Gå til innhold

Har jeg grunn til å reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten er i avstandsforhold, vært i 3 år nå, og derfor setter jeg tiden vi har sammen veldig høyt. Legger vekk tlf og tar den ikke med mindre det er noe av betydning. Sosiale medier osv får vente. Men i helgen ble jeg skikkelig irritert kjente jeg. Han lastet opp et bilde på SoMe og hver eneste gang jeg reiste meg for å fylle vann og sånne små ting åpnet han tlf og satt og så på den, hver eneste sjangse han fikk satt han på den. Vi skulle også bade sammen, jeg satt og ventet i tre kvarter i badet og når jeg ble lei tappet jeg bare ut og gikk ut av badet. Da kom han løpende og sa at han ble oppslukt i en bok og glemte tiden.   (Jeg så selv at han var pålogget på SoMe så han satt og så hvem som likte og kommenterte bildet). Dette gjorde meg i dårlig humør, jeg sa ifra hva jeg mente og la meg. Orket ikke for skjønner ikke at det er mulig. Han satt også på do i over en halvtime hver gang og hadde med tlf. Kjente når jeg kjørte han til flyet at jeg bare ville hive han ut og dra hjem og være alene, fordi jeg var så skuffet og irritert over helgen. Konstant trykking på tlf. Er dette urimelig av meg? Vi er 25 og 26 hvis det skulle ha betydning. 

Anonymkode: d1bef...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han satt også ofte og svarte på kommentarer på bildet, fordi han syntes det var på sin plass! (midt i samtale med meg, flere ganger) Ts

Anonymkode: d1bef...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette hadde jeg også blitt skuffet over. Dere ses ikke så ofte og da kan han ikke prioritere bekteftelsesbehovet på sosiale media over deg. Barnslig og lite attraktivt.

Anonymkode: 11a84...f07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med AB over. Jeg hadde blitt fornærmet, det er rett og slett uhøflig. Du får si at han enten får være tilstede i rommet med deg, eller så får han la vær å komme. Er lite som er mindre givende enn å ha en fraværende person i rommet.. 

Anonymkode: deaad...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske irriterende! Hadde en liten sånn runde med min kjæreste også. Han ble rett og slett en «likes hunter». Når han lastet opp noe, så måtte han hele tiden sjekke hvor mange likes han hadde fått. Som da betød at han var innom SoMe hele tiden. Jeg tolket det som at han hadde en periode hvor han hadde ekstra behov for bekreftelse. 

Anonymkode: 4cb8e...0d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...