Gå til innhold

Er dette veldig sært? Å ha besøk av sin kusine og drikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun hadde ikke vært ute på byen da, hun kom bare på besøk

Anonymkode: cc932...075

Jeg mente ikke ute på byen, men kom tilreisende TIL byen jeg bor i, så ville jeg selvsagt ha tilbydd overnatting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spurte først hvorfor i all verden han drakk på en søndag, og så spurte du om de skulle ligge i samme seng? Der hadde jeg sagt takk og farvel til deg. Kontrollfreak og sjalu, nei tusen takk!

Og du. Det er lov til å både inngå forhold og å gifte seg med søskenbarn. Incest er ulovlig, så det handler ikke om det. Og nå når jeg opplyste deg om akkurat det, så slo det meg at du ble mistenksom igjen. Phu

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 En som har gått gjennom å blitt bedratt av sine tidligere ekser og rundlurt flere ganger, er det rart man har tillitsproblemer da?

TS

Anonymkode: cc932...075

Men de problemene er dine, ikke hans. Han har ikke gjort noe galt. Hvis du bruker ekser som grunn for å misstenke han i å gjøre det samme mister du han. Ingen er intressert i å være lik en partners eks, alle vil være seg selv og bli behandlet som det. Hva om han «bestemte» at du skulle gjøre noe fast hver kveld fordi eksen hans gjorde det, noe som du aldri gjør? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger ikke mye i dette. Men har dårlige erfaringer av dating fra før av. Blitt rundlurt og såret masse, derfor er jeg kritisk av meg og ikke naiv lenger som før

TS

Anonymkode: cc932...075

Neivel.

Først så er det sært at han drikker med en kusine. Så presterer du å spørre momentant om de skal dele seng. For det tredje skriver du om det her etter at du har grublet lenge nok.

Neida. Du legger ikke for mye i det:klaske:

Anonymkode: 3c371...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...