Gå til innhold

Bevisst hekting fra hans side? Eller bare egoistisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er en vanlig fyr som dyttet ts fysisk ut av bilen og kjeftet? Synes du det er normalt at man spiller spill på denne måten for å fremkalle usikkerhet?

Det ville jeg ikke sagt var jeg deg.

Anonymkode: 17796...e30

Helt enig med deg, normale mennesker holder ikke på slik.

Anonymkode: c8c3e...508

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han player deg og bare prater sjarm fordi han vet det får deg rundt lillefingeren hans ja. 

Anonymkode: dc553...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg ts? Du fikk mye på en gang å tenke på i går, hvordan har du det i dag?

Anonymkode: 17796...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekting definitivt! Har vært borti en sånn fyr selv også, ble jo helt ødelagt og har siden vært ekstremt selvkritisk og skeptisk til andre menn (tenker alle er som han) Styr unna han og fjern tråkk på egoet hans mens du er i gang. Sånne menn fortjener det!

Anonymkode: 45b92...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS. Ville bare slutte meg til flere av de andre her om at du har møtt en narsissist eller psykopat. Jeg hadde et forhold med en sånn mann i 4 år, og jeg kjenner igjen alle de tingene du skriver om her. De gjør alt for å hekte deg, og når du er hektet blir det en sirkel av utnytting seksuelt, materielt og eventuelt økonomisk. På alle måter de kan suge noe ut av deg for egen fordel. De har ikke egentlige følelser for andre, og er bare glad i seg selv. Du trenger ikke være i tvil for alt du forteller om denne mannen er klassiske tegn på narissistisk eller antisosial personlighetsforstyrrelse. Jeg holdt på å bli helt ødelagt av denne mannen, men er nå ute av det. Sliter masse med ettervirkningene og å finne ut av livet mitt igjen og det å kunne stole på noen igjen. Mitt råd er: Gjør det slutt og kjør null kontakt fra nå av. _

Anonymkode: fd6d4...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hyggelig dere spør om oppdatering ❤️ og takk for flere erfaringer. Er på jobb men skal svare raskt. Fikk lest en del i dag morges og kjente meg igjen i en hel del. Allerede har jeg fått tanker om at jeg håper han ringer snart og at det er jeg som er gal, men har hatt stor nytte av denne tråden og innerst inne ønsker jeg ikke høre fra han igjen. Var ikke ærlig når jeg skrev at jeg har tydd til alkohol bare de siste mnd, det begynte allerede i april, og har gått i perioder hvor han er verdens beste, gir meg omsorg, vi har sex og han forsvinner. Aldri hatt behov for å drikke i andre relasjoner med menn så om han så hadde vært helt frisk er han tydeligvis ikke bra for meg.

Prøver å tenke at han ikke egentlig er den gode siden han fremlegger, selv om jeg får dårlig samvittighet når jeg tenker det. Har ikke kontaktet han og har heller ingen planer om å gjøre det! Har planlagt et avvisende svar jeg skal skrive når/om han tar kontakt. 

Anonymkode: 42a14...066

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får mange «anfall» hvor det gjør vondt og jeg går i kjelleren når jeg ikke hører fra han på lang tid, litt som et tomrom som må fylles fort og han er det eneste som kan gjøre det. Frem til nylig har jeg drukket men nå prøver jeg heller å glo på et bilde han er ekstremt uheldig med hver gang følelsen kommer, han skulle bare visst 😜 da hadde nok det bildet blitt slettet fort 😂

Anonymkode: 42a14...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra TS :) Fortsett med det du gjør nå. Jeg vet at det er veldig vondt, jeg er den AB som skrev det siste innlegget over det. Jeg har det vondt enda og det er over 9 måneder siden jeg sist snakket med han og snart 2 år siden jeg møtte han siste gangen. Men det går jo tross alt framover. Det eneste som hjelper er tid og avstand og null kontakt. Snakk gjerne med noen om det hvis du vil. Jeg har ikke klart å snakke med noen om det, for jeg skammer meg så mye over det. Men vurderer å gå og snakke med noen profesjonelt etterhvert. Lykke til :)

Anonymkode: fd6d4...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen holdt på sånn, jeg bet på, og endte opp i et ti år langt voldelig forhold. Han har i etterkant innrømmet at det var helt bevisste handlinger for at jeg skulle bli såpass avhengig av han at han fikk ta på meg. Så jeg sier bare styr unna!

Anonymkode: 9b9f1...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Bra TS :) Fortsett med det du gjør nå. Jeg vet at det er veldig vondt, jeg er den AB som skrev det siste innlegget over det. Jeg har det vondt enda og det er over 9 måneder siden jeg sist snakket med han og snart 2 år siden jeg møtte han siste gangen. Men det går jo tross alt framover. Det eneste som hjelper er tid og avstand og null kontakt. Snakk gjerne med noen om det hvis du vil. Jeg har ikke klart å snakke med noen om det, for jeg skammer meg så mye over det. Men vurderer å gå og snakke med noen profesjonelt etterhvert. Lykke til :)

Anonymkode: fd6d4...93a

Takk :) og takk for råd! 9 mnd uten kontakt er veldig bra, da går det bare fremover fra nå av. Lykke til til deg også. Tror aldri jeg hadde tørt å fortelle noen om alkoholbruken og hele greia egentlig, men nå kommer jeg ikke til å drikke mer, glor på bildet og har heller klump i magen. Hjalp med denne tråden og hjelp fra dere :) 

20 hours ago, AnonymBruker said:

Eksen holdt på sånn, jeg bet på, og endte opp i et ti år langt voldelig forhold. Han har i etterkant innrømmet at det var helt bevisste handlinger for at jeg skulle bli såpass avhengig av han at han fikk ta på meg. Så jeg sier bare styr unna!

Anonymkode: 9b9f1...eac

Motbydelig. 10 år torturering av en annen for sex, må være en vaskeekte psykopat han der. Bra du kom det vekk til slutt, selv om 10 år er en lang tid av ens liv. 

Anonymkode: 42a14...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hekting"? Er det også noe nå? Djeeses, glad jeg gjorde meg ferdig med dating i 2008.

Anonymkode: 26e82...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hekting"? Er det også noe nå? Djeeses, glad jeg gjorde meg ferdig med dating i 2008.

Anonymkode: 26e82...4c2

Hekting, narsissisme og andre giftige personlighetstrekk er ikke noe nytt. Heldigvis har vi nå internett der mange mennesker har satt ord på samme opplevelser og gitt det navn👏 om jeg ikke hadde funnet bloggen "psykopati og kjærlighet" da jeg var lengst nede i avgrunnen, tror jeg ikke jeg hadde klart å komme meg opp derfra. 

Anonymkode: c5437...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...