor skal jeg sitte barnevakt. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...