Gå til innhold

Nydama har blokkert meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksmannen min og jeg har 2 barn sammen, og et bra vennskapsforhold. Jeg har ny kjæreste som kommer greit overens med eksen, vi spiser middag sammen alle ved henting av barn (50-50 omsorg.) 

ved forrige middag fortalte eksen at han har fått seg kjæreste, og at han gjerne vil introdusere henne for barna. Greit nok. Det som sjokkerte meg var at jeg skulle inn å snike litt, men ser at dama har blokkert meg fra alle sosiale medier? ... 

føler at det er et dårlig utgangspunkt for et godt samarbeid. Litt frustrert. Noen tanker? 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel kanskje nettopp for å hindre snoking:fnise: Ikke legg noe i det. Bare vær normalt høflig. :)

Anonymkode: 281fd...70a

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke regne med at en ny dame vil spise middag med deg hver uke i hvertfall, så forandringer må du regne med. 

Mon hun han blokkert deg, hva så? 

Anonymkode: 40eb1...b78

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at hun har blokkert deg? Det kan jo være at hun, som jeg, har valgt å ha en veldig lukket profil?

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke regne med at en ny dame vil spise middag med deg hver uke i hvertfall, så forandringer må du regne med. 

Mon hun han blokkert deg, hva så? 

Anonymkode: 40eb1...b78

Jeg forventer at middagene fortsetter, men ikke med henne tilstede. Dog ønsker jeg å bli kjent med barnas nye stemor, og synes hun legger et dårlig grunnlag for det med å blokkere meg før hun har hilst på meg. Lukter sjalusi. 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha

Så fantastisk! Du fortjener jo tydeligvis ikke bedre 😂

Anonymkode: 18be9...0c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer at middagene fortsetter, men ikke med henne tilstede. Dog ønsker jeg å bli kjent med barnas nye stemor, og synes hun legger et dårlig grunnlag for det med å blokkere meg før hun har hilst på meg. Lukter sjalusi. 

Anonymkode: 14b12...c7f

Det er ikke så veldig sikkert at middagene fortsetter. Tviler faktisk ganske så sterkt på akkurat det! 

Anonymkode: 18be9...0c4

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Brunhilde skrev:

Er du sikker på at hun har blokkert deg? Det kan jo være at hun, som jeg, har valgt å ha en veldig lukket profil?

 

Ja, er sikker på det. Når jeg er inne med hobbyprofilen min kan jeg se henne. 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så veldig sikkert at middagene fortsetter. Tviler faktisk ganske så sterkt på akkurat det! 

Anonymkode: 18be9...0c4

Hvorfor skal de ikke fortsette? Minste er bare 2 år og vårt gode samarbeid er grunnen til at vi kan ha 50-50 løsning, uten god kommunikasjon må en av oss ta barna på fulltid. 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer at middagene fortsetter, men ikke med henne tilstede. Dog ønsker jeg å bli kjent med barnas nye stemor, og synes hun legger et dårlig grunnlag for det med å blokkere meg før hun har hilst på meg. Lukter sjalusi. 

Anonymkode: 14b12...c7f

Lukter sjalusi fra deg jeg. Høres ut som du er en sånn eks som skal stikke kjepper i hjulene for din eks og hans nye kjæreste. 

Jeg hadde aldri godtatt at min kjæreste skulle spise middag med eksen sin hver uke i hvertfall. Har aldri måttet ta stilling til det heller, det sluttet de med av seg selv så fort jeg var inni bildet. 

 

Anonymkode: 40eb1...b78

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal de ikke fortsette? Minste er bare 2 år og vårt gode samarbeid er grunnen til at vi kan ha 50-50 løsning, uten god kommunikasjon må en av oss ta barna på fulltid. 

Anonymkode: 14b12...c7f

Haha

Dere kan likevel samarbeide, uten å spise middag ukentlig sammen. Vent og se! 

Anonymkode: 18be9...0c4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal de ikke fortsette? Minste er bare 2 år og vårt gode samarbeid er grunnen til at vi kan ha 50-50 løsning, uten god kommunikasjon må en av oss ta barna på fulltid. 

Anonymkode: 14b12...c7f

Huff og huff. Dette lover ikke bra for den stakkars nye kjæresten til din eks. Her er kommunikasjonen bra selv om vi ikke deler hverdagen med eksene våres. 

Anonymkode: 40eb1...b78

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lukter sjalusi fra deg jeg. Høres ut som du er en sånn eks som skal stikke kjepper i hjulene for din eks og hans nye kjæreste. 

Jeg hadde aldri godtatt at min kjæreste skulle spise middag med eksen sin hver uke i hvertfall. Har aldri måttet ta stilling til det heller, det sluttet de med av seg selv så fort jeg var inni bildet. 

 

Anonymkode: 40eb1...b78

Jeg stikker kjepper i hjulene til min eks fordi jeg syns det er rart å bli blokkert fra sosiale medier? Nei. Det var mitt valg å flytte ut, og jeg ønsker han ingenting annet enn et godt liv. 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff og huff. Dette lover ikke bra for den stakkars nye kjæresten til din eks. Her er kommunikasjonen bra selv om vi ikke deler hverdagen med eksene våres. 

Anonymkode: 40eb1...b78

...jeg tror nok middagen ryker, før nye kjæresten jeg altså..! 

Anonymkode: 18be9...0c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stikker kjepper i hjulene til min eks fordi jeg syns det er rart å bli blokkert fra sosiale medier? Nei. Det var mitt valg å flytte ut, og jeg ønsker han ingenting annet enn et godt liv. 

Anonymkode: 14b12...c7f

Men, krisemaksimerer at ny kjæreste har blokkert deg? Hun kan velge å aldri hilse på deg og hun klarer lett å overtale sin nye kjæreste om å droppe disse middagene med deg. Vent og se. 

Anonymkode: 18be9...0c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, krisemaksimerer at ny kjæreste har blokkert deg? Hun kan velge å aldri hilse på deg og hun klarer lett å overtale sin nye kjæreste om å droppe disse middagene med deg. Vent og se. 

Anonymkode: 18be9...0c4

Kvinneguiden krisemaksimerer. Jeg har ikke laget en krise av dette, ville bare lufte tankene mine om at jeg syns det er rart. Selvfølgelig kan hun det. De timene på søndag der vi har barna felles er en del av samværsavtalen. 

Anonymkode: 14b12...c7f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå må du gå i deg selv og ta deg litt sammen rett og slett. 

Du vil bare stå frem som bitter og sjalu om du oppfordrer deg på denne måten. 

Du har ingenting med kjæresten hans å gjøre? Hvorfor så opptatt av henne? Kanskje han har fortalt henne hvordan du er(du virker jo litt vanskelig) og har bedt henne blokkere deg? 

Anonymkode: 40eb1...b78

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksmannen min og jeg har 2 barn sammen, og et bra vennskapsforhold. Jeg har ny kjæreste som kommer greit overens med eksen, vi spiser middag sammen alle ved henting av barn (50-50 omsorg.) 

ved forrige middag fortalte eksen at han har fått seg kjæreste, og at han gjerne vil introdusere henne for barna. Greit nok. Det som sjokkerte meg var at jeg skulle inn å snike litt, men ser at dama har blokkert meg fra alle sosiale medier? ... 

føler at det er et dårlig utgangspunkt for et godt samarbeid. Litt frustrert. Noen tanker? 

Anonymkode: 14b12...c7f

Har hun blokkert deg, eller har hun bare lukket profil så kun de hun har lagt til har adgang? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det virker litt fiendtlig å blokkere deg før dere i det hele tatt har hilst. Men det beste for din del er nok å bare fortsette som før, og ikke la deg frustrere. 

1 minutt siden, Thyra skrev:

Har hun blokkert deg, eller har hun bare lukket profil så kun de hun har lagt til har adgang? 

Dette har TS allerede svart på. 

Anonymkode: 6b48b...2c0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det virker litt fiendtlig å blokkere deg før dere i det hele tatt har hilst. Men det beste for din del er nok å bare fortsette som før, og ikke la deg frustrere. 

Dette har TS allerede svart på. 

Anonymkode: 6b48b...2c0

Jeg leste ikke hele tråden før jeg svarte på innlegget. 

Dersom hun faktisk har blokkert henne, uten at det er en god grunn som ts ikke forteller om, så er det jo unektelig litt rart. Man blokkerer da vanligvis ikke folk i hytt og pine. Da er det bedre å ha lukket profil. Blokkerer man noen om man ellers har åpen profil, sender man jo egentlig et signal. Tenker jeg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...