Gå til innhold

Syklus etter minipille-slutt


Bringebær.

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å bli gravid og blir ikke klok på kroppen etter å ha sluttet på Cerazette etter 10 år. Jeg sluttet 1.desember, fikk EL-slim omtrent en uke etterpå, deretter menssmerter dagene etterpå. I tillegg startet jeg å tempe 11 dager etter at jeg sluttet på pillen. Temperaturen steg et par dager etter start og har holdt seg høyt oppe de siste dagene. Appen jeg bruker mener at jeg er veldig fruktbar nå. Er det noen som kan hjelpe meg å tyde noe av dette? Hva bør jeg gå etter: det jeg tror var EL-slim eller appen? Hadde en veldig uregelmessig syklus før jeg startet med Cerazette. 

Er det noen som har noen erfaringer å dele?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro appen «safer» litt og sier høy fruktbarhet. Tar litt tid før den blir kjent med syklusen din, og det er ikke godt å si når første eggløsning kommer. Vanskelig å tolke temperaturøkning før du har sett hvor høy stigning du vanligvis får ved EL, dette er litt individuelt. Du kan heller ikke tolke noe med sikkerhet basert på slim. Du må nok bare gi det litt tid og legge inn aksjer jevnlig.

Selv hadde jeg første eggløsning på syklusdag 19 etter pilleslutt (ikke minipille).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...