Gå til innhold

irritert på foreldre som aldri har tid til barna sine.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvorfor får folk så mange barn når de ikke har tid til å ha dem? er fortvilet over noen i familien, som veldig ofte spør om jeg kan passe litt fordi foreldrene må ditt eller datt. 

Anonymkode: 6b659...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn har veldig godt av å være hos andre. De er heldige om de får ha barnevakt. Men det bør jo helst være hos noen som gir de kvalitetstid. 

Anonymkode: 7af84...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Barn har veldig godt av å være hos andre. De er heldige om de får ha barnevakt. Men det bør jo helst være hos noen som gir de kvalitetstid. 

Anonymkode: 7af84...119

men jeg har nok med meg og mitt! jeg gir dem ikke kvalitetstid. jeg ba aldri om å få barn. det er de som fikk barnet, men kaster de nærmest i fanget på andre. 

Anonymkode: 6b659...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det verre enn å takke nei?  

Jeg spør ofte besteforeldrene om pass hvis jeg skal mange ærender, da det går ganske mye fortere uten kidden. Dog, hadde hatt tid til å ha hu med. 

Anonymkode: f8f59...97a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men jeg har nok med meg og mitt! jeg gir dem ikke kvalitetstid. jeg ba aldri om å få barn. det er de som fikk barnet, men kaster de nærmest i fanget på andre. 

Anonymkode: 6b659...ef7

Da svarer du at det ikke passer fordi *finn på en grunn*

Anonymkode: 7af84...119

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sier du nei.

Noen trenger mye barnevakt, men samtidig tenker jeg at folk prioriterer dårlig. Når du trenger barnevakt fordi du skal vaske eller handle mat, da tenker jeg at det er sykt unødvendig. 

Er det flyttevask eller matlaging til 10 personer som du selv må gjøre, er det noe annet liksom.

Anonymkode: e61ad...a0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit med barnevakt en gang i blant. Voksne har behov for å være voksne noen ganger. Men alt med måte. Om barnevakt nesten er mer regel enn unntak så fort man har litt fri, så burde man vel kanskje aldri fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...