Gå til innhold

Matcha med en kjekk mann, manner meg opp til å ta første steget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier har jeg matchet med en dritfin fyr på Tinder, men hører stadigvekk at jeg som kvinne ikke bør ta kontakt fordi det lyser desperasjon, det at jeg som kvinne tar kontakt først er en indikasjon på at jeg mener jeg har funnet en langt over min liga (noe som forsåvidt er sant i dette tilfellet basert på utseende), menn sveiper alt riktig vei for å sile ut møkka senere, menn vil ta styringa, osv...

Så nå vil jeg egentlig bare høre solskinnshistorier fra både menn og kvinner hvor dere har matchet på tinder og DAMA sa hei først, OG det har blitt et par ut av dere. Finnes dere? Fortell! Før det er for seint! (matcha i går kveld)

Anonymkode: b433b...ea3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og et spørsmål til, har jeg bedre sjans siden jeg sveipa riktig på han først, før jeg dukket opp på radaren hans og vi matcha? Jeppsann, seriøst spørsmål.

Anonymkode: b433b...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han en melding og sjekk responsen. De kjekkeste mennene får mange matcher så om du venter for lenge med å sende melding så ender han jo opp med å avtale date med andre. 

Skjønner at man ikke sender melding samme sekund som man matcher, det virker litt desperat, men å vente flere dager er neppe smart strategi.  

Anonymkode: 9e3c8...a65

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, som tittelen sier har jeg matchet med en dritfin fyr på Tinder, men hører stadigvekk at jeg som kvinne ikke bør ta kontakt fordi det lyser desperasjon, det at jeg som kvinne tar kontakt først er en indikasjon på at jeg mener jeg har funnet en langt over min liga (noe som forsåvidt er sant i dette tilfellet basert på utseende), menn sveiper alt riktig vei for å sile ut møkka senere, menn vil ta styringa, osv...

Så nå vil jeg egentlig bare høre solskinnshistorier fra både menn og kvinner hvor dere har matchet på tinder og DAMA sa hei først, OG det har blitt et par ut av dere. Finnes dere? Fortell! Før det er for seint! (matcha i går kveld)

Anonymkode: b433b...ea3

Heisann,

Jeg får en del matcher hvor damer starter samtalen, og for min del er ikke det negativt. Er dama flott betyr det ingen trille hvem som først tok kontakt. Dog kan du ikke mase etter at kontakten er opprettet. Han må stille oppfølgingsspørsmål etc.

Ellers er det sant som du sier, det sveipes en del til høyre (mindre og mindre) men så tar jeg stilling til det når det blir matcher, så ser jeg litt nøyere gjennom profilen før jeg bestemmer meg for;

1. topp 20% - starter samtale og prøver å få igang noe (her skyter man oppover)
2. topp 40% - starter samtale når jeg ikke har mange samtaler gående allerede.
3. Midt 40-70% - Kanskje ikke helt min dame, men kan se det an med en date evt
4. Resten - her har jeg sveipet på fylla eller sjekket over og ser at dama har et bilde bakerst i bunken som viser noe annet (overvekt etc)

Anonymkode: b20d2...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann,

Jeg får en del matcher hvor damer starter samtalen, og for min del er ikke det negativt. Er dama flott betyr det ingen trille hvem som først tok kontakt. Dog kan du ikke mase etter at kontakten er opprettet. Han må stille oppfølgingsspørsmål etc.

Ellers er det sant som du sier, det sveipes en del til høyre (mindre og mindre) men så tar jeg stilling til det når det blir matcher, så ser jeg litt nøyere gjennom profilen før jeg bestemmer meg for;

1. topp 20% - starter samtale og prøver å få igang noe (her skyter man oppover)
2. topp 40% - starter samtale når jeg ikke har mange samtaler gående allerede.
3. Midt 40-70% - Kanskje ikke helt min dame, men kan se det an med en date evt
4. Resten - her har jeg sveipet på fylla eller sjekket over og ser at dama har et bilde bakerst i bunken som viser noe annet (overvekt etc)

Anonymkode: b20d2...ee3

Det er jo egentlig dette som gjør at jeg ikke tør å starte samtalen... mest sannsynlig havner jeg jo langt bak i bunken uansett, i og med at han ikke har sagt noe enda. De som har vært raske med å si hei rett etter match har også vært de som har invitert meg med ut på date. Men ingen av de har vært norske, så jeg har helt ærlig liten erfaring med nordmenn. 

Anonymkode: b433b...ea3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo egentlig dette som gjør at jeg ikke tør å starte samtalen... mest sannsynlig havner jeg jo langt bak i bunken uansett, i og med at han ikke har sagt noe enda. De som har vært raske med å si hei rett etter match har også vært de som har invitert meg med ut på date. Men ingen av de har vært norske, så jeg har helt ærlig liten erfaring med nordmenn. 

Anonymkode: b433b...ea3

Joda, ser den. Men den som intet våger intet vinner. Jeg er alltid åpen og hyggelig med damer jeg matcher med som starter samtalen. Ei jeg henger en del med nå er faktisk en av de som tok kontakt med meg, så det er ikke sjelden jeg blir positivt overrasket når jeg møter noen. MEN, ikke ha bilder som er uærlige...

Anonymkode: b20d2...ee3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/17/2018 at 9:51 AM, AnonymBruker said:

Det er jo egentlig dette som gjør at jeg ikke tør å starte samtalen... mest sannsynlig havner jeg jo langt bak i bunken uansett, i og med at han ikke har sagt noe enda. De som har vært raske med å si hei rett etter match har også vært de som har invitert meg med ut på date. Men ingen av de har vært norske, så jeg har helt ærlig liten erfaring med nordmenn. 

Anonymkode: b433b...ea3

Du kan havne langt bak men endre hvordan du oppfattes ved å vise noe. Om du tør ikke å gir noe fortjener du ikke bedre. 

Anonymkode: 5947d...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/17/2018 at 1:25 AM, AnonymBruker said:

Ja, som tittelen sier har jeg matchet med en dritfin fyr på Tinder, men hører stadigvekk at jeg som kvinne ikke bør ta kontakt fordi det lyser desperasjon, det at jeg som kvinne tar kontakt først er en indikasjon på at jeg mener jeg har funnet en langt over min liga (noe som forsåvidt er sant i dette tilfellet basert på utseende), menn sveiper alt riktig vei for å sile ut møkka senere, menn vil ta styringa, osv...

Så nå vil jeg egentlig bare høre solskinnshistorier fra både menn og kvinner hvor dere har matchet på tinder og DAMA sa hei først, OG det har blitt et par ut av dere. Finnes dere? Fortell! Før det er for seint! (matcha i går kveld)

Anonymkode: b433b...ea3

Nå må dere kvinnfolk slutte å være så forbanna passive, send han en melding vel hvis du er interesert 🙄

Anonymkode: 626fb...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/21/2018 at 12:26 AM, AnonymBruker said:

Da får menn slutte å hypersveipa da😉

Anonymkode: b433b...ea3

Er det ikke hypersveiping når en kvinne sveiper, oppdager en match og har null interesse i å sende en melding etterpå?

Anonymkode: 5947d...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke hypersveiping når en kvinne sveiper, oppdager en match og har null interesse i å sende en melding etterpå?

Anonymkode: 5947d...a6c

Nope

Anonymkode: b433b...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...