Gå til innhold

Menssmerter og EKSTREMT tykk utflod (ekle detaljer, unnskyld!!)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld for ekle detaljer!!

Jeg har forventet menstruasjon i dag, men ikke kommet noe. Har de tre siste dagene hatt murringer på sidene, jeg har tenkt det kom fra eggstokkene. I dag har jeg hatt litt milde menssmerter, slik jeg får før mens. Men null blod. 

Nå var jeg på do for å sjekke "ståa", og puttet to fingre inn for å sjekke om det var noe blod. Og det som satt igjen var så tykk utflod at jeg aldri har sett maken! Tenk pudding-svampete. Store biter altså! Jeg klemte sammen fingrene for å sjekke konsistens, og det var jo nesten helt tørt hvis dere skjønner? Kunne klemme det flatt liksom. Uæææ!! Jeg er jo prøver (to SA på.7 mnd), kan det ha klaffet denne gangen??? Har selvsagt ikke tilgang på graviditetstester, da jeg ikke er hjemme :( Og kan vel også nevne at jeg har vært svimmel de to siste kveldene. Puppene er ikke sensitive, slik de pleier å være i dagene før mens.

Anonymkode: 2cc0b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan kanske være begynnelsen på en soppinfeksjon. 

Anonymkode: b4122...47e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan kanske være begynnelsen på en soppinfeksjon. 

Anonymkode: b4122...47e

Ja, jeg har tenkt tanken. Håper det ikke er det da :(

Anonymkode: 2cc0b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nå at det er vanlig å få soppinfeksjon i begynnelsen av graviditet pga en naturlig endring i østrogennivå, som forstyrrer bakteriefloraen og gir bedre vekstvilkår. Altså, jeg har ikke hatt soppinfeksjon på over 6 år, så jeg vet ikke..? Men det er jo ikke kløe eller svie da.. Jaja, nå får ikke jeg sove i natt 😛 

Anonymkode: 2cc0b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere hadde helt rett, dette er definitivt en soppinfeksjon, jeg merket at jeg var litt sår i morges. Har vært på apoteket og startet kur nå. Fremdeles ingen tegn til mens, og IKM var i går. Ingen smerter i dag. Var veldig svimmel i natt. Tok en test i stad, men det var jo etter apotek-turen, og hadde allerede tisset etter natten, så den var veeeeldig negativ. Men jeg har hatt negative tester tidlig i mine SA, og positiv først etter to ukers blødning, så jeg vet ikke om jeg bare får sent hcg-stigning? Eller kanskje jeg bare ikke er flink nok til å vente til morgenen etter :fnise:

Herregud, så spennende! Har googlet en del, og det virker som om soppinfeksjon er vanlig å få som tegn på graviditet. Jeg har jo aldri hatt det før "uten grunn" (fikk soppinfeksjon hver gang en eks kom inni meg, så kroppen min visste til og med før meg at han vil vi ikke ha, hehe). 

Ellers er kroppen som vanlig, og ømme brystvorter og murring mangler, og det har jeg alltid i dagene før mens! Jeg har så lyst på positiv test nå!!! Tenk for en julegave, herreguuuud!!! 😄 

Anonymkode: 2cc0b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å blø smått :( Ble nok ikke noe denne gangen heller. Når skal det bli min tur? :(

Anonymkode: 2cc0b...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...