Gå til innhold

Helt på tampen - vondt i rumpa?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 38+6, og har i går kveld og natt kjent på en rar vondt i rumpa. Kjennes litt ut som press, men ikke som om jeg må på do, som jeg har lest andre har vært borti.

Det er litt mer som en slags verking jeg ikke kjenner helt hvor kommer fra, men det merkes i halebeinet og nedover/innover. Kan kjenne litt av dette i underlivet også.

Har ikke kynnere samtidig. 

Kan dette være tegn på at noe snart er i gang? Eller er det bare nok en greie som kan skje i tiden før fødsel?

Anonymkode: 3ea86...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som nedpress/modning. Jeg har det nå allerede i uke 36. Lykke til i innspurten! 

Anonymkode: 991a4...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sånn starta min fødsel. Vondt i rompa og nedover låra. Fikk aldri disse "mensen smertene" i rygg og mage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes!

Det er ikke like ille nå som jeg er oppe og går, men det er veldig masse bevegelse i bebis, og magen har vært beinhard i nesten hele dag. Har en sånn rar følelse av at det kanskje kan skje noe snart.

Sovet skikkelig dårlig i natt, og for det meste ligget våken.

Anonymkode: 3ea86...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes!

Det er ikke like ille nå som jeg er oppe og går, men det er veldig masse bevegelse i bebis, og magen har vært beinhard i nesten hele dag. Har en sånn rar følelse av at det kanskje kan skje noe snart.

Sovet skikkelig dårlig i natt, og for det meste ligget våken.

Anonymkode: 3ea86...3ef

Lykke til :) for min del gikk det 17.5 timer fra rompe veene starta til ungen var ute. Ut skal han/hun uansett. 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rompeveer 😂

Anonymkode: 74adf...92f

😂😂 Ja har ikke no bedre ord for det. Men en ting er sikkert, behagelig var det ikke😂😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedpress er jo tegn på modning da :) Er nok en finurlig form for kynnere tenker jeg, siden det hjelper at du beveger deg. 

Anonymkode: 9fef6...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gravidnr1 skrev:

😂😂 Ja har ikke no bedre ord for det. Men en ting er sikkert, behagelig var det ikke😂😭

Nei, fy, i går kveld og natt var det kjempevondt! Spesielt hvis jeg lå på siden, var så vondt at jeg ble helt kvalm 😑

Anonymkode: 3ea86...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hemoroider

Anonymkode: 780a7...ecd

Hvis jeg har hemoroider i halebeinet så blir jeg litt bekymra 🙄

Anonymkode: 3ea86...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fy, i går kveld og natt var det kjempevondt! Spesielt hvis jeg lå på siden, var så vondt at jeg ble helt kvalm 😑

Anonymkode: 3ea86...3ef

Å fytti 😱 føler med deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...